30 kapitola:oops...

1.7K 96 13
                                    

Takže tady je další kapča a mám chuť se zabít protože jsem byla dost rozepsaná a celý se mi to smazalo :'] užíjte si kapču !


Pov. George
,, Lehni si, Gogy~" jak udělal tak jsem řekl, ale bál jsem se co příjde
,, Teď uděláš vše co řeknu" sedl si rozkročmo na mě a já se začal bát ještě víc
,, Clay-" přimáčkl mi ruce k posteli a já zčervenal. Potil jsem se ale nemohl jsem nic udělat
,, Rozuměl si ?!"
,, A-ano, p-pane" hromadili se mi v břiše motýlky a v hlavě nervozita
,, Tak se mi to líbí" začal mě vášnivě líbat. Dovolil jsem mu kousnout do mého rtu. Ale Dream se pak oddálil.
Pustil mi jednu ruku, přesněji levou a jeho rukou mi pomalu přejížděl na mé pravé rameno
,, C-co?" Ani jsem to nestihl domluvit a Dream mě jedním tahem otočil na břicho. Já měl své ruce nad sebou a Dream mi je jednou rukou chytl. Byl silný takže pod jeho sílou jsem svíma rukama nemohl hýbat. Zčervenal jsem ještě víc. Ale přišlo mi vzrušující že mi dokazuje že jsem jenom jeho.
,, Jsi jenom MOJE hračka" pošeptal mi tajně do ucha a mě proběhl mráz po zádech.
,, Předem upozorňuji... Budeš muset řvát a to hodně" ztrnul jsem a snažil jsem se ho chytnou ale nešlo to protože mi držel ruce. Druhou rukou mi začal pomalinku sundavat teplákové kraťasy.
,, Připraven ?" Zašeptal mi do druhého ucha a já znervózněl.
,, Já- ...."
,, Špatná odpověď" a pak se to stalo. Malinko jsem zasténál ale snažil jsem se to držet v sobě. Ale pak začal zrychlovat a já to nedokázal udržet. Prosil jsem ale on nepřestával. Měl pravdu, řval jsem... jako nikdy dřív.
,, Clayi...prosím" snažil jsem se dýchat ale nešlo to. Trpěl jsem, větší bolest jsem nezažil, ale taky to bylo příjemné ale hlavně to bolelo. Když někdy malinko zpomalil tak jsem měl chvíli na to se vydýchat ale on mi moc dlouhé chvíle nedával.
,, Prosím... Už stáčí" hned jak jsem to dořekl tak jsem zase zasténal. Ale on místo toho aby přestal tak ještě přidal. A já přidal ve halsitosti sténání.
Po delší chvíli se Dream konečně ze mě svalil. Já si lehl na a schoulel se do klubíčka umírající v bolestech.
,, Tak co říkáš ?" Zeptal se mě Dream ale já neodpovídal, jenom jsem umíral.
,, Promiň, ale doufám že se ti to ale spoň líbilo" obejmul mě zezadu
,, Uhm... N-napustíš mi p-prosím van-nu?" Bylo pro mě těžké zformulovat větu a ještě těší něco dělat takže jsem o to poprosil Dreama.
,, Ano miláčku." Dal mi pusu na čelo a mě mezi tím ještě malinko tekly slzy z bolesti. Za delší chvíli se Dream vrátil a vzal mě do náručí
,, Auauau" zasténal jsem a Dream se mi omluvil a v koupelně mě posadil na židli a já zase umíral.
,, Georgei, ty umíráš teď pomalu při všem takže že musím vslíknout takže chvíli počkej a pak tě položím do vany" Dream mě začal vslíkat a za se začal červenat když se dostal ke kalhotám.
,, Tak na tři, dva, jedná, hop!" Vzal mě a pak mě položil do vany.
,, Dobrý? Nemám tě umýt ?" Zeptal se mě a já na něj kýval hlavou
,, N-nene t-to už d-dokážu" řekl jsem a pokusil jsem si sednou jenže to nešlo. Začlo to hrozně bolet .
,, To vidím. Hele tady máš pěnu do vody tak jak máš rád, a já jdu udělat jídlo" usmál jsem se protože se o mě staral ale pak jsem si vzpomněl na to co se před chvílí stalo a zase jsem měl motýly.


Wow, to byla docela fuška každopádně doufám že se vám líbilo a chtěla bych udělat promo kámoše !
Její ff se jmenuje " v podvědomí" a je to o kouzelné berušce, já ten seriál sice nesleduju ale myslím že spousta z vás by mohla. Já jsi její ff přečetla ( z donucení lol) a je dobra takže tak :]
Každopádně dobrou noc nebo dobré ráno nebo dobrou chuť podle toho co děláte a papa<3

jeden pohled , jedná láska Kde žijí příběhy. Začni objevovat