Omlouvám se že dva dny nevyšla žádná kapitolka ale s kámoškou jsme spali ve stanu a když je takhle léto tak kapitolky nebudou vycházet zas tak často ale budu se každý večer vydat jednu kapču !
Užíjte si tu dnešníPov. George
Ležel jsem jako klubíčko v posteli v dreamově obětí. Nemohl jsem pomalu ani dýchat a ani jsem nechápal proč se tak moc chtěl mazlit, nikdy se zas tak moc mazlit nechtěl. Ale líbilo se mi být v jeho velkém obětí.
,, Hele, a co takhle... Něco víc ?" Zašeptal mi Dream do ucha a pomalu mi začal vslékat jeho mikinu. Začal jsem být pomalu nejistý, věděl jsem ale nebyl jsem si jistý na co naléhá.
,, Ale-" nestihl jsem ani nic doříct a Dream mi začal líbat krk. Nechtěl jsem sténat kvůli tomuhle ale vždy jak uvolnil zkus tak mi to nedalo a podlehl jsem tomu. Dream si sedl a ukázal mi rukou ať si sednu na něj. Udělal jsem jak řekl, Dream mi vpletl prsty ze zadu do vlasů a chytl mě za bok a přitiskl si mě k sobě, mezi tím mě vášnivě líbal na krku.
bylo to bolestivé a příjemné cítit jeho teplý dech a lehce studený jazyk na mém krku. Vzal jsem ho za bradu aby přestal a naznačil jsem mu lehkým olíznutím rtů že mě má začít líbat na nich. Vrhnul se hned po nich, kousla mě při tom do rtu. Nejdřív lehce ale pak agresivně, já Dreama kvůli tomu začal škrábat do zad.
On to bral jako znamení že má nasadit větší kalibr, obrátil mě tak aby byl nade mnou. Nechápal jsem to že se toho nebál, sice už jsme to jednou spolu měli ale i ani po prvé se taky nebál.
Čekal jsem že to bude jako minule, ale pletl jsem se chytl mě za krk tak abych mohl sotva dýchat a až pak mě otočil, pořád mě držel za krk a dýchat jsem pomalu ani nemohl, začal mi pomalu vslékat i kalhoty. A už to začlo zase, ale tentokrát jsem si to snažil užít. Bolelo to hodně ale bylo to také příjemné a k nezaplacení.
Pevně jsem se drže prostěradla a snažil jsem se že sebe nevydat ani hlásku ale s ním to nešlo...
Začal jsem sténat, dokonce víc jak dřív protože jsem se před ním už ta to nestyděl. Dokázal bych ještě víc kdyby mě ne škrtil.
Ztékaly mi slzy po tvářích až po bradě, nešlo to bez nich...... Nemám co k tomu dodat •-• každopádně doufám že se vám tahle kapča líbila, dneska byla docela spicy jako omluva že dva dny kapitolka nebyla :D
Každopádně dobrou noc nebo dobré ráno nebo dobrou chuť podle toho co děláte a papa <3
ČTEŠ
jeden pohled , jedná láska
Romancepříběh je o dnf aka dreamnotfound , předem se omlouvám za všechny chyby. Budou jde tady objevovat Dream George A kdokoliv z SMP když se mi tam bude hodit. Užijte si příběh <3