Can you fix the broken?
Kırılmışı yapıştırabilir misin?
Can you feel...can you feel my heart?
Kalbimi...kalbimi hissedebilir misin?Kapıya biraz daha sert bir şekilde vurdum.Islanmıştım,üşüyordum ve fazlasıyla sinirliydim.
"Ciddi olamazsın"
"Gidecek verim var ama oraya gitmek istemediğim için buraya geldim."
"Biliyorsun değil mi bir kaç saat önce evlendim bu gün benim için özel.Yeni evlenmiş birinin evine gelmek sence de biraz garip değil mi?"
Omuz silktim"Bilirsin gariplikte üstüme yok" normalmiş gibi yanından geçip evin içine girdim."Hem sen zaten hamilesin bu gece yatak odası cenaze evinden sessiz olacaktı.Eh gelmemem için sorun yoktu"
"Bazen açık konuşmandan nefret ediyorum"
"Kim geld...Katy senin burada ne işin var"
"Hep siz benim evimde kalıyordunuz bugün de ben siz de kalayım"
"Ve sende bu günü seçtin" dedi Michael hala burada bulunmama inanmamış bir tavırla.
"Bil diye söylüyorum evlendiğin ilk gün Cameron ile ortanıza yatıcam"
"Cameron ile ayrıldım onunla değil evlenmek onu boğmamak için kendimi zor tutuyorum" normal bir durummuş gibi yatak odasına geçip Emily'ın tişörtlerinden birini alıp çekmeceden de ne kadar sevmesemde taytlarından tekini aldım.
"Ne demek Cameron'dan ayrıldım o çocuk tüm garipliklerini biliyordu ne yaptında çocuk senden ayrıldı"
Yanından geçip misafir odasına geçtim arkamdan gelmişti."Katy bana cevap ver ne oldu Michael'ı bile kıskanan çocuk senden neden ayrıldı"
"Ben ayrıldım" ıslak tişortümü çıkartırken konuşmaya devam ettim."Herkese ihanet etti"
"Ne demek ihanet etti" yatağın köşesine oturdu.
"Babasına yardım ediyormuş Emily. Biz onun için babasından intikam aldık tüm servetini Cameron'ın üstüne bile yaptık ama şimdi o paraları babasına geri veriyo...tanrım hamile tişortü mü bu" aldığım tişortü üstümdeyken fark etmem sinir bozucuydu.
"Ve hala yaşıyor bunu nasıl yapar sırf intikam için hemşire bile olmuştuk Cameron'ın bu kadar aptal olabileceğini düşünmezdim.Bu arada tişort benden daha çok yakıştı sana"
Islak tişortümü kafasına fırlattım."Sinirli ve yorgunum Emily yarın konuşuruz"
"Seninle yatmamı ister misin"
"Emily sadece Cameron'dan ayrıldım özellikle de aptallığı yüzünden kimseye ihtiyacım yok tabi uyku dışında"
"Duygularını saklıyorsun"
"Saklamıyorum"fazlasıyla saklıyordum.
"Katy seni beş yıldır tanıyorum odadan çıktığım an ağlıyacaksın"
"Cameron yüzünden asla ağlamam"
"Katy şu an ne dersen de ama suratından belli kalbin paramparça olmuş,onu özlüyorsun,ondan nefret ediyorsun ve ona hala aşıksın"
Ve o gece saatlerce liseli kızlar gibi ağlayıp Emily'e sarıldım.Kaybettim.
***
Sabah uyandığımda tüm olanların kötü bir kabus olmasını diledim gözlerimi açtığımda olanların gerçek olduğu bir kez daha yüzüme çarptı.
Depresyon insanı değildim ya da daha doğrusu dokuz yaşından beri negatif biri olduğum için depresyon için fazla gariptim.Paytak adımlarla pencerenin önüne geçip perdeleri açtım.Londra bu sabah güneşliydi galiba bu gün mutlu olan sadece havaydı.