Küçücük bir reklam.Back To Black adlı Calum Hood fan f. Okursanız sevinirim ^_^
İyi okumalar....
Without a soul, my spirit sleeping somewhere cold
Cansız bir şekilde, ruhum soğuk bir yerde uyuyup duracak,
Until you find it there and lead it back home
Ta ki sen onu bulup ait olduğunu yere geri döndürene dek!Sabah ki o soğuk hava olayından sonra okulda olmak tam bir işkenceydi.Lanet sınavım olmasaydı asla gelmezdim.Hayatımı mahvediyorum ama yine de ailem yani annem benimle son kez gurur duyması için çabalıyorum.
"Cameron" omzumun üstünden bana seslene baktım bandana kafa benimle iletişime girdi bak bu soğuk sudan daha garip hissettirdi.
"Taylor?" Merakla ona döndüm kesin yine bir halt yedi ve bu yüzden başı belada.
"Seninle konuşabilir miyiz?" zoraki bir gülümsemeyle suratıma baktı,nedense yumruk atmak istedim suratına.Galiba Katy gariplikleri bana da bulaştı.
"Zaten konuşuyoruz" dedim alayla.Sinirle soludu "Bak seninle uğraşmak istemiyorum sadece birşey sormak istiyorum"
Duvara yaslanıp kollarımı göğsümde birleştirdim acaba bu sefer ne yapmıştı "Başın belada olunca benimle konuşman ne kadar da güzel"
"Başım belada filan değil" dedi "Bela da olsa arayacağım son kişi sensin"
Elimi kalbime koyup yalandan acıyormuş gibi suratımı ekşittim "Bu acıttı"
"Cameron!"
"Ne o adımı mı ezberliyorsun"
"Sana ciddi birşey sormaya geldim lütfen rahat dur yoksa senin için kötü şeyler olur"
Ellerimi teslim olmuş gibi havaya kaldırdım "Lütfen canımı yakma"
Okula gelmeden önce uyuşturucu kullanmıştım.Eh bu yüzden kafam normalden daha dumanlı.
"Uyuşturucu kullandın değil mi?"
"Tanrım,Taylor çok zekisin" diye gülmeye başladığımda Taylor daha çok sinirlendi.
"Gerçekten sinir bozucusun"
"Biliyorum günden çoğu kez duyuyorum o lafı"
Taylor birşeye odaklanmış gibi arkama bakıyordu.Arkamda ya Katy vardı yada kavga ettiği çocuklardan biri.Arkamı dönüp Taylor'ın baktığı tarafa baktığımda ilk seçeneğimin doğru çıktığını anladım.
Katy ve biricik Matt'ı dolapların olduğu yerde baya samimi bir şekilde konuşuyordu.Taylor'a döndüğümde sinirden ellerini yumruk yapmıştı.
Oda Matt'ı sevmemişti bende.O kıskandığı için sevmemişti ben ise...aslında hiçbir fikrim yok.
"Taylor!" elimi salladım hala o tarafa bakıyordu."Şu sorun neydi işim var"
Sonunda bana döndü "Katy ile bu aralar çok yakınsınız-"
"Taylor o bandanalı kafana sok ondan hoşlandığım filan yok anladın mı hecelememi ister misin? Katy'den hoş-lan-mı-yo-rum"
"Ah,onu biliyorum zaten Katy kıskanacağım son erkek sensin"
"Emin olma" dediğimde sinirle bana baktı.
"Efendim!"
"Yok birşey alay ediyordum"dedim "Sor artık şu sorunu"
"Katy ve şu..adı neydi" saçını kaşıdı "Ah buldum Katy ve Matt sevgili mi?"
"Oradan bakınca Katy'ın sekreteri olarak mı görünüyorum" diye çıkıştım.