Odstoupila jsem od Maxe a podívala se na něj. Stál vedle Candy a nejspíš myslel na to samé.
Bylo hrozně divné a trapné ho vidět po dvou týdnech a ještě k tomu po tom, co jsme se pohádali.
Nebo spíš já se hádala, on nic nestihl říct, což bylo možná dobře.
Nenapsal mi ani slovo, což znamenalo že mě vidět nechce, tak proč přišel?!
Zase to bylo kvůli Candy? Nebo jak jsem to měla chápat? Byl tu vážně kvůli mně?
Candy se hned nahrnula k Maxovi a začala ho objímat, ale on ji od sebe odtáhl.
,,promluvte si" zašeptal ke mně a odtáhl Candy z chodby, takže jsem zůstala s Andym sama.
Objala jsem se kolem pasu a oči zabodla do země. Já neměla být ta, co by měla začít.
To on byl na vině. To on mě odstrčil a dal přednost Candy, se kterou byl dvacetkrát víc jak se mnou.
Chvíli se nic nedělo, ale nakonec ke mně přistoupil a zvedl mi hlavu.
Ruku nechal na mém krku a palcem mi přejel přes tvář, což mi vykouzlilo úsměv na tváři.
Takové jemné dotyky mi chyběly. Možná jako jediné.
Bylo zvláštní říct, že jsem necítila nic neobvyklého, když jsem ho viděla po takové době.
Spíš se vrátil menší strach. Bála jsem se, že to zase zkusí.
Chtěla jsem mu dopřát co chtěl, vážně, ale nebyla jsem připravená.
Nebyla jsem si jistá, jestli on měl být můj první. Chtěla jsem spát s někým, komu by šlo o mě a ne jen o sex.
Byla jsem na to ještě možná moc mladá a jen jsem čekala na den, kdy ho to přestane bavit.
Ten den stále nepřicházel. Už to bylo půl roku, co to přestalo bavit mě.
Stále dokola jsem poslouchala blbé kecy proč nechci, kdy už to bude a podobně.
Už mnohokrát jsem se s ním chtěla rozejít, protože tohle nebylo pro mě, ale nakonec jsem si řekla, že ho to přejde.
Že mu to třeba dojde a nechá to na mě. To se nestalo, bohužel.
Byla jsem někde na rozhraní vzdání se a zkoumání, kolik toho ještě zvládnu.
,,omlouvám se. Candy to měla teď těžké a já ji na to nechtěl nechat samotnou" jaký gentleman.
Co kdyby se stalo i něco mně a potřebovala jeho pomoc? Vybral by si mě nebo ji?
Tohle byly žabomyší války, které nemohly nikdy skončit.
S Candy jsme byly jako sokyně, jen jsme se nepraly o muže, jehož jsme milovaly, ale o Andyho.
,,tak ať mi tě taky nechá. Aspoň na jeden den" víc jsem se k němu natiskla.
On se sklonil a zlehka mě políbil. Čekala jsem na nějaké motýlky, nebo aspoň jednoho, ale nepřišlo to.
,,dneska se budu věnovat jen tobě. Slibuju" znovu mě políbil, vzal mě za ruku a společně jsme šli za ostatními do obýváku.
Max se na mě usmál, když nás viděl a přitáhl si Candy blíž k hrudi.
Takhle to nejspíš mělo být. Ti dva o ničem nevěděli, já v hloubi duše trpěla, když jsem byla v Andyho přítomnosti a všichni ostatní byli šťastní.
Prioritou pro mě bylo štěstí ostatních, včetně toho Andyho. Možná proto jsem to zkoušela vydržet.
Když se začalo stmívat, tak jsme se přesunuli ven.
Max, Mark a Andy rozdělávali oheň, já jsem s Jacksonem seděla na zemi a povídala si s ním a Candy je sledovala.
Držely jsme si odstup minimálně pět metrů a mně to tak vyhovovalo.
Kdyby byla blíž, tak bych ji ušlapala do země. Nebo ona mě a Jacksona, protože jsme ji pomlouvali.
Nikdy jsem nebyla svině, dokud jsem nepoznala Candy a Andyho.
,,půjdu nakrájet tu zeleninu" zvedla jsem se, když se oheň konečně rozhořel a kluci začali chystat ostatní věci.
Už byla skoro tma, protože kluci byli totální polena a nedokázali zapálit ani malý oheň. Hrůza.
S Jacksonem jsme si řekli, že příště to radši vezmeme za ně a uděláme to třikrát rychleji.
Stála jsem u linky a krájela zeleninu, když se mi na bocích objevily Andyho ruce.
Nuceně jsem se usmála. Věděla jsem totiž co přijde. Dělal to tak vždycky. Prvně dělal romantická gesta a pak přišla ta nejpitomější otázka pod sluncem.
Andy mě políbil na krk a já radši odložila nůž, abych ho nebodla do břicha a neutekla od něj.
Byla jsem v jeho přítomnosti úplně vystresovaná a to nebylo vůbec dobře.
,,už jsi připravená?" přijel mi rukama na podbřišek, který začal lehce masírovat.
Nejspíš by pokračoval, dokud bych mu nepodlehla, ale já se mu vytrhla a otočila se k němu čelem.
Jemu ani to nedalo signál, aby přestal a políbil mě na rty.
Chytl mě za boky a přitáhl si mě natěsno k hrudi. Cítila jsem z něj sladký parfém Candy.
,,Andy" otočila jsem hlavu, ale on mě začal znovu líbat na krku.
Jednou rukou mi přejel na zadek a stiskl ho. Bylo mi to hrozně nepříjemné.
Připadalo mi to jako kdyby na mě sahal čtyřicetiletý plešatý tlusťoch a ne Andy. Hnusilo se mi to.
,,Andy" zopakovala jsem a snažila se ho odstrčit.
Měla jsem slzy na krajíčku, ale zatím jsem je držela v očích. Nechtěla jsem se před ním zhroutit.
,,slibuju že to nebude bolet" vzal mou tvář do dlaní.
Využila jsem příležitosti, prudce se mu vytrhla a o dva kroky odstoupila.
,,nejsem připravená. Až budu, tak ty budeš první co se to dozví. Do té doby na mě prosím netlač. Tímhle to neurychlíš" rozhodila jsem rukama a odešla.
Musela jsem na vzduch, ale hned, jak jsem vyšla na zahradu, se mi z očí spustily slzy.
Chtěla jsem zmizet, ale všiml si mě Mark a hned ke mně přispěchal.
,,co se děje?" setřel mi slzy z tváří. Já jsem pokroutila hlavou a schovala obličej do jeho hrudi.
,,já to nedokážu Marku" zašeptala jsem a nechala se jím obejmout kolem ramen.
,,nedokážu s ním spát. Je mi zle jen z té představy" doplnila jsem dřív než se stihl zeptat.
On zavrčel a chtěl se odtáhnout, ale já ho nenechala.
Nemohla jsem dovolit, aby se s Andym hádal. Tohle byl můj boj. Své problémy jsem si měla řešit sama.
,,když ti to nedělá dobře, tak s ním prostě nespi. Do něčeho takového by tě neměl nutit. Já ti to říkám pořád. Vyser se na něj" znovu si mě přitáhl do objetí.
Přes jeho rameno jsem zahlédla Maxe, jak se divá naším směrem se stisknutými rty. On by to neměl řešit už vůbec.
ČTEŠ
Tajemství minulosti✔️
Teen Fiction❗️2. díl knihy Vyvrhel❗️ ‼️nenech se zmást předsudky o dobrém konci‼️