14 kapitola: horor

1.4K 92 10
                                    

Ehm ehm tady je další kapitolka!!! Ej hehe doufám že se bude líbit a hezké počteníčko

Pov. George
Dream mě vzal za ruku aby jsme šli zpátky do poutě, sjeli sme pár atrakcí a dali si cukrovou vatu, já nevěděl jakou bych si dal tak jsme řekl dreamovi ať mi nějakou vybere a on mi vybral barevnou, nevěděl jsem proč zrovna barevnou ale i tak jsem ji snědl. Když jsme byli na jediný atrakci tak Dream začal po mě řvát ,, už jsme tady sakra pět hodin !" Já nechápal co říká a pak jsem si to uvědomil
,,Co- počkat co ?! Takže už je deset !? .... Já si říkal proč jsem tak unavený" zamyslel jsem se a Dream se na to hned rozesmál když jsme dojeli a slezli z tý atrakce tak se mi pěkně motala hlava ,, Georgi ? Jseš v pohodě ? Nechceš přenést ? Autahahaaaa" ani to nedořekl a hned se začal smát ,, ne- ne to dojdu jenom se musím něčeho chytnout" řekl jsme a už jsem padal ale Dream mě stihl chytit ,, dobrý, dobrý už se mi ne-nemotá hlava " řekl jsme a malinko jsem si odstoupil. Přišlo mi to trapné, bylo tam tolik lidí a přišlo mi v tu chvíli že na mě všichni koukali. Když jsme nasedli do auta tak jsme konečně vyrazili domů. ,, A clayi ? Co budeme dělat doma ?" Řekl jsem a hned jsem se opravil protože to znělo jako kdyby to byl náš domov což nebyl ,, um teď u-u ženě doma" nevím proč ale když jsem s ním mluvil tak jsem se snažil nezamotat do mé věty ale někdy to prostě nešlo ,, noooo... Asi že odvezu domů aby jsis vzal pyžamo a higienu a pak přijedeme domů a dal nevím" odpověděl na moji otázku a já se zamyslel co by jsme mohli dělat ale nic mě nenapadlo ,, počkat ale zítra je pondělí ! Já mám volno a ty nechodíš do práce ? "
Zeptal jsem se a zpozorněl
,, Víš já ti to nechtěl říkat ale já mám bohatou rodinu takže já o peníze nemusím mít strach a jsem tak malinko... Malinko hodně víc rozmazlenej" odpověděl mi a já si pak uvědomil že je vážně perfektni.
Když jsme dojeli ke mě domů tak jsem vytáhl ze skříně batoh a hodil tam deodorant, nějaký žvejky, kartáček, triko a kraťasy ale věděl jsem že sis budu spát v tý mikině ve který jsem ale to je jedno a nabíječku. Dohopsal jsem k dreamovu autu a už jsme konečně jeli k dreamovi domů. Ani jsme si moc nepovídaly, já jen obdivoval Dreama z profilů a když se na mě kouknul měl jsem chuť se propadnout do země.
,, Tak jsme tady !" Prohlásil a zastavil, miloval jsem ten zvuk když vytáhl klíče z motoru a zatáhl za ruční páku. Dream co nejrychleji oběhl auto aby mohl otevřít a já se cítil jako nějaká hvězda vystupující z limuzíny.
,, Běž do mého pokoje, já se půjdu ještě vykoupat, budu rychlej" jak řekl tak jsem udělal ale ještě než zavřel dveře ven tak jsme vyběhl a vzal toho obřího plyšáka a donesl ho do pokoje. Já si lehl do postele a objal jsem toho plyšáka rukama i nohama a ještě k tomu se přikryl až po krk. Po chvíli Dream ještě s vlhkými vlasy a ručníkem kolem pasu vešel do pokoje ,, CLAYI!"  Zařval jsem na něj a schoval se pod peřinu ,, prosím tě, však mi nejde nic vidět já jsi jdu jenom pro věci a jdu zpátky do koupelny a proč jsi tak divně mazelil  toho plyšáka a byl celej pod peřinou ...  No to je jedno já se jdu převléct" a pak dream odešle já se už malinko odkryl ale zabořil studem hlavu do plyšáka, měl jsme chuť do něj zařvat ale to by byl blbej nápad. Pak jsem rychle vyletěl z postele a zamkl
,, Georgi proč jses zamknutej?" Klepal na dveře Dream
,, Já se převlékám!" Zařval jsem ale v realitě jsem se mu koukal do skříně, měl tak dobrý mikiny! Ale já se rychle převlékl do kraťasů odemkl a skočil do postele a přikryl se do pasu
,, Však nejsi převlečený " Dream se na mě zmateně koukl a já jednou rukou držel toho obr plyšáka a stoupl si ,, vzal jsem si kraťasy " řekl jsem a zpátky zalezl pod peřinu ,, umm okey ale mohli by jsme třeba shlídnout nějakej horor "
,, No , já a horory ... Mám je rád ale hrozně se při nich bojím a nebo komentuju to že jsou trapný ... Když jsou trapný " odpověděl jsem dreamovi na otázku a on na tv pustil nějaký dobrý horor ,, čím lepší, tím strašidelnější " řekl a pustil tam horor jménem " jsem ve skříni"
První jumpscear a já už se schovával pod peřinou
,, Georgi ty se bojíš ?" Zeptal se mě starostlivě Dream ,, ne nee nebojím " ani jsem to nestihl doříct a já už se zase schvovával pod peřinou ,, Hmm to vidím jak se nebojíš, pojď sem " hodil mi ruku přes rameno a přitáhl si mě co nejblíž a za ztuhl ,, už se nebojíš ? Uaaa fuck-" řekl a pak hned řval protože se lekl jumpscearu a já se začal hrozně smát. Bylo zajímavý že já jsem řval jako holka a Dream jako chlap ale nevadilo mi to. Vždy když byl nějaký další jumpscear nebo jsem já jumpscear čekal tak jsem do Dreama mohl zabořit hlavu a pak cítit jak mě po ní Dream hladí abych se tak nebál ...

Dneska to byl takový volný díl ale mě tak volný ale nevím jak to popsat prostě roztomilí a chtěla bych se váš zeptat jestli by jste chtěli spíš smutný konec a nebo takový ten obyčejný konec který má každá fanfikce ? Já se nemůžu rozhodnout. Každopádně dobrou noc nebo dobré ráno nebo večer podle toho co děláte a papa <3 

jeden pohled , jedná láska Kde žijí příběhy. Začni objevovat