,,na chvíli si ji půjčím" vzal mě za paži Mark a odtáhl mě na parket.
,,jsi normální? Měli jsme důležitý rozhovor!" vytrhla jsem se mu a o krok odstoupila.
Omluvila jsem se páru, do kterého jsem zády narazila a radši se vrátila před něj.
On mi dal ruku na jeho rameno, za druhou mě vzal a tu svou mi dal na záda.
Já byla pár minut před svým prvním rozchodem a on mě odtáhl, protože chtěl tancovat? Se mnou?!
Varovala jsem ho, že s ním nebudu tančit, protože jsem to neuměla, ale to mu bylo očividně jedno.
,,pohádát se můžete i po tom. Tohle je jedna z mála pomalých písniček co budou hrát" usmál se a já měla chuť mu vrazit.
Neměla jsem v plánu se s Andym hádat. Jen to ukončit a nazdar.
Vyměnila jsem si úsměv s Ashley, co tančila s Jamesem kousek od nás, ale pozornost vrátila na Marka.
,,nehádali jsme se. Já... chtěla jsem se s ním rozejít" otočila jsem hlavu na stranu, abych se na něj nemusela koukat.
On mě ale vzal za bradu a vrátil mi ji zpatly čelem k němu.
,,nedělej překvapeného. Nevídali jsme se a když už, tak jsme se jen hádali a ty to moc dobře víš" vzala jsem ho za zápěstí a ruku mu dala dolů.
On pokroutil hlavou, jako kdyby tomu nemohl uvěřit.
,,moje malá sestra dospívá. To musím zapít a pořádně si o tom konečně promluvíme. Počkej na mě u baru. Já se půjdu zeptat ke stolu co chtějí ostatní" ukázal za mě.
Poslušně jsem přikývla a rozešla se směrem kam ukazoval.
Cestou jsem se i vyhnula Ashley. Určitě by se ptala jak to šlo, protože jsem ji řekla o svém plánu.
Stála jsem opřená o bar a rozhlížela se po všech lidech, co tančili, nebo seděli u stolů.
Pár lidí jsem znala od pohledu, ale nenašla jsem nikoho, s kým bych se aspoň jednou bavila.
Barman si mě nevšímal, protože musel vědět, že nejsem plnoletá, takže jsem se nemusela strachovat, že bych s někým musela mluvit.
Přestávalo mě to bavit. Všichni to podávali jako velkou párty, ale mně to tak nepřišlo.
Možná proto, že nebylo skoro ani deset večer a ještě se to nerozjelo.
Vyjekla jsem, když mě vzal někdo zezadu za pas a zatáhl mě do dveří kousek od baru.
,,neboj se, to jsem já" otočil si mě k sobě Max a políbil mě, než jsem stihla cokoliv udělat.
,,pojď" vzal mě za ruku, společně jsme vyšli dvoje schody a znovu vešli do nějakých dveří.
Max za námi zavřel dveře, opřel mě o zeď naproti nim a znovu mě políbil.
,,viděl jsem tě s Andym. Jsi v pohodě? Nezkoušel zase nic?" dal mi pramínek vlasů za ucho. Jak ohrané gesto.
Zakroutila jsem hlavou a dala si ruce na jeho ramena.
,,ne. Chtěla jsem to s ním skončit, právě kvůli tomu a kvůli Candy, ale Mark to přerušil, takže to musím zkusit znovu. Ale co Candy? Ta jestli se to nedejbože dozví, tak bude šílet. Co to tvoje nejvíc miluje rodinu a svou přítelkyni?" odcitovala jsem větu, kterou řekli při jeho nástupu.
On zaklonil hlavu a zasmál se. Já jsem to prostě musela vytáhnout!
Kdyby svou přítelkyní miloval, nezačal by si se mnou. Aspoň jsem mohla zase zavést naši válku kousavých poznámek.
,,to jsem psal dlouho předtím, než jsem si začal s tebou a už to nešlo změnit, ale přecejen je na tom trochu pravdy" oskenoval mi obličej.
Sklonil se ke mně a políbil mě na krk, což byla moje jediná záchrana, protože jsem určitě zrudla.
Naznačoval snad, že ke mně chová city? To nebylo dobré.
Nechtěla jsem to tak, když jsem to já sama tak necítila. Nechtěla jsem ublížit dvěma úžasným klukům jen kvůli tomu, že jsem nebyla schopná lásky.
Nevěděla jsem co mu na to mám říct a lhát jsem mu rozhodně nechtěla.
Určitě by to dopadlo jako s Andym. Větu ,miluju tě' jsem řekla jen párkrát, i když jsem to tak necítila.
Náš vztah ochladl, nejspíš hlavně kvůli tomu. Nemohla jsem dopustit to samé s Maxem.
On obětoval mnohem více než já. Obětoval přítelkyni, nejlepšího kamaráda a bratra.
Já obětovala jen nejlepšího kamaráda, ale nemohli jsme bez sebe žít, urovnali bychom to.
Mark by byl na mé straně a ze všeho by obviňoval Maxe, i kdybych mu to vyvracela a ti už by se bavit nezačali.
Oba byli paličatí a nešli by za sebou, aby si to vyříkali.
Měli odjíždět na vysokou, bydlet spolu. To jsem jim nemohla zkazit, nebo ohrozit.
A s Andym už to bylo ztracené dávno, jen jsem se držela zuby nehty s tím, že to je ve vztahu nejspíš normální.
Nenapadalo mě vůbec nic inteligentního, co bych mu na to mohla odpovědět bez lhaní, takže jsem řekla to nejblbější, co jsem mohla.
,,to už je to oficiální?" naklonila jsem hlavu na stranu, aby měl lepší přístup.
Cítila jsem jak se usmál, ale pokračoval s polibky na rameno. Tam se zastavil a znovu zvedl hlavu.
,,jestli chceš" pokrčil rameny s úsměvem, což mě přimělo usmívat se ještě víc.
Klidně bych si s ním začala, ale až po tom, co bych to ukončila s Andym. Ne dřív. I když už jsem si s ním začala.
Na oficiální vztah jsem ale chtěla radši počkat. Nerada bych Andymu ublížila ještě víc.
,,mimochodem, všechno nejlepší" políbil mě a za boky si mě přitáhl blíž k sobě.
Narozeniny jsme nehrotili, stačil jeden společný večer. Tak jsme se na tom domluvili a tak už to bylo pár let.
I tak mě ale potěšilo, že si vzpomněl. Popřáli mi úplně všichni, kromě Andyho.
Pochybovala jsem o tom, že vůbec ví, že nějaké narozeniny mám, ale neměla jsem mu to za zlé. Já dělala horší věci.
,,děkuju" uculila jsem se, ale pak jsem sebou trhla, když se otevřely dveře. Tohle bude trapas.
ČTEŠ
Tajemství minulosti✔️
Fiksi Remaja❗️2. díl knihy Vyvrhel❗️ ‼️nenech se zmást předsudky o dobrém konci‼️