Hey,nasılsınız erken bir bölümle karşınızdayım.Bu bölümün erken gelmesinin sebebi malesef bir kaç günlüğüne ara veriyorum hikaye yazmaya.Çok ama çok üzgünüm.İşlerim yoğun olduğu için yazmakta çok zorlanıyorum bazen tüm gecem hikaye yazmakla geçiyor lütfen beni anlayışla karşılayın şimdiden anlayışınız için teşekkürler.
Ve iyi okumalar...
What we had was so true
Sahip olduğumuz şey çok gerçekti
But somehow we lost everything
Ama nasılsa her şeyi kaybettikNeden hayatım her zaman garipliklerle dolu sadece bir kerecik herşey mükemmel olsa yada normal.Ama hayır Katy Black'ın hayatından sadece gariplik ve acı var.
Herşey mükemmel başlamıştı.Ve mükemmel acı vererek bitti.
Gözyaşlarımı silip direksiyonu daha sıkı kavradım.İntikamım acı olacak şuan sinirle hareket ediyorum her zaman pişman olacağım şeyler yapardım ama şimdi asla pişman olmucam.Asla.
Telefonum yine çalmaya başladığında sinirle açtım "Black nereye kayboldun"
"Cehennemin dibine gidiyorum Cameron rahat bırak beni"
"Düşünmeden ve duygularınla hareket ediyorsun Black sakin ol önce bir düşünelim ha ne dersin"
"Seninle uğraşmam Dallas işim var"
"Taylor'ın evine gitmiyorsun değil mi?" cevap vermeden telefonu kapatıp arka koltuğa attım.
O bandası artık kafasında değil boğazında olacak.
Herşey bir hafta önce Cameron'ı o basketbol sahasına bıraktıktan sonra başladı.
"Tüm gün seni okulda bekledim Katy ve sen beni ektin"
"Matt bilmiyordum gerçekten haberim yoktu hem çok önemli işlerim vardı" gülümsemeye çalıştım ama imkansızdı.
"Önemli işlerin neydi Cameron ile şehir dışına mı çıkmak"
"Bunu sana kim söyledi"
"Taylor"
Ertesi gün Taylor'ı bulup neredeyse öldürecektim Cameron aptalı beni durdurmasaydı.
Ve bardağı taşıran son damla aptal kıskançlığıydı.
Tam bir hafta sonra Cameron,Taylor ve Matt okulda büyük bir kavga etti.İkisi bir olup Matt'e saldırmıştı.
Ve gariptir ama görgü tanığı olarak beni gösterdi iki tarafta evet ordaydım ama neden kavga ettiklerini bilmiyordum.
Eğer Cameron ve Taylor'ı suçlarsam Cameron suç dosyası kabarık olduğundan okuldan atılabilirdi. Matt ise sadece uyarı alırdı.
İşte şimdi ya duygularım yada aklımı seçecektim.
"Black"elini boynuma atıp gülümsedi "Bizi kurtardığın için sana minettarım" yanağımdan öptüğünde önce kolunu üzerimden çektim sonrada tokat atıp sinirle oradan gittim.
Biliyordum duygularımı seçmediğim için pişman olucaktım.
Taylor o kadar kurnazdı ki Cameron'ın durumunu biliyordu bu yüzden o kavgada Cameron da vardı.Biliyordu o olaydan sonra Matt ile aramın bozulacağını.
Bozulmamıştı ama bana kırgın olduğu belliydi.Ona durumu anlattığımda aramız biraz daha düzelmişti.
"Katy" demişti gülümseyerek "Ben galiba sana aşık oldum"