50

1K 69 0
                                    

Čaukyyy je tady další díl naší nádherné ff a já doufám že si dnešní kapču užijete !

Pov. George
,, Ty jsi jak tak koukám vážně načteny z toho že jedeme na Hawaii že ?" Řekl Dream a já byl pořád v jeho objetí
,, Ano! A navíc jedeme na čtyř hvězdičkový hotel a vše ostatní! Jsem prostě z toho načený!" Řekl jsem a políbil jsem Dreama a zase jsem se vrátil k mazání baget. Dream mezi tím začal vařit vodu na čaj. Pak jsme si sedli na gauč, koukali jsme na televizi a mazlili jsme se jako vždy. Někdo by jsi řekl že by tolik mazlení člověka už omrzelo ale to není pravda, když je ti člověk kterého vážně milujete tak vás to neomrzí nikdy.
,, Myslíš že na to se začít balit na dovolenou až moc brzo ?" Zeptal jsem se Dreama a ten se malinko zamyslel
,, No je lepší být zbalený dřív než až moc pozdě ale když to zbalíš už teď tak to oblečení bude vlhké" řekl Dream a kousl do bagety.
,, Nuda... Mám nápad! Jdeme streamovat ? Už jsi dlouho nestreamoval, tvoje fanoušky to bude mrzet" řekl jsem dreamovi abych ho přemluvil.
,, Georgi.... Ty máš miliardu IQ! Jdeme na to !!" Dream mě vzal do náručí a já na ně začal zase řvát ať mě pustí, naštěstí mě pustil abych mohl vzít talíř s bagetami a on naše čajíky. Sedli jsme si, Dream měl jeho streameské křeslo a já měl jeho staré streamerské křeslo a pak Dream zapnul stream, asi sedm minut ještě něco nastavoval ale pak to začlo. Viděl jsem že už tam bylo pětset tisíc lidí, bylo to hodně a nebyl jsem zvyklí protože jsme s dreamem dlouho nestreamovali ale pro Dreama to bylo normální.
,, Ahojte všichni, dneska je nečekaný stream je tady se mnou můj milovaný kluk George a budeme si tady jenom povídjeat, někomu zavoláme a určitě si něco taky zahrajeme!" Řekl Dream a já jsem se zasmál a pozdravil jsem.
,, Čauky !!"



No, takže dneska zase malilinko nudná kapitolka a je taky malinko kratší ale doufám že to nevadí, každopádně dobrou noc nebo dobré ráno nebo dobrou chuť podle tohoto co děláte a papa <3

jeden pohled , jedná láska Kde žijí příběhy. Začni objevovat