Prologue.

1.6K 133 35
                                    

Öncelikle herkese merhaba! Biz teddystick ve iloveutoohoney , öncelikle hikayemize başlamadan önce size ufak bir sözlük hazırladık çünkü Omegaverse ile ilk kez karşılaşan okuyucularımız olabileceğini düşündük. Umarım yeterince açıklayıcı olmuştur.

Öncelikle Omegaverse nedir?

- A/B/O (Alfa/Beta/Omega) olarak da bilinen Omegaverse, toplumsal mevkileri ve üstünlüğü, ırkçılığı, erotizmi yoğun bir şekilde içine alan türdür. İçinde mpreg(male pregnant) bulundurma olasılığı yüksektir.

Peki biz, yazacağımız bu kitapta Omegaverse'i sizlere nasıl anlatacağız?

- Alfalar, Betalar ve Omegalar kanunlar önünde eşittir. Aynı suçu ister bir Alfa, ister bir Beta veya bir Omega işlesin; hepsi aynı cezaya çarptırılır. Çiftler arası üstünlük taslama olayı ne kadar medeni karşılanmasa da, hâlâ buna uyan çiftler bulunmaktadır. Irkçılığa izin verilmez; kanunlar ve klan meclisleri, Alfaların yönetme gücünden daha üstündür. Bu yüzden Alfalar ve meclis klanı birlikte yönetir. İçinde mpreg bulundurur.

Alfa nedir?

- Alfalar genellikle üstün ırk olarak kabul edilse de Beta ve Omegalardan farkları fiziksel özelliklerdir. Omegalara oranla daha cüsseli bir bedene sahiptiler. Doğuştan gelen bir liderlik özellikleri vardır. Feromon salgıladıklarında gözleri kırmızıya bürünür ve kurt dişlerini gözler önüne sererler. Yapıları gereği hepsinin içinde ufak bir narsistlik yatar. Ruh eşleri ile karşılaştıklarından itibaren onları akılarından çıkaramazlar. İlişkileri içinde şiddete başvurmak son çare bile değildir onlar için, mühürledikleri Omegaya/Betaya onlar istemediği sürece dokunamazlar. Betalardan çok Omegalarla eşleşirler.

Beta nedir?

- Betalar, Alfalar kadar cüsseli olmamalarına rağmen Omegalardan daha yapılı bir bedene sahiptirler. Kızgınlık dönemine benzer bir dönemleri vardır fakat Omegalar kadar yoğun geçirmezler bu dönemi. Mühürlenmemiş olan Betalar, bulundukları psikolojik durumlara göre saç ve kürklerinin renklerini değiştirebilirler. Feromon salgıladıklarında gözleri yeşil renge bürünür. Kişilik özelliklerinden bahsedecek olursak Alfa/Beta/Omega üçlüsü arasında en istikrarlı olan cinslerdir. Bundan yıllar öncesinde Betaların da klan liderliği yaptığı görülmüştür. Hem kendi cinsleri olan Betalarla, hem Alfalarla, hem de Omegalarla eşleşebilirler.

Omega nedir?

- Omegalar, yıllar boyunca toplum tarafından çalıştırılan kesim olarak görülse de son yüzyıl içinde gerçekleşen bir olay sayesinde Alfalar ve Betalar ile aynı haklara sahip olmuşlardır. Tıpkı mühürlenmemiş Betalar gibi Omegalar da saç ve kürk renklerini değiştirebilirler fakat bu değişim ömürlerinin sonuna kadar sürer. Kızgınlık dönemleri onlar için uzun bir süre boyunca zulüm olsa da ilerleyen zamanla birlikte şifacılar tarafından yapılan bir ilaç sayesinde onlar için zulüm olmaktan çıkmıştır. Yakınlarında sinirli bir Alfayı hissederlerse veya görürlerse önce korkutucu bakışlar atarlar, eğer Alfanın yaklaştığını hissederlerse dişlerini çıkartıp kurt formuna bürünürler. Sandığınızdan daha güçlüler. Alfa-Omega ilişkisi her ne kadar en çok görülen eşleşme olsa da Beta-Omega eşleşmesi veya Omega-Omega eşleşmesi de yaşanabilir.

Peki Alfa/Beta/Omega üçlüsünü açıklarken kullandığımız 'kızgınlık dönemi', 'mühürleme', 'feromon' gibi kelimeler ne anlama gelir?

Kızgınlık Dönemi nedir?

- Omegaların cinsel isteklerinin en yoğun olduğu döneme denir. Genelde her ay, 1 hafta kadar sürer. Eğer Omega mühürlenmişse ve kızgınlık dönemi içinde cinsel bir birliktelik yaşamışsa hamile kalması çok olası bir durumdur. Ayrıca erişkinliğe yavaş yavaş adım atan Omegalara ilk kızgınlıkları öncesi ve sonrası için birer haftalık izin verilir.

Heavenly Omega | SeongjoongHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin