İyi okumalar ♡
—
Yorucu bir günün öğle saatleriydi. Park klanının Choi Klanı'ndan ziyaretçileri olacağı için sarayda büyük bir hazırlık dönüyordu. Sonuçta Choi Klanı önemli bir klandı ve Park Klanı ile arasında çok bir mesafe yoktu. Hatta Park Klanı'na yakın olan tek klan Choi Klanı'ydı.
Ve evet, herkesin bildiği gibi Choi Klanı denilince akla iki isim gelirdi. Choi San ve eşi Choi Wooyoung. Zaten Park Klanı'nı ziyaret edecek olan kişiler onlardı. Bu yüzden hazırlıklar iki katı önemli bir şekilde yapılıyordu.
Choi çifti ile pek yakın değildi Seonghwa. Aslında iki klanın da birbirlerini iyi tanıdığı söylenebilirdi ama Seonghwa onlarla "iyi" anlamda yakın değildi. Bu yüzden gelmelerini diğer herkes gibi heyecanla karşılamıyordu.
O sanki normal bir günün sabahına uyanmış gibi davransa da saraydaki herkes onun aksine büyük bir kargaşa içindeydi. Özellikle Meclis Başkanı, en büyük destekçisi ve kuzeni olan Jongho, bu olayda büyük bir görev üstleniyordu. Çünkü Seonghwa, bütün organizasyonu onun yapmasını istemişti.
Bu yüzden neredeyse her iş ona bakıyordu. Ama bu ondan şikayetçi değildi. Tam aksine, Wooyoung ve San çiftini en güzel şekilde karşılamak için uğraşıyordu.
Jongho, kuzeni Seonghwa'nın Choi Klanı ile olan yakınlığından haberdardı. Bazen Seonghwa'yla uyumadan önce balkonda ufak çaplı sohbetler yaparlardı ve Jongho bu sayede kuzeni hakkında çoğu şeyi öğrenirdi. Neredeyse 17-18 yaşlarından beri bunu yapıyorlardı ve birbirleri hakkında oldukça bilgi sahibiydi ikisi de.
Yine de Jongho, kuzeninin Choi Klanı ile arasındaki bütün buzların erimesini istiyordu ki bunu her seferinde ona söylemişti. Jongho'ya göre Choi Klanı önemli bir klandı. Bulunduğu konumundan tut, savaşlarda uyguladıkları stratejiye kadar hepsi Jongho'yu etkiliyordu. Tamam belki Choi San ve Choi Wooyoung, liderinin istediği gibi kişilik özelliklerine sahip biriler değildi ama klanları ve klanlarına dair olan her şey ustaca tasarlanmış gibiydi ve Jongho bundan etkileniyordu.
Park Klanı'nın Choi Klanı'ndan daha iyi olmasını istediği için, Choi klanına olan ilgisi sınırlıydı. Kendi klanının onların klanından daha iyi olması için elinden gelen her şeyi yapıyor ve yapmaktan da vazgeçmiyordu. Zaten Seonghwa lider olduğundan beri klan öyle bir kendine gelmişti ki, tek bir lider değişikliği ile neredeyse tüm klan değişmişti. Artık eski Park Klanı yoktu, artık yeni Park Klanı vardı ve Jongho bunu herkesin görmesini istiyordu.
Hazırlıklar neredeyse bitiyordu. Saraydaki herkes, Choi çiftini bu denli görkemli karşılayacakları için mutluydu. Saraydaki çoğu kişinin motivesi yüksek olsa da bunun tam tersi durumunu yaşayanlar da vardı; mesela tıpkı Seonghwa gibi Choi Klanı'ndan haz etmeyenler. Ama yine de bir şey belli etmiyorlardı. Kimse Park Seonghwa'nın emrinden çıkmıyor, her şey onun dilediği gibi oluyordu.
Aradan geçen birkaç saatin ardından sonunda Choi çifti saraya ulaşmıştı. Görkemli bir şekilde karşılanmış ve saraya girmişlerdi. En son gelmelerinin üstünden uzun bir zaman geçtiği için şu an sarayın değiştiğini görünce biraz şaşırsalar da bir şey dememişlerdi. Sonuçta en son buraya geldiklerinde lider, Park Seonghwa değildi. O yüzden görmeye alışık oldukları bir Park Klanı yerine değişikliklerin ve yeniliklerin geldiği bir Park Klanı görmüşlerdi.
Choi San ve Choi Wooyoung çifti Seonghwa'yı tanırdı. Babasından sonra onun başa geçeceğini biliyorlardı. Bu zamana kadar "Seonghwa başa geçerse neler yapacak?" diye düşünmüşlerdi ki, bu düşüncelerinin cevabını saraya girdikleri ilk anda bulmuşlardı. Seonghwa, başa gelir gelmez klanını bambaşka bir klan yapmıştı ve doğrusunu söylemek gerekirse Choi çifti bundan etkilenmişti. Fakat bunu elbette Seonghwa'ya yansıtmayacaklardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Heavenly Omega | Seongjoong
FanfictionPark Seonghwa genç, asil bir klan lideriydi. Kim Hongjoong ise toplumdan uzak, biraz farklı bir betaydı. Tabii klanına bildirdiği üzere. . . "Herkes yalan söyler, sadece bazılarınınki bembeyazken bazılarınınki karanlıktır, hem de çok karanlık." . . ...