23.Bölüm *GRENADE*

4.2K 270 136
                                    

Ek ve geçiş bölümüdür.

Bu bölümün erken gelmesinin sebebi bir haftalık tatile çıkmam ve bir hafta boyunca yb gelmiyecek bu yüzden ben gelene kadar bu bölüm ile idare edin.Gerçekten üzgünüm.

Ve son olarak hikayede ki Jack Gilinsky bir sürü mesaj geldi bu yüzden bende hiç açıklık getirmemiştim.

°°°°
Gave you all I had
Sana sahip olduğum her şeyi verdim
And you tossed it in the trash
Ve sen onları fırlatıp çöpe attın

"Cameron bebeğim lütfen lütfen" karşımda dudaklarını büküp yalvarması bir yavru köpekten farksızdı.

"Ama ben sana yemek hazırlıyacaktım"

"Bebeğim dün neredeyse mutfağı yakıyordun"

Haklıydı neredeyse mutfağı yakıyordum ama bir anlık dalgınlıktan dolayı olmuştu.

Yanıma gelip kucağıma oturdu "Hem patates kızartması yemekten sıkıldım.Lütfen dışarıya çıkalım"

Onu kırmak imkansızdı "Pekala" gülümseyip dudağıma küçük bir öpücük kondurdu "Diğer çocukları da istersen çağıralım"

Nash ondan nefret ediyordu Gilinsky ise bugün bir randevudeydi "Taylor bugün boş onu arayabiliriz" ellerini çırparak kucağımdan kalktı.

"Ben gidip hazırlanıyım sende Taylor'a haber ver"

°°°
"Gerçekten mi hala o kıza mı aşıksın cidden mi?" Taylor başını salladı.

Yine aynı konu,Taylor'ın sevdiği garip kızın onu yine reddetmesi.

"Bence o başkasını seviyor"

Taylor sadece omuzlarını silkti konudan rahatsız olduğu,söylediği şeylerin canını sıktığını haretlerinden anlıyordum.

"Buraya o garibi konuşmaya gelmedik değil mi?" konuyu kapatmazsam Taylor'ın patlayacağını biliyordum.

Masadan kalktı "Lavaboya gidip geliyorum" yanımızdan uzaklaştıktan sonra Taylor bana döndü.

"Dostum bak Amy seviyorum ama Katy hakkında yorum yapmasından bıktım"

"Haklı ama Taylor tam üç yıldır kıza çıkma teklifi ediyorsun"

"Çünkü onu seviyorum Cameron" diye çıkıştı "O garip bir kızsa ben napabilirim o Amy gibi sıradan biri değil üzgünüm"

"Kimse Amy gibi olamaz zaten" diye gülümsediğimde yüzünü ekşitti.

"Gerçekten bu kadar aşık olmak bünyen için iyi değil dostum ya birgün Amy giderse perişan olucaksın"

"O gitmiyecek Taylor biz birbirimizi seviyoruz Nash gibi konuşma sende" böyle konuşmaları beni sinir ediyordu Nash onunla sevgili olduğum günden beri Amy'e karşı soğuk ona bu kadar aşık olmamdan şikayetçiler

"Her neyse ben sana söyleyeceğimi söyledim o Katy hakkında konuşmasın bende Amy ile ilişkine sessiz kalayım"

Tam birşey diyeceğim sırada Amy geldi "Birşey kaçırmadım değil mi?" gülümsemesi cenetten farksızdı

"Sınavlar hakkında konuşuyorduk dimi Tay"

"Evet kesinlikle"

"Okulu bırakmak hayatımda yaptığım en güzel şeydi" dedi kıkırdayarak

THE DRUG /DallasHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin