38.Bölüm *IMPOSSIBLE*

4K 274 328
                                    

Falling for betrayal is worst 
İhanete düşmek ise en kötü 
Broken trust and broken hearts 
Kırılmış güven ve kırılmış kalpler 

Güven çok kapsamli birşeydi.Bazı insanlar kendine bile güvenmezken başkalarına güvenebiliyorlardı sonuçları ne olursa olsun.

Bende birine güvendim hatta inandım ve şimdi sırtımda ki bıçakları tek tek çıkartıyordum.Ama kalbime saplanan hançer asla yerinden oynamıyor.

"O ablanın katilini tanıyor ve senden bunu sakladı zarfta ki resimlere bak Katy nasılda samimiler"

Bir kare fotoğraf tüm hayatınızı tepetaklak edebilir mi? Şuan içinde bulunduğum hisler karmakarışıktı kime kızacağımı bilmiyorum.

Bana oyun oynayana mı yoksa ona güvenen bana mı.

"Göklere çıkarttığın çocuk Matt'ı o hale getirdi sırf senden ayrılsın diye tehtih bile etti onu"

"S-sen ne saçmalıyorsun"

"Cameron Dallas hayatını mahvetti elinden herşeyini aldı o sana oyun oynadı Kathreyn Black"

Tüm gece odama kapanıp Sky söylediği şeyleri düşünüp sinir krizine girdim.

Söylediklerinin doğru olması Cameron'ın adi bir pislik olduğu tüm gece beynimin içinde dans etti.

"İşte dediğin yere geldik Katy"

"George sen arabada kal sinirlerime hakim olamadığım sırada bana engel olmaya gel"

"Neler dönüyor bilmiyorum ama seni beklicem"

Arabadan inip herşeyin başladığı o lanet ara sokağa ilerledim sanki her adımım kalbimde ki acıyı daha keskin yapıyordu.

"O sana aşık olduğu için bunları yapmadı Katy o gerçekleri bildiğin için senin canını yakıyor ona güvenmekte hata yaptın"

"Black neden burada buluşmak istedin yoksa bu da garip yardım şeylerinden birimi" onu karşımda görünce daha fazla sinirlendim.

"Neden sana bu kadar iyi davranıyor Katy tahmin et"

"Çünkü beni beklemediğim anda vurmak için"

"Black sen iyi misin" yanıma geldiğinde onu ittim "Yine sinirlisin anlaşılan"

"Tam burda" dedim ayağımla durduğum yeri gösterdim "Adamın tekinden uyuşturucu alırken fotoğrafını çekmiştim"

"Ne oynuyoruz geçmişi hatırlamamı"

"O gün değişiklik olsun diye bu sokağın önünden geçmiştim"

"Bende resmimi çektin diye seni kovalamıştım"

"Keşke yolumu değiştirmeseydim,keşke senin fotoğrafını çekmeseydim,keşke sana hiç yardım etmeseydim,keşke şuan ölümünün ay dönümünü kutlasaydım"

"S-sen ne dediğinin farkında mısın Black"

"Sana inandım bana karşı çıkan herkese seni korudum.Sinirlendin seni sakinleştirdim,ağladın mutlu olman için ablanı buldum kendini yanlız hissettin arkadaşlarımı bırakıp seninle takıldım ve sana güvendim ama sen tüm bunlar için teşekkür olarak beni sırtımdan bıçakladın"

"Seni anlamıyorum Black"

"Herkes haklıymış okulun havalı zuppeleri bencil ve aşağılık olur"

"Galiba kötü birşey yaptım"

"Ben sana ne yaptım Dallas seni senden daha iyi koruyan bendim ama sen ne yaptın,beni kandırdın"

THE DRUG /DallasHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin