Selamlar :3
nasılsınız?
umarım iyisinizdir, bende iyiyim.
keyifli okumalar❤️
-
"Ne demek, sen bir omega'yla birlikte olamazsın?" Taehyung, babasının dediklerine anlamamışçasına karşı çıkmaya devam ederken, başım bir suç işlemişim gibi sadece yere bakıyor, kucağımda tuttuğum ellerimle oynuyordum.
"Sen, bir alfa ya da bir delta ile birlikte olabilirsin! Bağınızı kopar." Oturup ağlamama gerçekten çok az kalmıştı. Tam mutlu olmuşken, bunları yaşayacak hiçbir şey yapmamışken, böylesine ezilmeyi hak etmemiştim.
"Öyle bir şey olmayacak. Bağımı koparmayacak, onu ölüme terketmeyeceğim. Senin yaptığını yapmayacağım, ve sen bunu kabul etmek istersen edersin." Deyip yerinde ayaklandığında, kalkıp kalkmama konusunda çelişkiye düşmüş, fakat sonunda kalkmıştım. Taehyung'ta kalktığı gibi elimi kavramış, konuşmasına devam etmişti. "O, benim omegam."
"Mühürlendiniz mi?!" Babası, son söylediğiyle hızla yerinden kalkmışken, alt dudağımı ısırıp ağlama isteğimi bastırmaya çalışmıştım.
"Henüz değil." Dedi Taehyung, kalın ve tok sesiyle. Yalnızca babası söz sahibiydi diğerleri susuyordu. Hiç kimse karışmıyordu lâkin üzerimde hissettiğim iğneleyici bakışlardan rahatsız oluyordum.
"Fakat, mühürleyeceğim onu. İster kabul et ister etme baba, senin yaptığın hatayı yapmayacağım."
Her şey o dakikada gerçekleşmişti. Taehyung, sıkıca tuttuğu elimi bırakmadan kapıya doğru yürümeye başlamışken, tam arkasından şok içinde ilerlemiş, sinirle evden çıkmasını ve benide peşinden sürüklenmesini izlemiştim. Beklediğim bir tepki değildi. Aslında olanların hiçbirini beklemiyordum.
Taehyung ailesinin böyle tepki vereceğini biliyordu. Yalnızca gerginliğimi almak için öyle söylemişti ve bende aptal gibi inanmıştım.
Daha kendi babam sevmemişti beni, neden başka bir delta sevecekti ki?
Hızla kapının önündeki arabanın yolcu koltuğuna yerleşirken, ne ara buraya geldiğimi anlamayacağım kadar hızlı olmuştu hareketlerimiz. Taehyung sinirliydi, ve sinirliyken oldukça hızlı olduğunu da anlayabilmemiz mümkündü.
Sinirini benden çıkarmasını hiç istemezdim.
Sürücü koltuğuna oturup arabayı çalıştırdığında onun camından, evin dışına çıkan babasına bakmış, alt dudağımı dişlemiştim. Kendimi gereksiz bir adrenalini içerisinde hissediyordum lâkin bu duygulara hemen son vermeli, Taehyung'un gerçekten sinirli olduğunu kavramalı ve ciddi durmalıydım.
Bebek gibi Taehyung'un kucağına oturup, 'muhteşemdi!' demeyecektim.
Hayır.
Arkama yaslanıp önüme dönerken, dizimin üzerine koyduğum elimin kavranmasıyla bakışlarım kucağıma, elimin üzerindeki Taehyung'a ait kemikli ele çevrilmişti. Siniri bana değildi ve elimi tuttuğuna göre sakinleşiyor olmalıydı.
Aklıma yaklaşık 5 dakika önce yaşadığımız dakikalar geldiğinde, Taehyung'un cümlelerine takılmıştım nedensizce. 'Senin yaptığın hatayı yapmayacağım.' Babası ne yapmış olabilirdi ki?
Bir omeganın ruh eşi, sadece bir alfa ya da bir delta olabilirdi. Aynı şekilde bir delta ya da alfanın da omega. Taehyung'un babası ve annesi kesinlikle ruh eşi olamazdı. Bu şekilde, babasının yaptığı hata ne olabilirdi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
chocolate scent |taekook
Fanfictiontaehyung, herkesin çekindiği ve kaba olduğuna inandığı bir deltadır. jeongguk ise onun kolları arasına izinsiz girebilen bir omega. (kesinlikle masum bir fic değildir, küçük yaşıtlara uygun olmayacak derecede +18 içerir.) |taekook| |omegaverse angs...