Čauky! Mám otázku? Až budu končit tak by jste chtěli více endingů? Mě to přijde docela chytrý a kdyby se vám zrovna nakovýhle ending nelíbil tak by jste si přečetli jiný.
Každopádně si užíjte kapču !Pov. George
Ráno jsem se vzbudil s tím že jsem ležel na dreamovi, byl jsem dost otrávený a unavený. V tu chvíli bylo dvanáct hodin, šel jsem si udělat higienu a pak čaj. V klidu jsem si na gauči popíjel čajík a pak tam přišel Dream
,, Ahuj!" Jak jsme uviděl Dreama tak jakoby se rozářil celý svět.
,, Čauky" zakňuček Dream, šle za gauč a dal jí pusu do vlasů a šel si udělat kávu. Sedl si vedle mě a v klidu jsme popíjeli.
,, Pojď ještě spinkat" řekl Dream a lehl si za mě na gauč.
,, Ale já musím udělat něco na cestu do letadla aby jsme tam měli co jíst" řekl jsem ale Dream to neřešil. Přitáhl si mě a obejmul mě.
,, Tam budeme mít jídla dost, jsme v první třídě miláčku" obejmul mě levněji a přitáhl si deku která byla na gauči.Pořádně jsem Dreama obejmul a nasával jeho sladkou vůni vlasů.
Pak jsme zase usly. Probudil jsem se v sedm hodin a viděl jsem Dreama sedět a dopíjet svojí kávu.
,, Od kolika jseš vzhůru ?" Zeptal jsem a začal jsem hledat mobil.
,,od pěti, teď je sedm" řekl Dream a já si proml oči, byl jsem celý spocený ani nevím od čeho.
,, fuj, já se musím jít vykoupat to je hrozný" řekl jsem a šel jsem do koupelny
,, Počkej !" Řekl Dream a přišel za mnou.
,, Nezapoměl si na něco? Spíš na někoho ?" Řekl a pak mě chytl za boky, přitáhl si mě a dal mi pusu. Napustil jsem vanu, dal jsem do ní bublinky a pak jsme vyčkali. Až se vana napustila tak jsme si do ní lehli, Dream sel jako první a já si lehl hned vedle něho. Měli jsme hlavu na stejné straně. Já jsem Dreama obejmul a dal jsem si na něj nohu. Lochnili jsme se ve vaně asi další dvě hodiny, pak jsem se konečně rozhodl umýt pořádně šampónem a sprchovím gelem. Oba dva jsme se umyli a já jsem pak rovnou zase zaplul do postele a usnul jsem ale Dream usnout nemohl protože byl vyspalý takže byl na mobilu.
Jako vždy jsem ho objímal ale tentokrát jsem s ním měl propletené nohy. Bylo to roztomilé .Takže dneska byla taková roztomilejší kapitolka a já doufám že se líbila a każdopaně dobrou noc nebo dobré ráno nebo dobrou chuť podle toho co děláte a papa <3
ČTEŠ
jeden pohled , jedná láska
Romancepříběh je o dnf aka dreamnotfound , předem se omlouvám za všechny chyby. Budou jde tady objevovat Dream George A kdokoliv z SMP když se mi tam bude hodit. Užijte si příběh <3