34 kapitola: proč tolik...

1.2K 96 6
                                    

Jzs omlouvám se za to že jsem včera nenadepsala kapču ':D
Ale dneska už jsem ji nadepsala a doufám že si jí užijete !

Pov. George
Netušil jsem co mám říct a nebo jestli mám nějak reagovat. Ale naštěstí se dreamova máma začla smát. A já si oddechl a začal jsem se smát s ní. Chvíli jsme si povídali ale pak nás přerušil číšník s účtem. Koukli jsme se na účet s dreamem společně a já se bál toho aby tam nebylo až moc velké číslo.
,, Ježiš, to jsme toho snědli tolik ?" Zeptal jsem se zděšeně Dreama a natahoval se pro peněženku kde jsem měl ještě nějaké peníze, abych zaplatil svůj podíl
,, Ne, měli jsme jenom drahé jídlo a já to zaplatím sám, ty nic platit nebudeš" Dream se rozesmál a zaplatil jídlo. Dreamovo rodiče taky zaplatili a po chvíli jsme už pomalu odcházeli.
,, Ale o tom co jsem říkal jsem nelhal" řekl Dream v autě, dal mi ruku  na stehno a nastartoval a jel. Jel rychle takže jsem se zase musel chytnout i když jsem měl pás. Když jsme dojeli domu tak mě Dream vzal za ruku a běžel se mnou rychle do pokoje. Netušil jsem co dělá a proč ale ani mi to nevadilo.
Přimáčkl mě ke zdi a začal mě agresivně líbat. Vzal mi stehno a díky tomu mi zvedl nohu. Sice mi to první vteřiny přišlo divné ale jeho stisk byl pevný a atraktivní. Dream si vslékl rudou košili a mě se do břicha dostali další motýlky po pohledu na jeho tělo. Ale on se nenadál a začal mikinu rovnou i s košilí vslékat i mě. Když mě vsklékal tak mi pomalu ošahával boky až záda. Moje záda byly na šířku velké jako jeho ruka. Takže si mě mohl pořádně přitáhnout. Zvedl jsem ruce aby mi mohl vsléknout mikinu. Dream mi jí vslékl ale ruce mi nedovolil dát dolů, začali mi druhou rukou vslékat kalhoty a pomalu si klekl.
,, Tohle se ti bude líbit~" řekl Dream. Zčervenal jsem a zase se mi do břicha dostavili motýlky.
Začal jsem vzdychat, bylo to o hodně příjemnější než minule a nebolelo to tak.
,, C-clay- o můj bože" snažil jsem hledat něco kam si Sednu ale Dream mě nenechal odejít. Po chvíli si Dream stoupl. A já si hned zvedl kalhoty a šel jsem si někam sednout.
,, Líbilo ?" Zeptal se mě a já jsem jenom přikývl. Nechápal jsem jak mohl být tak klidný, říkal že tohle nikdy nezažil. Zatím to já se po tomhle hrozně moc klepal. Dream šel do koupelny a po chvíli se vrátil a sedl si k počítači.
,, C-co děláš ? Clayi ?" Otočil jsme se na Dreama a viděl jsem že kliká na Twitch
,, Jdu streamovat, chceš se přidat ?" Začla jsem kývat hlavou na nesouhlas. Dream přikývl a zapnul stream. A já se mezi tím snažil usnout. Ale Dream mluvil nahlas a když řekl něco až moc nahlas tak jsem na něj zabručel. Všechno bylo v pohodě dokud se někdo v donatu nezeptal na to co to za dreamem mručí.
,,  To je jen můj přítel- teda ... Kamarád, ignoruje to...." Dream věděl že bych chtěl mít soukromí vztah a on to chtěl taky alespoň že začátku ale tohle vážně zakřil.
Rychle jsem vstal a došel za dreamem tak aby mě chat neslyšel a koukl se co se tam píše
,, Dream má přítele ?!, Dream je gay ?! Dream má kluka ?!" Všichni to psali a já i když jsem se to snažil udržet v tajnosti tak to Dream už prostě zakřikl
,, Ano, clay se mnou chodí, spokojení ? Kdyby to tenhle idiůtek nezakřikl tak by jste to nevěděli " řekl jsem a pak jsem si zívl a šel jsem si zpátky lehnout. Pak tak tam Dream asi půl hodiny rozebíral to že se mnou chodí ale pak jsem usnul.


Doufám že se vám kapitolka líbila a dobrou noc nebo dobré ráno nebo dobrou chuť podle toho co děláte a papa <3

jeden pohled , jedná láska Kde žijí příběhy. Začni objevovat