37 kapitola: Beautiful song

1.2K 88 19
                                    

Děkuji všem kdo mi drželi palce s tou basní ! <3 naštěstí mě dneska nezkoušela takže v poho ale i tak děkuju vám moc a užijte si kapitolku !



Pov. George
,, Georgi, takže dneska asi... No hodně pozdě v noci k nám přijede Nick a přes den by jsme mohli někam jít" navrhl Dream když už jsme přišli domů
,, Jo jo, to je dobrý nápad a proč l nám Nick přijde tak pozdě ?" Zeptal jsme se a mezi tím jsme se rozvalil na postel.
,, Prý něco musí vyřídit ještě s Karlem a Alexem, každopádně jdeme ven " podal mi ruku abych vstal z postele ale moje lenost byla silnější. Ale než dreamovi ruce ne, vzal mě do náručí a položil mě na zem.
,, Tak jo no" zasmál jsme se a vzal jsem si batoh. Šel jsem rovnou do kuchyně abych si vzal flašku s vodou Dream už jenom chodil po celém domě pořád za mnou. Než jsme všechno pobraly a převlékli jsme se tak to taky byla doba. Když jsme vylezli z domu tak už bylo tři čtrv na čtyři ( 15:15)
,, Ty jo, to už je tolik ? Každopádně mi máme času kolik  chceme" řekl Dream na cestě z baráku a mezi tím mi dal pusu na tvář, malinko jsem se začervenal ale pak mě chytl za bok a přitáhl jsi mě k sobě. V tu chvíli jsem dostal zase motýlky. Chvíli jsme se procházeli kolem pláže ale pak jsme si šli roztáhnout deku a sedli jsme si. Dream mě zničeho nic začal lechatat,
,, Ne clayi ! Nelechtej mě !!" Začla jsme po něm řvát a smát se.
,, Hehe, ale ty víc že když se nudím tak tě lechtam" snažil se mi dostat všude kde jsem lechtiví, já jsem se jenom snažil dát jeho ruce pryč. Začal jsem se pomalu válet v písku ale jak Dream viděl že se valím v písku tak konečně přestal. Ale pak jsem se oba dva zaposlouchali do písničky, každý večer hrály nějaké písně v rádiu tak je pouštěli na pláži ale tuhle písničku, nebo aspoň podobnou jsem nikde neslyšel.
,, Wow, ta je vážně hezká... No takže jako gantleman, mohu tě požádat o tanec ?" Stoupl si a podali mi ruku, já se pro ní natáhl a stoupl jsme si taky. Dream mě držel za boky a já jsem měl obmotané ruce kolem jeho krku a ramen. Tancovali jsme po celé pláži, bylo to jakoby se vše zase zastavilo, jenom on a já....


Doufám že se vám líbilo a omlouvám se že je dnes zase kratší ale já jsme hrozně moc unavená poslední dobou, každopádně dobrou noc nebo dobré ráno nebo dobrou chuť podle toho co děláte a papa<3

jeden pohled , jedná láska Kde žijí příběhy. Začni objevovat