Takže čaukyy, btw kdyby nevyšla dlouho kapča tak je pravděpodobně po mě protože jsem zveřejnila trapné fotky kámošky a kámoše a ti se mě chystají zrakvit ':D
Užíjte si kapču !!!Pov. George
Pomalu jsem usínal na dreamově hrudi ale najednou mě šokem probudil zvuk z mobilu. Vyděl jsme jak Dream rychle stlumuje zvuk.
,, Dobrý ? Promiň že jsem tě probudil" jak to dořekl začal mě hladit po vlasech, ještě víc jsem se přitulil k Dreamovi a on vipl mobil a šel taky pomalu spát, sice bylo odpoledne ale proč ne.
Kolem čtvrté hodiny odpoledne mě probudilo dreamovo chrápání.
,, Zlato. Clayi vstávej, chrápeš"
Probudil jsem Dreama a otočil jsem se od něj zády kvůli pohodlí.
,, Ale, nechrápu" Dream se otočil na on tak též aby mě obejmul. Přitáhl jsem si peřinu, protože mi byla zima ale už jsem nemohl usnout. Vzal jsem dreamovi mobil abych šel na nějakou soc. síť ale pak jsem si všiml že mu někdo napsal. Byl to nějaký cizí účet, holka. Dream ji nesledoval ale ona Dreama ano.
,, Čau sexy kocourku" napsala ta holka, nechtěl jsem ji odepisovat když o tom Dream nevěděl ale on tak roztomile spal a nechtělo se mi ho budit.
,, My se známe ?" Odepsal jsem té holce, nevěděl jsem toho moc o dreamovo minulosti a s kým se stýkal jenom jsem věděl že měl dvě holky a tím to končí.
,, Prosím tě, clayi, však už spolu tak dlouho randíme. Nedávno jsem byli spolu na večeři" napsala a já se na mobil hned zamračil, Dream se mnou strávil každou chvíli. Nebyli jsme spolu maximálně když Dream jel nakoupit a já zůstal doma. Ale vždycky tam byl docela dlouho.
,, Nevzpomínán si kdy přesně" napsal jsem jí, nechtělo se mi věřit že by mě Dream podváděl. Chtělo se mi pomalu začít brečet ale zároveň jsme věřili že mě nepodvádí, že to není možný.
,, Nedávno asi před týdnem, ty rošťáku" napsala ta ženská a já se už začínal naštvávat. Věděl jsem že Dream byl ještě před tím než byl nemocný v obchodě a byl docela dlouho. Začli mi téct slzy, nechtělo se mi věřit že mě podvádí.
,, Georgi? Proč pláčeš ?" Ozval se za mnou Dream...Takže, nechám vás napínat na další kapitolku :D protože proč ne doufám že se vám kapitolka líbila a doufám že nebrečíte stejně jako gogy a dobrou noc nebo dobré ráno nebo dobrou chuť podle toho co děláte a papa <3
ČTEŠ
jeden pohled , jedná láska
Romancepříběh je o dnf aka dreamnotfound , předem se omlouvám za všechny chyby. Budou jde tady objevovat Dream George A kdokoliv z SMP když se mi tam bude hodit. Užijte si příběh <3