15.Bölüm *I'M WITH YOU*

3.9K 289 61
                                    

And no one likes to be alone
Ve kimse yalnız olmayı sevmez
Oh why is everything so confusing
Ah neden her şey bu kadar şaşırtıcı

"Peki ya hayat seni ittiyse yokuş aşağıya ne olacak.Düşmeye devam mı edeceksin"

Sessizce edebiyat öğretmeni Bayan Logan'ı dinliyorduk.

"Hayat sizden düşmenizi istemiyor"

Haklı hayat bizim yok olmamızı yada savaşmamızı istiyor.

"Hayat size oyunlar oynar ayağınız takılıp yere düşmenizi sağlar"

Hayat süprizlerle dolu ve her zaman sizin için kötü bir süprizi vardır.

"İsyan etmek yerine neden düşüyoruz neden hatalarımızı düzeltip ayağa kalkmıyoruz"

"Neden susuyoruz neden insanlara hayatın gerçek yüzünü göstermiyoruz"

"Çünkü Bayan Logan susmak sizi daha kolay öldürür"

Bütün sınıf kapıya yaslanmış bir şekilde Bayan Logan'a bakan Cameron bakıyordu.Okula gelebiliyormuş aslında öldüğünü bile düşünmüştüm.

"Bay Dallas derse katılmanız ne hoş"

"Geçerken uğrayayım dedim"

Kızlar kıkırdamaya başladı.

"Konumuza dönelim Bay Dallas susmanın kolay ölüm olduğunu neden söylüyorsunuz"

Bana baktığında hemen kafamı çevirdim.Önceden onu sadece sevmezdim şimdi ondan nefret ediyorum.

"Çünkü susarsan etrafında ki kimse acı çektiğini bilmeyecek ve sustuğun için kolayca öleceksin"

"Bu garip bir tespit"

"Garip ve doğru bayan Logan"

Bana baktığını hissediyordum ama kafamı çevirmedim.

"Yerine geçebilirsin Cameron"

Sürtükler grubunda ki bir iki kız Cameron oturması için çoktan yer açmıştı.

"Sky yerime oturuyorsun" Cameron tam sıramızın önünde durdu.

"Burada Cameron'nın malı yazdığını görmüyorum" Sky bilmiş bir edayla ona döndü.

"Bay Dallas artık otururmusunuz"

"Bayan Logan ödev arkadaşımın yanında Sky oturuyor herkes ödev arkadaşıyla oturuyor"

Ve lanet olsun ki Cameron haklıydı bugün Emily okula gelmediği için Sky yanıma oturmuştu şu lanet ödev yüzünden herkes grup arkadaşıyla oturmak zorunda.Lanet olsun binlerce kez.

"Sky yerine geç" Bayan Logan otoriter ses tonuyla emir verdi.

Sky sert bir şekilde sıradan kalktı.Cameron gülerek yanıma oturdu.

"Hey"

Sustum hatta yüzüne dahi bakmadım.Hiçbir şey olmamış gibi davranması sinirimi bozuyordu.

"Bana hala kızgın mısın hadi ama sadece şakaydı"

Aptalığı yüzünden üç gün boyunca kızlar gelip Cameron yatakta nasıl olduğunu sordu ama Taylor sayesinde temize çıkmıştım.Ah hadi ama elbette şakası çok komikti bu yüzden bir tek Cameron gülmüştü.

"Bayan Logan derse dönebilir miyiz artık"

Suratına bakmadım gözlerimi tahtaya sabitledim.

THE DRUG /DallasHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin