|4| Kızgınlık

23.5K 2K 698
                                    

Merhabalaarr

birileri kitabımı keşfetmiş🤧🤧

Beğeniyorsanız ne mutlu bana 🥺❤️ Aslına çok yazmak istiyordum ve çok düşündüm, omegaverse yazma gibi bir fikrim yoktu ama sonra omegaverse kitaplarına aşık olduğumu farkettim

ve omegaverse'i kendime göre uyarlayıp böyle bir kitap haline getirdim niye bilmiyorum, ve sanırım ileriki bölümleri düşümedim...

çk aptlm

Bir Venom sözü der ki; yazım yanlışları varsa özür dilerim

ve bir Venom sözü daha vardır o da der ki; Kontrol etmedim

keyifli okumalar ❤️

¡!Cinsel içerik uyarısı!¡

-

Titriyordum.

Her dokunuşunda deli gibi titriyor, kasıklarını kalçama her sürttüğümde delicesine bir istekle kavruluyordum. Kulağıma kısık inleyişi doluyordu. Çıplak bacakları benimkilere değiyor, eğildiğim ahşap masanın üzerine ellerimi koyarak nefes almaya çalışıyordum.

"Jeongguk," diye fısıldadığını işittim. Sesi bile o kadar güzeldi ki, o kadar baştan çıkartıcıydı ki hissettiğim zevke karışan duygularım eşliğinde delicesine ağlamak istiyordum. "Ne yapıyorsun bana?" Dedi tekrar lâkin bunu derken kasıklarını kalçama sürtmesi ve o muazzam sesiyle bana bir inleme sunması, sorusunu havada bırakıp ihtiyaçla kalçamı ona itmeme sebep olmuştu.

Şüphesiz Kim Taehyung, beni her şeyiyle baştan çıkarabilecek bir varlıktı.

Elleri belimde, beni kendine bastırıyor, sıklaşan nefesleriyle gözlerimin dolmasını sağlıyordu. Hatta o kadar doluyordu ki, önümü görmeme de engel oluyordu fakat masaya ufak ufak damlayıp gözlerimi boşaltması, kısa süreli körlüğün ardından tekrar net görmemi sağlıyordu.

Kasıklarını belimden destek alıp hafifçe bana ittiğinde, yanağımı masaya yaslayarak mızmızlanmıştım. Elleri kahverengi kazağımın içine girip vücudumda gezinirken sıcaklığıyla bir kez daha kavrulmuş, gözlerimi hızla açarak doğrulmuştum yatağımda. Terleyen bedenimle birlikte derin nefesler alırken, aynı zamanda üstümdeki yorganı hızla atmış, erekte olmuş erkekliğime bakarak sessizce bir küfür savurmuştum.

Kızgınlıktaydım.

Böyle ıslak bir rüya görmemi sağlayan en büyük etken, babamın eve Taehyung'u getirmesinin üzerinden tam 4 gün geçmesi, ona olan özlemimle kavrulmam, ve kızgınlıkta olmamdı.

Kolay tahrik oluyordum şu an ve Taehyung'u istiyordum. O olmadan geçirmek istemiyordum kızgınlığımı. Ona sarılarak geçirmek istiyordum. Kıyafeti bile yokken, çıldırırdım burada. Abim odada yoktu. Muhtemelen saat öğlene gelmek üzereydi ve onlar çoktan evden ayrılmıştı.

Sertleşmiş erkekliğim nedeniyle yerimde mızmızlanıp terli alnımı kolumla sildikten sonra odada kimsenin olmamasından faydalanarak ayağı kalktım ve kapıya doğru adımladım. Genellikle rahatsız oldukları için kitlemeye iznim olmayan kapıyı bir şey demeden iki kez sola çevirip anahtarı çıkarmadan yatağıma ilerledim. Anahtarların bir yedeği vardı ve eğer anahtarı üzerinde bırakmasaydım içeri girmeleri çok basit olurdu.

Yorganımı yatağın ucuna doğru iterek genişlemiş yatağıma oturup neredeyse yatar pozisyonda başlığa yaslanmış, ve az sonra rahatlayacağım düşüncesiyle vücudumun titremesine engel olamamıştım. Kendime dokunmam gerekiyordu, Taehyung'u gördükçe erekte olan erkekliğimi sürekli duş alarak bastıramazdım.

chocolate scent |taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin