16 kapitola: procházka

1.3K 97 3
                                    

Takže, no nemám vám co říct takže doufám že se vám tahle kapitola bude líbit a užíjte si čtení

Pov. George
Když jsem byl ve vaně tak jsem se zamyslel nad mojí orientací co jsem? Líbí se mi kluk, ale že by jse mi líbily dřív kluci tak to ne ale teď... A hlavně Dream. Že ... že bych byl gay? Ne ne to je divný nemůžu být gay ale zase na druhou stranu když jsem jako mladší dostal pusu od holky tak se mi to nelíbilo a celkově holky a holčičí těla se mi nelíbí. Já- já jsem asi gay ....
Pak jsem o tom ještě přemýšlel a užíval si vanu. Ale pak jsem slyšel že někdo vešel do domu a po chvíli klepal na dveře
,, Ano ?" Zeptal jsem se a pak Dream vešel do dveří
,, No že jenom máš něco na stole, jsem ti něco koupil protože, no to je jedno proste mas něco na stole" rychle že sebe vymáčkl Dream a pak za sebou co nejrychleji zabouchl. Přislo mi to divný, jako kdyby byl nervózní, asi mu přišlo divný být se mnou v jedný místnosti když se koupu, přece jenom byl bisexuál tak se není čemu divit. Když jsem se dokoupal tak jsem šel do kuchyně a na stole byly nádherné, modré květiny. Hned jsem si je zamiloval ale pak mě rozesmutnilo že pravdě podobně nebyly pro mě, ale na stole nic jiného nebylo tak jsem si je u tak vzal do ruk a přičuchnul si.
,, Ty jsou pro tebe" přišel z pokoje Dream a řekl a já zčervenal
,, Um- a jak víš- co no- umm ... Děkuju"  panikařit jsem takže není divu že jsem nevěděl co říct
,, Není za co a jak jsem věděl jaké máš rád ? Tak včera jsi ze spaní něco povídal a řekl jsi " jeee modré květiny" a z toho jsem si odvodil že máš rád modré květiny a.... A jsou prostě pro tebe " řekl a sednou si na židli a já apsolutně nevěděl co mám říct, najednou bylo tak těžké složit jednoduchou větu. Byl jsem nervózní, šťastný a měl jsem chuť brečet, ale štěstím. Nic jsem neříkal a dal jsem si jednu květinu za ucho a usmál se na Dreama.
,, Um, nechceš třeba někam ven? Projít se tady kolem, můžeme do parku" zeptal se mě Dream
,, J-jo jo klidně, j-ja se jenom p-převlíknu do c-civiliz-zovanějších věci " vykoktal jsem nějak ze sebe
,, Dobře" Dream jenom přikývl. Když jsem se převlékal uvědomil jsem si že jsem do něj právě zamiloval až moc, víc než je zdrávo. Když jsem byl tak jsem se koukl jenom do zrcadla abych se upravil a upravil si květinu ve vlasech.
,, Můžeme" vyšel jsem z pokoje a Dream mi otevřel dveře abych mohl jít
,, Miluju procházky, jsou příjemné a hlavně když je teplo "
Řekl jsem do trapného ticha
,, Taky, hele mám otázku ? Co by jsi dělal s oversize mikinou kdyby tě nikdo neviděl ? Požaduju rychlou odpověď ! "
,, Um asi bych po dni nic neměl a přežíral se- umm ... Chtěl si rychlou odpověď " odpověděl jsem a pak jsem měl chuť se propadnout hambou 
,, Um ok, já bych ji ani nenosil, hodil bych ji do skříně nebo bych jí dal době" zasmál se Dream a pak se najednou naše ruce dotkli, já ji chtěl dát pryč ale mi ji stihl chytit a proplést se svojí. ...

Tak dnes byla kratší kapitolka ale jenom kvůli tomu že nevím jak by to dál pokračovalo ale já doufal že jste si kapitolku užili a do roku noc nebo dobré ráno nebo dobrou chuť podle toho co děláte a papa<3

jeden pohled , jedná láska Kde žijí příběhy. Začni objevovat