41 kapitola: cuddling !

1.1K 85 1
                                    

Chtěla bych vám hrozně moc poděkovat za 11.k !! <3333 jste moji sladcí kulíšci <333 a taky se chci omluvit za to že včera nebyla kapitola já spala u kámošky a ta má přísnou večerku :'] a mu mochodem tuhle kampču píšu s vyřvanýma hlasivkama protože jsme byla v cirkuse kde jsme řvala jako něco ( mám pocit že se mi ještě vysmejes Leo ) no nic každopádně si užijete kapču !!!!


Pov. George
Většinu dne jsme všichni seděli na gauči a koukali na televizi až na pár hádek mezi Clayem a Nickem. Nick se kolem šesté hodiny už začíná připravovat jenže mu zazvonil mobil.
,, Ano ?" Řekl Nick a z mobilu se ozval Karl
,, Miláčku s Alexem už se tady nudime protože nemůžeme nic dělat, nechceš domu ?" Zeptal se Karl z mobilu a já se hned divil tím co řekl
,, Jak jako nemůžou ?" Pošeptal jsem cayovi ale ten jenom pokrčila rameny
,, Ano nemůžete pokud tam nejsem já, každopádně já za chvíli jedu domů protože clay je nemocný" řekl a zašel si pro batoh aby jsi tam uklidil jeho věci.
,, Tak to bylo drsný, se k nim chováš jakoby byli tvoje hračka" řekl Dream a já ho hned plácl na to že měl držet pusu.
,, Nene já jenom chci aby byli větší mazlení když budeme všichni pohromadě" zakýval na nás Nick. Pak už se natáhl po klice a rychle se rozloučil. Ani jsem nestihl pozdravit a už zabouchl. Já se jako vždy vydal hned pro klíče abych zamkl.
,, Pořád nechápu proč zamikáš, však kdyby se sem někdo vloupal tak bych ho vyřídil" řekl Dream a začal machrovat se svaly ale pak si odkašlal.
,, No tak v tomhle stavu vážně ne. A navíc nechci aby jsi se s někým pral" zasmál jsem se a pak jsem si zase přisedl. Dal jsem dreamovi pusu na tvář a on mi jí pak opětoval pusou na pusu, kterou jsem mu oplatil pořádaným polibkem. Dream mi pak lehce a roztomile začal pisinkovat krk.

Po chvíli roztomilém a sladkém pusinkování Dream přestal a mě odešli z břicha motýlky

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Po chvíli roztomilém a sladkém pusinkování Dream přestal a mě odešli z břicha motýlky. Pevně jsem se k dreamovi celý červený přitulil ale pak jsem navrhl aby jsme šli do ložnice.
,, Jo jo můžeme, tam si můžeme alespoň lehnout" odpověděl Dream a vzal mě do náručí.
,, Ne! Pusť mě, jsi nemocný !" Začal jsem křičet na Dreama ale on mě neposlouchal. Položil mě do postele a lehl si vedle mě, já se hned obmotal kolem jeho ruky a koukali jsme na televizi akorát vám ložnici. Jak jsem čekal, Dream se ani nekoukl na programy a hned tam pustil nějaký horor a to mě nutilo se ještě víc přitulit, já vím že už to pomalu ani nešlo ale já se i tak k dreamovi namáčkl. Ten horor byl docela nudný ani žádné velké jumpsceary tam nebyli, upřímně jsme u toho usínal. On si toho všiml že pomalu spím a bylo televizi, pohladil mě po hlavě a obejmul mě.



Takže doufám že se vám kapitolka líbila a ještě jednou děkuji moc za 11.k !!!!! Miluju vás všechny !!!! <3333 každopádně jako vždy dobrou noc nebo dobré ráno nebo dobrou chuť podle toho co děláte a papa<33

jeden pohled , jedná láska Kde žijí příběhy. Začni objevovat