Takže Čouky!!! A sakrament už máme 19,5.k přečtení! Jak ?! Děkuji vám moc! Za chvíli tam máme 20.k !wohooo !!!
Užijte si kapitolu!Pov. George
Na pláži jsme leželi už třetím dnem, samozřejmě s tím že jsme na noc odešli do hotelu. Ale nikdy to nebylo tak zajímavé, spíš jsme si povidali a večer jsme vždycky koukali na nádherný západ slunce.
Leželi jsem normálně jako vždy na pláži ale pak za námi z ničeho nic někdo přišel.
,, Um, ahojte vypadáte simpaticky a já mám od kamaráda za úkol najít nějaký cizí lidi na jeho party, chcete tam?" Řekl neznámí člověk který šel k nám.
,, Uhh jasně a jak se můžeme ujistit že nás nejím nechcete zmasit ?" Dream zamunlal a mezi tím si přebral papírek od toho člověka.
,, no... Támhle je naše skupinka, tam u toho baru takže tam se můžete ujistit a nebo tady rozdávám papírky takže " řekl ten člověk a chtěl odejít ale já jsem ho rychle zastavil.
,, Jo a jak se jmenuješ ?"zeptal jsem se ho a udělal jsem tázací obličej
,, Já jsem Thomas a vy dva ?" Podal mi ruku a usmál se.
,, Já jsem George a on je můj přítel Clay" podal jsem mu ruku a z neurčitého důvodu jsem zdůraznil to slovo " můj"
Nevím proč ale chtěl jsem aby bylo jasno. Thomas se pak sama rozloučil a šel dál mladým lidem letáčky.
,, Tak v kolik to začíná ? A kde to je ?" Zeptal jsem se Dreama který se hned koukl na letáček.
,,Je to za restarucía začíná v sedm a už je pět, měli by jsme jít." Řekl dream, naházel jsem všechny ktermiky a deku na který Dream ležel do plážové tašky. Si mě přitáhl za bok a šli jsme.
Jak jsme došli domu tak jsem hned hopsl do sprchy a omplachnul jsem se. Ani jsem se nepřevklíkal z plavek jsem se malinko uzřel a hodil jsem na sebe triko a Dream to samí. Chvíli jsem se v obýváku koukali na televizi.
,, Hele kliik je vůbec ?" Narazil jsem na hodiny aby jsme nepřišli pozdě.
,, Ježíš za deset minut to začíná, vstávej a jdeme !" Dream vstal a podal mi ruku. Vytáhl mě z gauče a do těch deseti minut jsme tam byli, byli to tak akorát. Vešli jsme dovnitř a já jsem se hned udivil. Bylo tam hrozně moc lidí na to že to právě začlo.
,, Tolik lidí jsem ti vážně nečekal... Tak pojď !" Dream mě zatahal za ruku a vešli jsme dovnitř. Sedli jsem si tam kam na každé party, přímo k baru a Dream neudělal nic jiného než se mě snažil opít. Takhle jsem tam seděli asi půl hodiny a já už jsem se motal a Dream taky ale ne tak moc.
Za další hodinu už jsem byl opilí, a to bylo docela zábavné.
,, Clayi! Miláčku! P-pojd si zatančit" vstal jsem a koktavím, opilím hlasem jsem řekl, Dream se rozhlédl a šel za mnou. Motal jsem se jako špagety a Dream mě několikrát musel chytnout abych nespadl. Ale když měl toho už dost tak si mě piřádně přitáhl, chytl mě za pozadí a políbil mě.Noooo dneska je malinko delší kapitolka a zítra bude v další kapitole pokračovat takže se těšte!
Každopádně dobrou noc nebo dobré ráno nebo dobrou chuť podle toho co děláte a papa<3
ČTEŠ
jeden pohled , jedná láska
Romancepříběh je o dnf aka dreamnotfound , předem se omlouvám za všechny chyby. Budou jde tady objevovat Dream George A kdokoliv z SMP když se mi tam bude hodit. Užijte si příběh <3