Bölüm geciktiği için özür dileriz ♡, iyi okumalar
—
Yuvarlak masada toplanmış 8 genç kurt birbirine gülümsedi. Planları tam tıkırında işliyordu. Genç lider Park Seonghwa'yı tahtından ve nâmından etmek.
Kolaydı küçük Alfanın zihnine girmek. Toydu; kararları ve fikirleri parlaktı ancak neler yaptığını bilen bu 8 kurt, ona güvenmemekte haklıydı. Park Seonghwa, halkına göründüğü gibi biri değildi. Herkese yardımcı olmaya çalışan, devrimci bir kişiliğe sahip lider değildi.
"Onu en hassas noktasından vurabiliriz." dedi Seo Soojin sessizliğin ortasında. Yanında oturan eşi onun bu önerisini beğenmemiş olmalı ki, yüzünü ekşitmiş ve "Benim fikrimce başka bir yol bulmalıyız. Onun yaptığı bu kötülükler yüzünden genç bir Omegaya zarar vermek istemem." demişti.
Onlar Hongjoong'un bir Beta olmadığını biliyorlardı.
"Bir Omegaya zarar versek bize herhangi bir olumsuz sonucu olmaz." Kunhang soğuk kanlılıkla bunu söylerken Jackson ona karşı gelmişti.
"Suçsuz bir Omegaya zarar vermeyi reddediyorum. Bir Alfanın cezasını eşinden çıkarmamalısınız."
"Bir sebebimiz yok o Omegaya zarar vermemek için. Basit, küçük bir Omega. Bir doz kurtboğan, onu ölüme bile sürükler." diye cevap verdi Changbin. Kunhang ve Soojin ile aynı fikirde olması genç Betaları gülümsetmişti.
"Siz üçünüz de gerçekten çok aptalsınız. O Omegaya zarar vermeyeceğiz çünkü bizim meselemiz Seonghwa'yla, onunla değil." Yoongi bu dediklerinin üstüne bir şeyler daha ekledi.
"Ve eğer o Omegaya zarar verip bütün planı mahvedecek olursanız sonuçlarına katlanırsınız." Kunhang buna göz devirirken Soojin geri adım atmıştı. Shuhua'nın bir Omega olduğu gerçeği yüzüne vurmuştu.
Bir Omegası varken başka bir Omegaya zarar vermek mi? Shuhua onu yaşatmazdı.
"Yoongi ve Jackson haklı. Bu mesele daha fazla uzamayacak. O Omegaya zarar vermeyeceğiz, Seonghwa'yla olan işimizi halletsek yeterli." dedi Wu Yifan. Parçalanmış bir klanın eski lideriydi o; Wu klanı, Qian Alfaları tarafından acımasızca parçalanmıştı. Omegalar kaçırılmış, Betalara kurtboğanla günlerce işkence edilmişti.
Kris o günleri hatırladıkça uyuyamıyordu. Annesi, erkek kardeşi, babası...
Korkunçtu.
Qian Klanı'ndan intikam almak istemişti ancak onlar da çok geçmeden başka bir klan tarafından parçalanmıştı. İki klan da çok geçmeden tarihin tozlu sayfalarına karışırken Kris, onların soyundan gelen her bir Alfadan intikam almaya yemin etmişti.
Klanda özellikle Seonghwa'nın tarafında olanlardan nefret ediyordu. Onlar da Qian Klanı'na destek olmuştu o zamanlar. Yifan, Qian Alfalarından intikam alamasa bile onları destekleyen herkesten intikamını alacaktı. Başta Seonghwa olmak üzere elbette.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Heavenly Omega | Seongjoong
FanfictionPark Seonghwa genç, asil bir klan lideriydi. Kim Hongjoong ise toplumdan uzak, biraz farklı bir betaydı. Tabii klanına bildirdiği üzere. . . "Herkes yalan söyler, sadece bazılarınınki bembeyazken bazılarınınki karanlıktır, hem de çok karanlık." . . ...