63

745 57 6
                                    

Ahojte miláčci moji zlatí! Doufám že se všichni máte dobře a já jsem tady s novou kapitolukou.
Užíjte si jí!


Pov. George
,, Furt nemůžu věřit že zítra ráno odlétáme" smutně jsem zakňučel při balení kufrů a složil jsem do něj poslední kus oblečení.
,, No jo no, uteklo to rychle  jako voda." Řekl Dream a usmál se na mě
,, Ale já nevím proč ale toho odletu se nějak bojím, ne že bych nechtěl zpátky domů ale prostě se bojím." Smutně jsem se koukl má Dreama, on si sedl ke mě a obejmul mě.
,, Neboj není se čeho bát, však když jsme normálně letěli sem tak se dostaneme i normálně domu ne?" Pozvedl mi Dream lehce hlavu za bradu, já jsem hlavou zavrtěl na souhlas a zavřel jsem kufr.
,, Co kdyby jsme se šli projít?" Zeptal se mě Dream a já přikývl a zvedl jsem se ze země. Po chvíli jsme vyrazili. Bylo hezky, byl příjemný, teplý, zlatě osvícený západ slunce. Vážně příjemně. Šli jsme kolem lesa kde byli světlušky a mě napadlo si udělat nádhernou fotku.

Fotka se nám vážně povedla, i světlušky nádherně svítili a oblohu udělali ještě hezčí

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Fotka se nám vážně povedla, i světlušky nádherně svítili a oblohu udělali ještě hezčí. Zamiloval jsem si to, najednou se mi chtělo jenom sedět na lavičce, koukat na západ slunce se světluškama v dreamově obětí. Ale to nešlo. Dream chtěl domů protože byl unavený a taky jsme nemohli zaspat. Takže nám nezbývalo nic jiného než jít domů.
,, A vážně musíme letět? Nešlo by nějak zařídit být tady o týden dýl? A nebo alespoň letět o den později." Pořád jsem se ptal Dreama když jsme byli v posteli.
,, Promiň miláčku ale nejde to... Neměly by jsme zařízený pobyt na celý týden a to by nešlo." Řekl smutně Dream. Já  jsem na to zavřel oči a kupodivu rychle jsem usl.


Tak už jsme zase u konce kapitolky, bohužel. Udělala bych to delší ale pak bych musela nějak natahovat ti další což nevím jak... Ale to nevadí! Každopádně dobrou noc nebo dobré ráno nebo dobrou chuť podle toho co děláte a papa <3

jeden pohled , jedná láska Kde žijí příběhy. Začni objevovat