merhabalarr.
finale son 3 bölüm, nasil hissediyorsunuz?
batirmamaya calisiyorum, umarim batirmam...
ve uyarimi yapayim, bu bölüm +18 cinsellik iceriyor, rahatsiz olacaksaniz okumayin olur mu?
ayrica birkac seyden bahsetmek istiyorum, jeongguk'un midesi fazla bulanmadigi icin hamile olup olmadigindan suphe ediyor olabilirsiniz, ki bunu spoiler olarak kabul etmiyorum çünkü dupeduz belli hamile oldugu. fazla mide bulantisi ve kusma yasamamasini bir omega olduguna bagliyorum. yani turler olur, vitalar, omegalar, en cok bulantiyi benim kitabimda vitalar ceker. omegalar fazla cekmez, ve hamileler kizginliga girebilir. benim kitabimda boyle, baska kitaplarda nasil oldugu beni ilgilendirmez.
sizi seviyorum, bölüm sonunda görüşmek uzere<3
-
7 yaşındaydım, babam geldi. Ona yemek yok, iznim olmadan ne su, ne de yemek vermeyeceksiniz.
Abim olaya girdi bu kez. bodrum kata kilitleyelim, o zaman öğrenir nerede nasıl davranacağını.
Başka bir yaşıma girdim. Doğum günüymüş, pastaymış kutlamaymış, bak bakayım kendine, kutlama yapılmaya değecek gibi misin?
Saçlarım fazla uzadı, bakımlar yaptım. Kes şunun saçlarını, bir de güzel olacakmış gibi uzatıyor.
Saçlarım gittiği için ağladım. Ağlamayı kes, alt tarafı saç. Şımarık bebekler gibisin, gösteririm ben sana bebek gibi davranmayı.
Vurmasınlar diye karşı çıktım. Sen kim oluyorsun da abine karşı çıkıyorsun, hâlâ öğrenememişsin saygını, hitaplarını.
İsteklerini reddettim. Tak şunun boynuna zinciri, ne olduğunu anlasın. Zincirle duvara, yemek verme sakın.
Yaranmaya çalıştım, anneme yardım etmek istedim. Bırak, yapamazsın sen. Beceriksiz. Hiçbir sey öğretememişiz sana.
Ağladım, ağlamak istedim. Sevgi ve ilgi istedim. İyice şımardın, ne bekliyorsun? Seni sevecek miyiz? Ucube.
8 yaşıma geldim, konuşamadım. Bilerek konuşmuyor, ne? böyle ilgi göstereceğimizi falan mı düşünüyorsun? Aptal omega.
15 yaşıma geldim. İlk kez konuştum. Bunca yıl boşuna bekliyormuşsun demek ki. Erkenden yaptığın rolü kesseydin konuşabiliyormuşsun demek ki.
23 yaşıma geldim. Şunu bir psikoloğa götür, parası neyse ver. Saçma sapan çığlıklar atıyor, anlayalım rol mü değil mi.
Evden kaçtım, onu gördüm. Taehyung ben, Kim Taehyung.
İlk kez mutlu oldum, sevdim, âşık oldum. Sen bir omegayla birlikte olamazsın Taehyung.
İlk kez ilgi gördüm. Kendimi değerli ve güzel hissettim. Sen bir omegasın!
"Hey, ne düşünüyorsun?"
Midem feci bulanıyordu.
Taehyung'un kalın ve uykulu tınısı kulaklarıma dolarken bakışlarımı iki saattir diktiğim tavandan çekmiş, üstüne yapışmış olan eskinin izlerini atmaya çalışarak gülümsemiştim.
"Hiç, neler yaşadığımızı düşünüyordum." Kolunu belime sardı ve başını göğsüme yasladı. Mide bulantımı es geçmeye çalıştım.
"Düşünme artık bebeğim. Hepsi geçti gitti, sadece sen ve ben varız." Bir an ona ufacık da olsa yalan söylediğim için kötü hissettim. Tek elimle uzun saçlarını okşamaya devam ederken diğer elimle kendi saçlarımı kaldırarak uzunluğuna baktım. Dün kahvaltı ettikten sonra kuaföre gitmiştik, Taehyung, Jimin ve ben saçlarımızı kestirmiştik. Korktuğum için ilk kuaföre güvenmemiştim. Çünkü saçlarımı seviyordum ve birinin eline geçtiği anda sonuna kadar kesecek olduğu düşüncesi beni korkutuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
chocolate scent |taekook
Fanfictiontaehyung, herkesin çekindiği ve kaba olduğuna inandığı bir deltadır. jeongguk ise onun kolları arasına izinsiz girebilen bir omega. (kesinlikle masum bir fic değildir, küçük yaşıtlara uygun olmayacak derecede +18 içerir.) |taekook| |omegaverse angs...