2. ЦАСАН ЦАГААН ГҮНЖ

655 75 12
                                    

Чөтгөрийн анд мэт аймшигтай тэр хүний асарт анх удаа орж ирж буй бяцхан Жон тэр жижигхэн оромжийн энд тэнд байх зүйлсийг сонирхон сонжин явлаа.

Тольны дэргэд тавьсан жижигхэн уран зургийг их л анхааралтай ажиглаж зогтуслаа.

Зурганд чухам юу өгүүлж буйг ойлгох төвөгтэй байсан ч шууд утгаараа бол хүний хоёр нүүрийг тодхон илтгэж өгөх шиг. Нааш харсан нэгэн залуу гэнэн хонгор харцаар харж түүгээрээ ховстох мэт болох ч түүний ард байх толь бүгдийг эсрэгээр нь эргүүлж өгнө. Атаа жөтөө, уур уцаар, хорсол гомдлыг харцандаа тээж гунигтайяа түүн рүү ширтэнэ. Хамгийн гол нь зурагны гол дүр тэр дарангуйлагч байсан юм.

Ааш муутын хоолой засах сонсогдон Жонгүг төсөөллөөсөө эргэн ирлээ. Эргэж харах төдийд л уруулыг нь чихэр жимс мэт хөхөн зүүн гараараа түүний шанаанаас барин баруун гараараа үсийг нь энхрийлэн илбэж өгнө.

Юу болоод байгааг үл ойлгох Жонгүг эсэргүүцэхийг ч үл хүснэ. 

Учир нь тэр харгис нэгний гарт яг одоо амьгүй цогцос болон унаж ч мэднэ шүү дээ.

Идчих мэт уруулыг нь ухаан мэдрэлгүй сорж байсан эзний урууланд бага зэрэг инээмсэглэл мэдрэгдэж эцэст нь агаар дутагдаж үнсэлтээ салгах агаад салсан даруйдаа л чангаар тэврэн авлаа.

Согтуудаа дэмийрч байна уу эсвэл үнэхээр ингээд байна уу хэлж мэдэхгүй юм.

Цээж нүцгэн арван долоон настын зүрхэнд бяцхан цог аль хэдийн үүсч хэзээ мөдгүй гал болоход бэлэн байлаа.

Үнсэлт... зөвхөн энэ үнсэлт л түүнийг хангалттай догдлуулж мөн айдаст автуулж өлхөн чадах ажээ.

Гэвч тэр арван тавтайдаа энд ирсэн ч одоо хүртэл энэ хэрцгий нэгний царайг мөн хоолойг нь танина уу гэхээс нэрийг нь үл мэднэ. Хэн нэгнээс асуухыг ч бодож байгаагүй аж.

Тэр одоо зүгээр л нэг хайр дурлалтайгаа учирч байна уу эсвэл чөтгөрийн тэвэрт догдлоод байна уу гэдгийг гагцхүү бурхан л мэдэх биз.

Үйлдэл бүр нь бяцхан "Жон" -г догдлуулж сэтгэлийг нь гэгэлзүүлнэ.

Харин өнөөх залуу тэрнийг жаахан гэдгийг сайн мэдэх агаад басхүү зөөлөн хандаж гэмтээхээс айж байлаа. Цэцэг цэврүү шиг насан дээр нь нэг л буруу үйлдэл хийвэл тэр насан туршдаа айж амьдрах сул дорой нэгэн болчихно шүү дээ.
Тэр зүгээр л сул дорой амьтдад дургүй юм.

Бага насны дурсамжаасаа болж хүүхдийг үнэн яддаг аж.

Гэхдээ тэрний тэвэрт одоо хүүхэд байна шүү дээ. Ямар ч жигшиж зэвүүцээгүй харц, ямар ч далд санаа агуулаагүй зөөлөн бөгөөд дулаахан тэврэлт. Гайхалтай биш гэж үү?

𝐓𝐡𝐞 𝐂𝐥𝐨𝐰𝐧ᵛᵏ |✔|Where stories live. Discover now