Čauky ! Jsem živá a jsem tady taky s další kapitolkou !!
Doufám že si ji užijete !Pov. George
Rychle jsem se zvedl a hodil zapnutý mobil na postel. Rychle jsem šel do koupelny a zamknul jsem se tam, otřel jsem si slzy a nemohl jsem pořád uvěřit tomu že mě Dream podvádí. Ale pak jsem slyšel klepání na dveře.
,, Georgei, prosím! Otevři... Já ti to vysvětlím" slyšel jsem za dveřmi Dreama s klepajícím se hlasem
,, Jak to chceš vysvětlit ?!" Zařval jsem po něm s očima plných slz. Sedl jsem si do koutů koupelny a poslouchal já Dream pořád klepe na dveře a brečí. Jeho pláč mě rozplakával ještě víc.
,, Georgi! Slibuju má to logické vysvětlení... Nic s nikým jsem neměl ano nechci protože mám tebe a tebe taky chci... Navždy" každé jeho slovo mi vhnalo do očí další slzy. V hlavě jsem si říkal že bych tomu něměl věřit že se nic takovýho nestalo, ale srdce mi říkalo že ano.... Dream mě pořád prosil o to abych otevřel dveře ale já jsem mu pořád nechtěl odpovídat. Věděl jsem že věta " já ti to vysvětlím" není dobré znamení.... Vždycky jsem si řekl že mu teď otevřu ale neudělal jsem tak, můj smutek byl silnější. Ano sice láska říká "vždy odpuštěj" ale tohle se nedalo odpustit. Najednou se otevřeli dveře, Dream našel náhradní klíč. Já jsem se klepal v rohu místnosti, nechtěl jsem ho vidět ale Dream se za mnou se slzami v očích rozeběhl a obejmul mě, já jsem nechtěl. Plakal jsem dal a to zase rouplakávalo Dreama.
,, Georgi, prosím vyslechni mě." Vzal moje tváře do svích rozklepaných rukou aby mi mohl utřít slzy, ale ty nepřestávali téct. Klepal jsem se tak moc že mi občas vypadl dech. Když se to stalo po druhé ta Dream neváhal a vzal mě do náručí a dal mě do postele, btw koupelně jsem v rohu místosti ležel asi dvě hodiny protože jsem nechtěl dreamovi otevřít takže jsem byl promrzlí. Když mě Dream nosil tam jsem se snažil vykroutit ale to Dream nedopustil. Když mě dal do postele tak jsem se v posteli přisunul do rohu a obejmul jsem plyšáka kterého mi vyhrál. Dream mě přikryl a obejmul mě.
,, Moc se ti omlouvám, hrozně moc se ti omlouvám" pořád se mi dokola omlouval a to mě nutilo brečet ještě víc.
,, Slibuju ti že ti to vysvětlím co se dělo a proč ale já jsem nechtěl, protože miluju tebe a miloval jsem a budu že milovat ať se bude dít cokoliv...."Oke hlídám se ať se nerozbrečim protože toto je velice depresivni díleček :'] každopádně dobrou noc nebo dobré ráno nebo dobrou noc nebo dobrou chuť podle toho co děláte a papa <3
ČTEŠ
jeden pohled , jedná láska
Romancepříběh je o dnf aka dreamnotfound , předem se omlouvám za všechny chyby. Budou jde tady objevovat Dream George A kdokoliv z SMP když se mi tam bude hodit. Užijte si příběh <3