51

907 72 5
                                    

Takže čauky všichni moji milí zlatíčka! Jenom kdyby zítra nebyla kapča tak to je protože jsem byla prostě až moc unavená a odpadla jsem takže se předem omlouvám kdyby náhodou.
Užíjte si kapču!


Pov. George
Dream mi naznačil že si mám sednou na jeho klín, nejdřív se mi do toho vážně nechtělo protože jsme streamovali a bylo mi to takový divný. Ale on mě do toho donutil zlechtáním.
,, Jeejj chate! Gogy si konečně sedl na můj klín, potlesk !" Řekl Dream a všichni do chatu spalovali smajlíky který tleskají, ale mě vyvolalo motylky když mi Dream řekl, gogy. Nikdy mi tak neříkal a to mi přišlo roztomilé a přitažlivé.
,, Tak teda zavoláme někomu přes discord ?" Zeptal jsem se Dreama a ten hned přikývl, začal něco mluvit k chatu a k našemu streamu se připojil Nick pod jeho přezdívkou Sapnap, několikrát jsem dreamovi místo Dream řekl clayi a Nickovi jsem zase řekl Nick místo sapnap. Hodně se mi to pletlo a už jsem pomalu nevěděl komu a jak mám říkat.
Po chvíli vykecávání jsme šli hrát hry, ale ne hry jako minecraft, cs:go a tak dále ale šli jsme hrát hry na internetu, byla to docela zábava ale Dream mě při tom že záchvatů naštvanosti bouchl, několikrát jsem mu řekl ať mě nebouchá ale on byl nastavený jinak. Po streamu jsem si naštvaně lehl do postele. Dream ze začátku nechápal co se děje ale pak pochopil, lehl si ke mě a obejmul mě. Obejmul mě pořádně pevně tak abych mohl cítit jeho vůni, a omluvil se mi.
,, Promiň, nemůžu to na nic svést. Prostě jsem nahajmenej idiot" dal mi pusu do vlasů a já Dreama na oplátku taky obejmul.
,, Vše je odpuštěno můj udiůtku" dal jsem mu roztomilou pusu na tvář a Dream se nad ní rozesmál. Já jsem nám šel nakrájet vodní meloun a šli jsme si pustit nějaký film. Oba dva jsme zase zapoměli kdo má tentokrát vybírat film jak máme ve zvyku.
,, Tak si prostě pustíme hororový romantycký scifi, hotovo" řekl jsem a Dream našel nějaký film na tenhle způsob, obdivu hodně po tom co jsem řekl Dream mlčel což mě docela zarazilo. Jenom zvedl obočí a začal hned hledat, mezi tím nastavil ruku abych si lehl do jeho obětí. Příjemně jsem se přitulit k dreamovi a on ke mě, koukali jseme se na film a u toho jedli meloun".



Takže ti by byl konec kapitolky doufám že jsem si jí užili a dobrou noc nebo dobré ráno nebo dobrou chuť podle toho co děláte a papa<3

jeden pohled , jedná láska Kde žijí příběhy. Začni objevovat