57

854 69 0
                                    

Takže jsi napsat kapitolu a budu doufat že mě neskolí bouřka i když se teď uklidnila.
Každopádně si užijete kapču!


Pov. George
Ráno mě i Dreama probudil hala pilota hlásící že tam co nevidět budem. S dreamem jsme se připravili a složili jsme sedačky a vzali jsme si všechny naše věci. Po chvíli letadlo přistálo a my jsme mohli vystupovat z letadla. Byli nám hned přiděleny kufry. Po chvíli jsme mohli odejít jak se své vyprázdnilo a my jsme hned šli do našeho přepychového hotelu.
,,Wow" řekl jsem a rozvalil jsem se na postel.
,, Koukej na ten vyhlet! Přímo na pláž." Řekl dream a otevřel balkónové dveře.
,, Tak tady jsi to pořádně užijeme!" Řekl jsem a obejmul jsem Dreama. Chviličku jsme koukali na ten přenádherný výhled ale pak jsme museli jít vybalit věci.
,, Ugh, nenávidím vybalováni" prohlásil Dream a já jsem se nad tím hned zasmál.
,, To snad nikdo, ale pak půjdeme na pláž, koupíme si nějaký drink, půjdeme třeba na nějakou párty a večery... Ty víš" řekl jsem a udělal jsem svůdivý pohled. Rychle jsme vybalily a převlíkly jsme se do plavek. Já jsem šel malinko rychleji jak dream, nemohl jsem se dočkat na pláž. Poskakoval jsem a zatáčel jsem do neznámých ulíček abych našel cestu k pláži, Dream mě z ničeho nic vzal za ruku.
,, Pojď tudy" pak mě roztomile políbil na tváři a já jsem šel poslušně za ním.
,, Tadá!" Řekl Dream a před námi se objevila nádherná pláž, voda byla křišťálově průhledná, a písek byl nebeský bílí. Dál od pláže stálo pár stánků s drinky, kafem a hlavně s občerstvením. Já jsem hned zavedl Dreama do jednoho ze stánků pro pití protože od přistání jsem nic nepil. Já jsem si koupil kafe a Dream si koupil drink. Já jsem si šel lehnout na lehátko a Dream si lehnul na deku a šel se opalovat. Já jsem neměl rád moc slunce, ale měl jsem rád léto. Prostě takové smíšené pocity z toho.

Omlouvám se že dneska byla taková nezáživná kapča ale i tak doufám že jste si jí užili a dobrou noc nebo dobré ráno nebo dobrou chuť podle toho co děláte a papa <3

jeden pohled , jedná láska Kde žijí příběhy. Začni objevovat