10

888 89 213
                                    

Bu bölüm için küçük bir yorum sınırı gibi bir şey var, bölümü yine vaktinde atacağız ancak 150 yorumu geçerse bu bölüm erken atabiliriz ♡

Gecikme için de özür dilerim, iyi okumalar! ♡ –Nazlı

Gecikme için de özür dilerim, iyi okumalar! ♡ –Nazlı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

2...

Hongjoong'un evlilik teklifini kabul etmesinin üstünden tamı tamına 2 gün geçmişti ve bu süreç boyunca klandaki herkes düğün için hazırlıkları eksiksiz yapmaya devam ediyorlardı.

Aynı şekilde Seonghwa ve Hongjoong da büyük bir hazırlık içerisindeydi. İkisi de heyecanla düğünleri için sıkı çalışırken günlerin ne kadar çabuk geçtiğini fark etmemişlerdi bile.

Şimdi ise Seonghwa'nın odasında davetiyeleri hazırlıyorlardı.
Ortamda uzun süredir konuşmadıkları ve sadece yaptığı şeylere odaklandıkları için sessizlik hakimdi, ta ki Seonghwa sessizliği bozana kadar.

"Bence her şey çok güzel olacak."

Seonghwa mutlulukla sevdiği adamın yüzüne bakarken konuşmuştu. Hongjoong o an başını kaldırıp karşısında ona gülümseyen adama içten bir gülümseme ile karşılık vermişti.

"Klandaki herkes düğünümüz için çok uğraşıyor. Biliyorum yine de sana layık olamaz ama elimden gelen en iyi düğünü yapmak istiyorum." Seonghwa omegasına yaklaşıp yanağına küçük bir öpücük kondurdu.

"Umarım beğenirsin."

"Beğeneceğimden hiç şüphen olmasın."

Hongjoong da Seonghwa'nın yanağına küçük bir öpücük kondurmuş ve yüzündeki şapşal gülümseme ile işine devam etmişti. Seonghwa'nın düğün için çok çalıştığını biliyordu. Her şey mükemmel olsun istiyordu ama atladığı bir şey vardı. Hongjoong o nasıl bir düğün organize ederse etsin bunu içtenlikle beğenecekti.

Onun için önemli olan süslü bir düğün değildi, önemli olan o düğünü yapmayı düşünecek kadar ince düşünen alfasıydı.
Ve Hongjoong Alfasına tekrar tekrar hayran kalıyordu.
Seonghwa'nın bu kadar nazik, ince düşünen biri olduğunu görmek, onun hakkında düşündüğü iyi şeylerin hepsini doğru çıkarıyordu. Ve Hongjoong bundan çok memnundu.

"Ben bitirdim." Hongjoong, düğüne çağıracağı herkesin ismini yazmıştı.

"Ben de bitirdim sayılır. Birkaç tane daha klan ismi ekleyeceğim sadece. Düğünümüze tüm dünya şahit olsun istiyorum bebeğim." Hongjoong'un birden yanakları kızarmıştı. Nasıl olduğunu anlamamıştı bile. Seonghwa'nın ona neler yaptığını bilse bu kadar sakin kalır mı diye düşündü bir an. Ona gerçekten aşıktı.

Heavenly Omega | SeongjoongHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin