Kluci pustili nějaký nový horor, což by mi nevadilo, kdybych neseděla vedle Maxe.
V břiše jsem měla divný pocit, jako kdybych se měla každou chvíli pozvracet a rozhodně to nebylo ze strachu z filmu.
Nepomohlo tomu ani to, když se Max rukou otřel o mé stehno.
Zavrtěla jsem se, protože mi tělem projel chlad, ale on pokračoval přes stehno až k mé dlani.
Skousla jsem si spodní ret, abych se nezačala usmívat, když si se mnou propletl prsty.
,,jako vážně? Ty se směješ u něčeho takového? Jsi sériový vrah? Mám se tě bát?" drkl do mě ze strany Jackson.
Zaměřila jsem se na televizi, kde zrovna někdo někoho zabil, a vrátila se nohama na zem.
Nechápala jsem, jak mě Max dokázal rozhodit jen jedním dotekem.
Bylo jedině dobře, že byly naše ruce pod dekou a Jackson to neviděl. Už bychom to nedokázali potom tajit.
,,jen jsem si na něco vzpomněla" položila jsem si hlavu na jeho rameno.
Snažila jsem se skrýt úsměv, ale koutky mi zacukaly, když mi Max začal přejíždět palcem přes hřbet ruky.
Trvalo mi půl hodiny, než mi konečně došlo, že už asi nezjistím hlavní zápletku filmu.
Proto jsem vyvlékla ruku z Maxova sevření a odešla s tím, že si skočím do sprchy.
Už jsem byla i celkem unavená, ale i tak jsem se po sprše vrátila k nim.
Chtěla jsem s nimi trávit co nejvíce času, dokud jsem je měla u sebe. Všechny.
Před koncem filmu jsem ale usnula a ráno se vzbudila mezi bratry Johnsonovými. Bez Marka.
Nejspíš to vzdal, protože se Max hrozně roztahoval. Já ležela na Jacksonovi, ale nohy měla propletené s Maxem.
Pomalu a potichu jsem se zvedla, abych je nevzbudila a odešla do kuchyně.
Byla to jen půl hodina do toho, než bych musela vstávat, takže jsem už ani nešla spát.
Zatáhla jsem posuvné dveře do kuchyně a začala chystat snídani, abych byla aspoň užitečná.
,,jak sis užila trojku s dvojčatama?" přišel do kuchyně Mark, když jsem měla snídani skoro hotovou.
Hodila jsem po něm jeden z mnoha lívanců a zanadávala mu.
,,pohlídej to, jdu ty dva vzbudit" odešla jsem, abych mu hlavu nevymáchala v javorovém sirupu, a zamířila do obýváku.
Prvně jsem si dřepla ke straně, kde ležel Max a odhrnula mu vlasy z obličeje.
On otevřel oči a pousmál se, ale pak oči zase zavřel a vypadalo to, že znovu usne.
,,vstávej. Udělala jsem snídani" zvedla jsem se, ale zůstala stát nad ním, abych ho donutila vstát.
On ke mně natáhl ruku, vzal mě za zápěstí a přitáhl mě blíž k sedačce.
Chtěla jsem se k němu sklonit, ale Jackson se začal otáčet, takže jsem se mu rychle vytrhla.
,,dobré ráno" zakřenila jsem se na Jacksona. Doufala jsem, že nic neviděl.
On mi úšklebek oplatil a sedl si, na rozdíl od Maxe, který nehnul ani brvou. Nesnášel vstávání.
,,dejte se dohromady, je hotová snídaně a nerada bych přišla do školy pozdě. Potřebuji ještě do té lékárny" odešla jsem zpět do kuchyně.
,,říkala jsem, abys to hlídal!" vyjela jsem na Marka.
Seděl u stolu s telefonem v ruce a na pánvičce byly úplně černé lívance. To je teda hospodyně.
,,sorry" nepřestal se dívat do mobilu. Měla jsem chuť ho donutit ty spálené lívance sníst.
Jackson vstal vcelku rychle, ale Max se k tomu neměl, takže jsem mu snídani donesla až po nos.
Měl kvůli mně dvakrát zajíždět, místo toho aby jeli rovnou do školy.
Ashley by mi za to měla líbat nohy, protože jsem nesnášela, když jsem někomu musela sloužit.
Bylo to hlavně kvůli Markovi. Přecejen jsme byli sourozenci a on byl straší, takže jsem za něj všechno musela dělat já.
Maxovi stačilo pět minut na to, aby se zkulturnil a dostal se do auta.
Já musela mít minimálně půl hodiny. Bylo tak nefér, že měli to kluci až tak moc lehké!
Nastoupila jsem k Maxovi do auta. Šla jsem radši dřív než ti dva, abych mohla sedět vpředu.
On se naklonil a podíval se přese mě k domu, ale pak mě vzal za bradu a políbil mě.
,,udělal bych to dřív, ale mám až moc rád svůj život" pustil mě a zpátky si sedl.
,,blbečku" uhodila jsem ho do ramene ve chvíli, kdy do auta nastoupili i kluci, takže mi to Max nemohl vrátit.
Do lékárny jsem šla, díky bohu, sama. Nešla jsem tam jen pro dva testy, ale i pro ten blbý prášek.
Lékárník, který mi všechny tři věci prodal, byl starý, takže se neptal ani po receptu na prášek, který jsem schovala hned do batohu.
,,ukaž mi to" natáhl se ke mně Mark a vytrhl mi jeden test z ruky.
Protočila jsem očima, ale nechala ho. Viděl to poprvé v životě, tak to chtěl asi prozkoumat.
,,to si do sebe jako strčíš?" vykulila jsem oči a otočila se na něj.
Test držel v ruce a prohlížel si ho ze všech stran, stejně jako Jackson, co k němu byl nakloněný.
Věděla jsem, že je blbý, ale až takhle? To to nikdy neviděl ani ve filmu?
,,proboha ne, není to tampon. Jenom... to je trapný. Přečti si návod" vzdala jsem to a otočila se zpátky.
Určitě jsem byla rudá až na zadku a Max se mi samozřejmě nezapomněl smát.
,,dáš mi to nebo si ho chceš udělat?" natáhla jsem k němu ruku, když Max zastavil před mou školou.
Mark mi to s blbými poznámkami dal a já to schovala do batohu k prášku, aby to nikdo neviděl.
,,objala bych tě, ale jsi moc daleko" otočila jsem se na Jacksona a vystoupila.
On si to ale nenechal ujít, vyskočil z auta a objal mě, než jsem stihla něco udělat.
,,mějte se" zasmála jsem se, když se Jackson odtáhl, zavřela dveře a zamířila k Ashley.
Seděla jsem na zemi na dámských záchodcích a čekala na Ashley, až se konečně uráčí pochcat ty blbé testy.
V jedné ruce jsem držela prášek a v druhé měla flašku vody.
Ashley jsem o tom nechtěla nic říkat. Už takhle byla vystresovaná a nedejbože, aby mi to chtěla vymluvit.
Určitě by začala plánovat, jak by naše děti vyrůstaly spolu a nakonec se vzaly, ať by to byla jakákoliv pohlaví.
Rychle jsem spolkla prášek, když Ashley spláchla a stoupla si.
,,chceš aby byly pozitivní?" zeptala jsem se, abych ji aspoň trochu přivedla na jiné myšlenky.
Už pět minut zírala na testy, i když tam nebylo nic vidět a já se o ni začala bát.
,,přeju si dítě, vážně, ale ne takhle brzo. Kdyby to přišlo tak za čtyři roky, nebralnila bych se tomu" povzdechla si.
Sjela po zdi na zem a nespouštěla z testů oči. Sedla jsem si vedle ní a objala ji kolem ramen.
,,kdo to je?" zvedla ke mně uslzené oči, když mi v kapse zavrněl telefon.
,,to bude někdo z kluků" mávla jsem nad tím rukou a převzala si od ní testy, které mi podávala.
,,podívej se prosím do návodu. Zapomněla jsem si to přečíst" přikývla jsem a vzala si krabičku. Proč zrovna já?
ČTEŠ
Tajemství minulosti✔️
Teen Fiction❗️2. díl knihy Vyvrhel❗️ ‼️nenech se zmást předsudky o dobrém konci‼️