And the sound of the cries when a family's loved one dies
Ve aileden birisi ölünce ağlarkenki ses
It echoes through a vacant room where a young soul still resides
Hala yaşayan genç bir ruhun, boş bir odadaki sesi"Gemma öldüğünden beri ailemiz Katy garip buluyor"
"Çok acı çekmiş böyle olması doğal" dedim "Ablası uyuşturucudan öldü sırf arkadaşları yüzünden"
"Arkadaşları? Gemma sevgili yüzünden öldü hatta Gemma uyuşturucu satışı bile yapıyordu"
O an hissettiğim tek şey acıydı.Tekrar aldatıldım.Tekrar kandırıldım.
Ve bu sefer en güvendiğim kişi tarafından.Aylarca bana yalan söyledi.
Dün kafeden çıktıktan sonra krize girdim.Şimdi ise elimde ki boş paketlere bakıyorum.Başladığım noktaya geri dönmüştüm.
"Cameron?" kapı kitliği olduğu için açamadı "Oğlum beni korkutuyorsun"
"Git başımdan anne"
"Ne oldu"
"Anne sinirliyim ve sana patlamak istemiyorum" ses gelmedi.Ona böyle davranmak istemezdim ama sanki ben ne zaman sinirlensem üstüme geliyordu.
Telesekreteri tekrar açıp arkama yaslandım.
"Özür dilerim Cameron şu lanet telefonu aç"
"Orada olduğunu biliyorum götlük yapmayıp o telefonu açarsan işler daha kolay olacak"
"Kendimi kötü hissediyorum"
"Sana anlatıcaktım gerçekten anlatıcaktım"
"Lanet olsun evinede gelemiyorum o adam yüzünden okula kadar lütfen kendine zarar verecek birşey yapma"
"Seni düşündüğümden değil vicdan azabı çekmek istemiyorum"
"Hadi ama havalı çocuk aç şu lanet telefonu"
"Senden nefret ediyorum,ablamdan nefret ediyorum,herkesten nefret ediyorum"
"İyi öl umrumda değilsin ve haberin olsun cenazende seni rezil edicem"
"Hey,ölmedin değil mi?"
Katy her zaman beni sinir ederdi ama hiçbir zaman beni kırmamıştı.Ama şimdi o aptal gerçek yüzünden ona olan güvenim paramparça oldu.
Cama çarpan şeyle irkilerek ayağa kalktım ve pencerenin önüne geçtim.
Katy Black pencereme taş atıp bana el mi sallıyor hemde bu saatte.
Pencereyi açıp "Defol git burdan" pencereyi hatta perdeleri kapatıp yatağa geri döndüm.Babam evdeydi adım atamazdı eve.
Pencereye taş atmaya devam ederken onu umursamadım.Saat on olmuştu birazdan vazgeçer ve gider.
"Hey" kapının kolu oynadı "Cameron beni içeriye al yoksa baban beni fark edecek"
İçeriye nasıl girmişti ve daha önemlisi ailem onu nasıl fark etmedi.
"Git buradan Black"
"Hadi ama aç şu lanet kapıyı"
Kapıya yaslandım "Neden beni yalanlarınla kandır diye mi?"
"Hey bu ağırdı" dedi "Hadi aç şu kapıyı ayak sesleri duyuyorum beni fark edecekler"
"Umrumda değil"