44

1.1K 93 1
                                    

Takže dneska nemám co k tomu dodat ale mám pocit že nám malinko klesla aktivita:[
Docela mě to mrzí, dokázali by jste ji zvednout ?
Každopádně si užíjte kapču !


Pov. George
Konečně začal spomalovat a už to tak nebolelo, ale pak jsem si vzpomněl na to jak jsem dopadl minule.
,, Doufám že se líbilo.... Koťe" zašeptal mi tajně do ucha, jak to dořekl tak mi přejel mráz po zádech. Dream se lehl vedle mě a já jsem položil hlavu na jeho rameno.
,, Líbilo~" zašeptal jsem  malinko klepajícím se hlasem.
,, Ale víš... Že teď ti nebudu moc udělat papu?" Řekl jsem a začal jsem si hrát s jeho vlasy
,, Ale budeš muset být tady pro mě v posteli a to mu stačí " jak dořekl tak mi věnoval polibek.
Už zase se o mě staral, to spíš já jsem se mě starat o něj a ne on o mě. Ležel jsem na dreamově právé ruce a on mě pravdou rukou drž za bok, přimáčkl si mě ještě blíž a zapnul televizi.
,, Au au-" řekl jsem na to jak si mě přitáhl
,, Dobrý ?!" Hned se mě zeptal a uvolnil stisk.
,, Jo, jenom to bolí.... Všechno" rozesmál jsem se a Dream hned taky, ale pak se mě hned zeptal na co budeme koukat. A pak nastalo totální dilema, Dream chtěl nějaký horor a já zase romantiku. Když jsme se neshodli na tomhle tak jsme přešli na jiné téma, ja jsem chtěl sci-fi a Dream zase komedii. A pak jsme se dostali do hádky.
,, Nemůžeme se na ničem schodnou, ty chceš tohle a já pak zase tohle a beztak skončíme že nemůžeme dělat nic"řekl jsem docela dramatický a Dream pak navrhl brilantní nápad
,, Pustíme si nějaké drama ! Nebo nějaký reakční kanál, co ty na to zlato ?" Vyhodnotil jsem situaci, náladu a podnebí a přikývl jsem
,, To je dobrý nápad" Dream tam dal nějaký reakční kanál a pak jsme oba dva začli nadávat a dělat si srandu z toho člověka na který ten člověk reagoval.
,, Že jo ! Hele tak příště zvolíme film který budu já a pak bude zase tvůj film dobře ?" Navrhl jsem Dreamovi
,, A nemohl bych být první j-..... No tak dobře" udělal jsem na Dreama psí oči a obejmul jsem ho ještě pevněji, pak jsme se celý den až do večera koukaly na reakční kanály, dramata a hroty a dost jsme se u toho bavili.


Doufám že se vám tahle kapčal líbila ! A... No jako vždy nemám co k tomu dodat takže dobrou noc nebo dobré ráno nebo dobrou chuť podle toho co děláte a papa <3

jeden pohled , jedná láska Kde žijí příběhy. Začni objevovat