40 kapitola: bohužel, ano

1.1K 78 2
                                    

Takže ahojky dneska je kapča později a nevadilo by jestli by kapči nebyli tak často protože poslední dobou nemám moc času a taky to je ten důvod proč to píšu tak pozdě :[ ale každopádně tady je další a užijte si kapitolu ! PS: ne pořád jsem mcc neshlídla protože jsme líná lemra •-•

Řekl Nick a na to jsme se všichni rozesmáli.
,, Clayi, tak ty jsi zajdi k doktorovi aby se ti na to koukala a my tady zatím zůstaneme" navrhl jsem a podal jsem mu hrnek kávy aby se napil.
,, Dobře... Hlavně nic nedělejte !"
,, Nene neboj zlatíčko" odpověděl jsem a dal jsem mu pusu na líčko a Dream se šel převléct a vyrazil.
,, Tak co budeme dělat ?" Zeptal se Nick a já se poté zamyslel.
,, Já asi uklidím. A ty... Nevím, jak dlouho tady budeš ?" Zeptal jsem se a začal jsem dávat nadobí do myčky.
,, No to nevím. Můžu tady být týden ale jak tak koukám tak večer budu muset odcházet" řekl Nick a pustil si televizi. Já jsem šel mezi tím poklidit do ložnice. V ložnici jsem uklízel tak plus minus deset minut a pak jsem slyšel otevírat dveře. Rychle jsem vyběhl a ve dveřích jsem uviděl Dreama.
,, Tak co !? Jsi v pořádku ?!" Hned jsem začal jančit a pak jsem uviděl prášky v dreamově ruce.
,, Jsme v pořádku ale mám angínu, prý jsme přišel ještě brzo takže se horší následky oběví později. " Řekl Dream a šel se do ložnice zpátky převléct. Já jsem si mezi tím sedl na gauč a koukal na nějaký seriál spolu s Nickem. Za chvíli si vedle mě sedl Dream a já jsem ho obejmul. Bylo mi jedno se se od něj můžu nakazit ale bylo mi ho líto.
,, Takže dneska večer asi budu muset odjet co ?" Řekl Nick a Dream na něj unaveně přikývl. Já jsem vstal a šel jsem do kuchyně.
,, Kam jdeš ??" Zeptal se smutně Dream
,, Jdu ti udělat čaj s citronem, Nicku ? Chceš tak čaj ?" Zeptal jsem se těsně před tím než jsme zapnul konvici.
,, Jo jo, jahodovej" přikývl Nick a já jsem ještě doplnil bodů a šáhl po dalším hrnku. Když se voda dodělala tak jsem všechny hrnky naplnil a přinesl je na stůl před gaučem a zase jsem si sedl do dreamova sladkého a teplého obětí.



Doufám se že vám kapča líbila a .... Nevím co dodat takže dobrou noc nebo dobré ráno nebo dobrou chuť podle toho co děláte a papa <3

jeden pohled , jedná láska Kde žijí příběhy. Začni objevovat