2K olmuşuz gerçekten çok teşekkürler.
Dope,shoot it up,straight to the heart please.
Uyuşturucu,damarına işleyen,doğrudan kalbe ver lütfen.
I'don't really wanna,know what's good for me...
Benim için iyi olanı bilmeyi gerçekten istemiyorum...Yine aynı yerdeyim.Yine o dipsiz kuyunun önündeyim.Ölümü bekliyorum.Katilim bana doğru yaklaşıyor.
"Cameron" beni sarsarak uyandırdı
"Evimde ne işin var Nash"
Yataktan kalkarak onu umursamadan banyoya geçtim.
"Üç gündür okula gelmiyorsun telefonu açmıyorsun neler oluyor Cameron"
"Neden benim için endişeleniyorsun Nash" banyo kapısına yaslanıp yüzüne baktım.
"Çünkü arkadaşımsın Cam herkes senin için endişeleniyor"
"Umrumda değilsiniz"
"Cameron gerçekten senin sorunun ne"
"Bilmem"
"Gerçekten mi Cameron böyle mi davranacaksın"
"Umrumda değilsinizin neresini anlamadın"
Hiçbir şey demeden odamdan sert bir şekilde çıktı.
Bana ne oluyordu uyuşturucunun bütün bedenime sahip olmasına izin veriyorum.
Ben artık yalnızım.Artık çaresizin tekiyim artık bana kimse yardım etmek istemiyor.
Katy'ye okulda kötü davranmasaydım belki bugün yanımda olabilirdi yine o aptal sözleriyle bana destek verebilirdi.
Ama zavallı ben üç gün önce uyuşturucu yüzünden kafam bir dünya iken okulun ortasında onu rezil ettim.
Sinirden ağlaması ve attığı tokatın izi hala duruyor beynimin bir köşesinde
Katy ve lezbiyen arkadaşı yemekhanedeyken tam önümüzden geçmişlerdi.
"Sen hala Katy aşık mısın Tay"
Şasırarak hatta birazda korkarak bana döndü"Bu sorunun altında ne yatıyor"
O sırada Katy ve Emily iki masa önümüzde oturdular.
Kafam güzeldi ve Katy'den kurtulmak istiyordum.
"Sadece sordum"
"Katy'den ne istiyorsun Cameron"
"Hiçbir şey sadece seni hiç sevmeyecek birine hala aşık olman biraz garip"
"Ben hiç neyse eski sevgilim yüzünden uyuşturucuya başlamadım"
Kafam güzeldi.Amy ve babamın ilişkisini bilmiyordu.Benimle alay etmişti.
Sesimi yükselttim "Ah Tay her zaman bu kadar aptal olmak zorunda mısın"
Bütün herkes bize döndü Katy bile
"Neyden bahsediyorsun sen"
"Geçen gün Katy" durdum bize doğru merakla yaklaşan Katy izledim.
"Katy sanıldığı gibi masum değil"
Bu sefer herkes Katy bakıyordu.
"Katy hakkında doğru konuş" Taylor omzuma yumruk attı.
"Ben neden masum değilmişim bay melek"Sinirle elerini masaya koydu.Emily onu uzaklaştırmaya çalıştı ama Katy hiç kıpırdamadı.