|29| Final

9.5K 682 215
                                    

Son kez.. merhabaa...

40k'lık bir kitleye ulaşmayı başarmışız... Gerçekten çok mutlu oldum.. bu kitabı yazarkwn şey düşünüyordum,  yazayım ama fazla büyümez zaten falan diye

GERÇEKTEN BENİ ŞAŞIRTTI XLSĞDMWMŞSÖWLS

teşekkür ederim<33

Bu arada, bu final bölümü olduğu için yazabildiğim kadar uzun yazmaya çalıştım ve bu yüzden gecikti... Unuttuysanız özür dilerim yani mk

Bu bölümde final bölümü olduğu için bazı yetişkin içerikli sahneler içeriyor.. yani ilk kez hem yoonmin, hem taekook yazacağım gerginim hıya. ona göre okuyun, muahh

Keyifli okumalaarrr

-

"Harin! Baksana buraya." Mutfağın kapısından içeriyi görebileceğim şekilde uzanıp Harin'i mutfağa çağırırken aynı zamanda gözlerimi oturma odasını süslemekte olan Jimin ve Yoongi'de gezdirmiştim. Bugün Taehyung'un doğum günüydü, işi olduğu için sabah 7'ye şehir merkezine gitmişti ve bundan faydalanarak herkesi eve çağırıp şu ana kadar yaptığım en iyi doğum günü pastasını yapmıştım.

Gerçekten, daha önce pasta yapmış mıydım ki?

"Ne oldu, pastaya bir şey mi oldu?"

"Hayır hayır, bitirdim nasıl olmuş?" Gözlerini tezgâhın üstündeki pastaya çevirdi ve tek elini ağzına yerleştirip şaşkın bir nefes verdi.

"Jeongguk," dedi sona doğru uzatarak. "Bayılacak!"

Ellerimi göğsümün hizasına getirip heyecanla çırptım ve mutfaktan çıkarak saate baktım, 4'e geliyordu henüz... Taehyung 5'e anca geleceğini söylemişti çünkü işi uzundu. Jimin ve Yoongi odaya birkaç kırmızı balon asmıştı, kırmızı asmalarının sebebiyse, Deltaların gözleri aşırı mutlulukta, sinirde, zevkte ya da herhangi başka şeylerde kırmızıya dönüyordu ve Taehyung gerçekten aşırı mutlu olursa, gözleri balonlarla aynı renk olacaktı.

Neden böyle bir şey düşündüğümü bilmiyordum, yalnızca balonları severdim işte.

"Birazdan gelecek," heyecanla konuşurken, Harin kafasını sallayıp Cassandra'nın yanına gitmiş, beni gerginliğimle yalnız bırakmıştı. Taehyung, sabah 7 civarı uyanmış, yoğun işleri olduğunu söyleyerek şehir merkezine gitmişti. Sanırım görüşmesi gereken kişiler vardı ki bu benim işime gelmişti çünkü ona vereceğim bir haber, ve düzenleyeceğim ufacık bir parti vardı.

Jimin'lerin fazla yanımızda duracağını sanmıyordum. Taehyung'un doğum gününü kutladıktan sonra gideceklerdi muhtemelen. Ki bu da işime geliyordu, anlatamayacağım kadar büyük bir heyecan ve gerginlik yaşıyordum, beğenip beğenmeyeceğini de bilmiyordum.

Hayatımda ilk kez pasta yapmıştım!

Tanrım.

İlk kez.

İlk.

"Harin!"

"Jeongguk!" Hızlı adımlarla yanıma gelen Harin'e bakıp işaret parmağımda mutfağı işaret ettim.

"O pastanın tadına birinin bakması gerekiyor." Kaşlarını çattı ve bakışlarını kapıya çevirip, birkaç saniye sonra tekrar bana döndü.

"Neden?"

"Çünkü ben ilk kez yaptım!"

"Bu ilk kez yapmış hâlin mi?" Tamam, görüntüsü biraz iyi olmuş olabilirdi. Lâkin internetten bakarak yaptığım, bir de ilk kez, pastanın tadından emin olmam imkânsızdı! Şekerini fazla koymuş olabilirdim!

chocolate scent |taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin