Merhabalaarr
Uzun zaman sonra tekrar bir özel bölüm sayesinde sizinleyim<3
Aslında özel bölümü 100K'ya özel yazacaktım, ama bekleyenler varsa diye uzatmamak istedim. Gerçi çok uzun zaman oldu, bekleyen var mı emin değilim...
Neyse, bölüme başlamadan önce,
Belki şu yukarıdaki bebişe bakmak istersiniz diye düşündüm, ve tanıtayım dedim. Everybody die gibi bir çerez kurgu değil, chocolate scent'i ne kadar özenle yazdıysam, onu da o kadar özenle yazmaya çalışıyorum.
Bakıp bakmamak elbette sizin kararınız<3
Gelelim bölümümüze, gülümseyerek okumanızı dilediğim bir bölüm olacak. Bir kısmı +18 içeriyor, istemeyenler olursa diye uyarılarımı yapacağım.
Keyifli okumalar dilerim, görüşmek üzere<3
-
"Taehyung, saat 12 olmuş! Ne kadar uyumuşuz!"
Taehyung, sıçrayarak yerinden kalktı ve yatağın başında kendisini gülerek izleyen eşine baktı, gözlerini ovuşturdu, telefonunu yastığın altından çıkardığında, saatin henüz 9.25 olduğunu görmüştü ve kaşlarını çatarak Jeongguk'a baktığında, Jeongguk kahkaha atarak bedenini eşinin yanına atarak kolu altına girmişti.
"Gözlük almamızı ister misin bebeğim? Saatleri yanlış görüyorsun sanırım." Jeongguk daha çok kıkırdadı, bebek gibi başını büyük olanın boynuna yaklaştırıp derince nefes aldı ve, "şaka yapmak istemiştim." Diye mırıldandı. Taehyung küçüğünün saçlarını okşadı, "Yujin nerede?" Diye mırıldandı ardından.
Kısa bir süre önce güzel bir oğlu olmuştu Taehyung'un. Yakın bir zamanda 1 yaşına girecekti, adı konusunda çok düşünmüş ve sonunda Yujin'de karar kılmışlardı.
"Cassandra'da, Jimin ve Yoongi bahçede onunla pekâlâ ilgileneceklerini söylediler. Ve bende dedim ki, neden hazır boş vakit bulmuşken eşimin yanına gitmeyeyim?"
"Hm, öyle mi dedin?"
"Hmhm, öyle dedim. İyi yapmış mıyım?" Taehyung güldü ve küçüğünün dudaklarına masum, güzel bir öpücük bıraktı. "Çok iyi yapmışsın yavrum."
"Güzel uyumuşsun sanırım, daha bir yakışıklısın bu sabah," Jeongguk cilveli bir tonda günün ilk iltifatını büyüğüne sunduğunda, Taehyung bir kez daha kıkırdayarak dağınık saçlarını gözleri önünden çekmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
chocolate scent |taekook
Fanfictiontaehyung, herkesin çekindiği ve kaba olduğuna inandığı bir deltadır. jeongguk ise onun kolları arasına izinsiz girebilen bir omega. (kesinlikle masum bir fic değildir, küçük yaşıtlara uygun olmayacak derecede +18 içerir.) |taekook| |omegaverse angs...