59

831 69 3
                                    

Oh my- oh my- omgjsahybajuHaba děkuji vám moc za 20k !!! Jste úžasní !!! Děkuji vám mocinky krát kulíšci!! <33 však nedávno jsme měli 19k a teď 20k jak to může být tak rychle ?! Děkuji vám moc krát <333!!!! Miluji vás všechny <333 a taky bych se chtěla omluvit za to že včera nebyla kapitolka, prostě můj fat ass
Ješte jednou děkuji za 20k a užijte si kapču!

Pov. George
Při polibku jsem svoje ruce pořadne obmotal kolem dreamova krku a začal jsem mu prstama ve vlasech dělat malinké kudrlinky.
I přes to že jsem se cítil že mě všichni sledují tak jsem si tě polibek nejvíce užíval, jako každý jeho sladký a vřelý polibek. Najednou mě stáhl do náhodného pokoje, samozřejmě s postelí chvíli mi dělal bolestivé cucfleky na krku a po té mě začal pomalu vslékat, chtěl jsem mu pomoct ale on nechtěl, chtěl všechno udělat sám jako bych byl jeho hračka. Nebylo to jako dřív, teď mě ohnul přes postel. Moje holeně a kolena byli na zemi, stehna podél postele a pije tělo položené na posteli, moje ruce nademnou pevně držel. Nohy jsem měl mezi ním. Dream měl nohy podél mě kromě těla, to měl náhoru. Přišlo mi že do bolelo více a taky ti šlo podle mích vdychů znát. Dream byl jako vždy tvrdý ale taky opatrný ale když se do toho opřel tak už nepřestal.
Ale pak najednou někdo přišel do pokoje ještě větší dalšíma lidma.
,,Uh-" řekl Dream právě v tu chvíli co byl ve mě.
,, Um.... Pardon" řekl jeden z nich a pomalu a dramaticky zavřeli mezi tím co jsem umíral bolestí. Dream se rychle oblékl a samozřejmě pomohl i mě, vzal mě na záda a odtáhl mě do našeho hotelu.
,, Konečně v posteli" řekl jsem a obejmul jsem peřinu.
,, Sakra, přerušili nás v té nejlepší chvíli. No ale můžeme to dokončit~" řekl Dream a pak udělal na mě svůdný obličej.
,, Umum-" řekl jsem a malinko jsem se zamračil a lehl pak už jsem pomalu usínám, Dream neváhal a lehl si za mě a obejmul mě a usínali jsme spolu.


Takže dneska na více spicy scénka, popsala jsem to malinko jinak než ty třed tím ale doufám že to nevadí a odjel mě tohle bylo i lepší no každopádně dobrou noc nebo dobré ráno nebo dobrou chuť podle toho co děláte a papa <3

jeden pohled , jedná láska Kde žijí příběhy. Začni objevovat