,,chodíte spolu už rok a pořád nic? Jak je to možné?" vyšiloval Jackson, když jsme mířili k nám domů.
Byl u nás pomale víc jak doma, stejně jako Max. Jackson u nás byl možná i víc jak Mark.
Jen díky Markovi jsem se seznámila s Jacksonem. To bylo snad jediné, za co jsem mu mohla být vděčná.
Nebýt toho, že byl nejlepší kamarád Maxe a s Jacksonem byli dvojčata, která chodila všude spolu, nebyli bychom si tak blízcí.
Byl skoro o čtyři roky starší a dával mi to pěkně sežrat. Přines tohle, přines támhleto, udělej tohle...
Když jsme byli mladší, tak to na mě platilo, ale čím víc jsem stárla, tím víc jsem mu odporovala a tak mě začal respektovat.
,,není mi ani šestnáct, Jacksone. Prostě se na to ještě necítím. Ani za ten rok si nejsem jistá, jestli chci, aby to byl on" povzdechla jsem si a otevřela dveře.
Jackson do mě stále ryl, abych se s Andym už konečně po tak dlouhé době vyspala, ale já o tom nechtěla ani slyšet.
Bála jsem se. Nebyla jsem na vůbec připravená, i když Andy se už držel jen silou vůle.
Nepomohly mi ani Jacksonovy rady. Byl gay a svoje poprvé s mužem už měl za sebou, ale spíš mě jeho historkou vyděsil.
,,myslíš si, že na tebe bude čekat do svatby? Nebuď naivní Caro" tlačil na mě dál, ale já neměla v plánu mu podlehnout.
S protočením očí jsem si sundala boty. ,,ať si jde klidně za tou krávou Candy, když nechce čekat. Já nemůžu za to že se bojím" zamířila jsem k sobě do pokoje, ale zastavil mě Maxův hlas.
,,na Candy ať mi nehrabe, jinak mu zlámu ruce" stiskla jsem ruce v pěst, ironicky se usmála a otočila se na něj.
Stál opřený o ostrůvek v kuchyni a Mark zrovna něco hledal v lednici. Jackson stál vedle mě a sledoval každý Markův pohyb.
Byl do něj zamilovaný snad od doby, co si uvědomil, že je gay. Možná kvůli němu změnil orientaci.
Zprvu mi to bylo odporné. Je to můj bratr! Týden jsem se s ním kvůli tomu nebavila, ale pak mě to přešlo.
Došlo mi, že Mark svoji orientaci stoprocentně nezmění, takže jsem se neměla čeho bát.
,,tak ať mi ta tvoje Candy nepřebírá mého kluka, nebo já zlámu ruce ji" usmála jsem se ještě víc na Jacksonovo dvojče a odešla.
Byli sice dvojčata, ale nebyli si vůbec podobní.
Candy byla Maxova přítelkyně už přes rok. Nechápala jsem, jak to s ní mohl vydržet.
Díky ní jsem se seznámila s Andym. Max přivedl ji, ona přivedla Andyho, jakožto svého nejlepšího kamaráda, a bylo to.
S Maxem jsme se měli rádi, i když jsme to dávali najevo urážkami, posměšky a naschvály.
Byl pro mě jako druhý bratr, ale i tak se ke mně choval lépe než Mark.
U nás dvou byla vidět typická sourozenecká láska. Navenek jsme se nenáviděli, ale nedali bychom bez sebe ani ránu.
,,viděla jsi jeho zadek?" přilétl do mého pokoje Jackson a začal se rozplývat nad mým bratrem.
Jen jsem nad tím ohrnovala nos a snažila se nemyslet na to, že mluví o Markovi.
,,kdyby to ti dva zjistili, byl bys do minuty mrtvý. To je vlastně dobrý nápad, asi jim to půjdu říct" zvedla jsem se, ale on mě stáhl zpátky do sedu.
Neudrželi jsme vážně tváře a začali se oba smát. ,,mrcho" uhodil mě do ramene.
,,pomůžeš mi s tou matikou? Zítra píšeme a já nemám tušení kdy a jak se z těch příkladů stala abeceda" vytáhla jsem si sešit.
Jackson byl jediný, kdo měl se mnou trpělivost. A taky jediný v mém okolí, komu šla matika.
,,fajn, ale pak mi zařídíš aspoň chvíli času poblíž Marka" ten hajzl.
Neměla jsem navybranou. Buď jsem mohla propadnout z matiky, nebo nějakou chvíli držet žaludeční šťávy tam, kde správně měly být.
Nakonec jsem musela souhlasit a po dvou hodinách a jednom uvařeném mozku jsem to konečně pochopila.
,,a teď moje odměna" vyskočil na nohy. Vsadila bych se, že nad tím se mnou seděl jen proto, aby mohl být s Markem.
Už jsem si na to trochu zvykla, po těch třech letech, ale i tak mi to přišlo otravné.
Jackson mě vzal za ruku a doslova mě dotáhl až do kuchyně, kde chvíli popadal dech.
Kluci seděli na sedačce a hráli jednu z těch jejich blbých her na televizi. Nikdy jsem nepochopila pointu.
Vzala jsem dva kelímky se zmrzlinou, dvě lžičky a zamířila do obýváku.
Kdybych měla čekat až se k tomu Jackson dokope sám, tak bych stihla pochopit všechnu látku matematiky.
,,co to je zase za blbost?" sedla jsem si na opěrku sedačky vedle Maxe a dala lžíci se zmrzlinou Jacksonovi.
Vedle Maxe jsem si sedla jen proto, aby Jackson byl co nejblíže Markovi a já si mohla odkroutit jeho 'odměnu'.
,,neptej se jako kdyby tě to zajímalo. Nepsal ti Andy? Měl jsem se sejít s Candy, ale je s ním a neodepisuje mi" na vteřinu se na mě otočil Max.
Pak se ale věnoval hře a já se snažila pochopit o co v tom jde. Marně.
,,ne. Přece víš, že se s Candy nemáme v lásce. Radši ať mi nepíše, že je s ní. Je to lepší než se pak hádat" pokrčila jsem rameny.
S Candy jsme na sebe navzájem žárlily. Andy dával přednost ji přede mnou a Max zase dával přednost Markovi.
Candy teda nenáviděla Marka, ale jelikož jsem byla jeho sestra, tak to rozšířila i na mě.
Vzala jsem Maxovi hrací ovladač z rukou a vyměnila ho za zmrzlinu. Chtěla jsem si to aspoň zkusit. A zkazit mu to.
,,jsi hrozná, víš to?" nabral si zmrzlinu a já ho chtěla plácnout po ruce, ale Mark mě okřikl, abych hrála, když už se do toho hrnu.
Max odložil zmrzlinu, sedl si blíž ke mně a naváděl mě co dělat. Periferním viděním jsem zahlédla Jacksona.
Seděl vedle Marka a pozoroval ho. Byl za jeho zády, takže ho nemohl vidět, ale i tak mi to přišlo divné.
Byl jako jeho osobní stalker a já byla spolupachatel, když jsem mu dávala příležitosti ho takhle sledovat.
,,rád bych tě pochválil, ale v hraní jsi fakt příšerná" vzal si zpátky ovladač Max, načež si ode mě vysloužil pohlavek.
Znovu jsem se podívala na Jacksona. Tentokrát už nevypadal zaujatě, ale smutně. Čas jít.
Zvedla jsem se, sebrala zmrzlinu, Jacksona a odtáhla ho zpátky do pokoje, kde se nepřítomně posadil na postel.
,,já to nezvládnu, Caro" a je to tu zase. Tohle už tu bylo tolikrát, že jsem mohla zpaměti říct, co chtěl říct on.
ČTEŠ
Tajemství minulosti✔️
Teen Fiction❗️2. díl knihy Vyvrhel❗️ ‼️nenech se zmást předsudky o dobrém konci‼️