,,Maxi nemusíš se mnou chodit. Zvládnu to sama. Ty běž zpátky a aspoň trochu si ten ples užij" povzdechla jsem si.
Chtěl zůstat se mnou, ale já mu to nemohla dovolit.
Jeden z důvodů byl Mark. Jeden z našich bratrů to věděl, ten druhý nemusel.
A ten druhý byla provinilost. Všem jsem jen přitěžovala a kazila jim plány. Co to se mnou je?
,,a ber to jako rozkaz. Ne že bych tě u sebe nechtěla, ale tohle je tvůj večer a měl by ses zaměřit jen na sebe" opřela jsem si hlavu o sedačku.
On se ke mně otočil čelem, naklonil se ke mně a lehce mě políbil.
,,ale kdyby se cokoliv stalo, tak mi napiš, dobře?" až si nabiju telefon, tak možná.
,,půjdu hned spát a ty by ses měl pořádně opít. Ne že budeš každých pět sekund kontrolovat telefon" políbila jsem ho na rozloučenou a vystoupila.
Max měl klíče od našeho domu, stejně jako všichni z jejich rodiny a my zase měli klíče od nich.
Byli jsme jako jedna rodina, což bylo ještě divnější.
Vztah s Maxem mohl být brán jako incest, i když jsme nebyli pokrevní sourozenci. A to jsem ho před tím varovala.
Hned, jak jsem si lehla do postele jsem usnula, ale každou chvíli se budila.
Zdály se mi sny o tom, že jsme se s Jacksonem buď hádali, nebo se už nezačali bavit.
Musel to brát jako zradu. Nedokázala jsem si ani představit, na co myslel.
Co byla jeho první myšlenka, když nás viděl? Proč na nás nezačal hned křičet? Co se mu honilo hlavou?
Pravděpodobně to jak dlouho už ho taháme za nos, ale tak to nebylo.
Nechtěla jsem nikomu nasadit parohy. Jen jsem to prvně chtěla vyřešit s Andym a probrat to s Maxem.
Nemohli jsme jen tak přijít a říct ,jsme spolu, spíme spolu, smiřte se s tím'. To nešlo.
Muselo to jít pomalu a tohle byla... dost blbá situace.
Nechtěla jsem se z toho nějak vymlouvat, zavinila jsem si to sama, ale mojí jedinou omluvou bylo to, že jsem mu to plánovala říct.
Dlouho jsme spolu neměli důvěrný rozhovor. Dlouho jsme se skoro ani neviděli.
Hodně času trávil s Hilary a já mu to neměla za zlé, jen jsem se cítila odstrčeně.
Bála jsem se, že to dopadne jako s Andym a přestaneme se vídat úplně. Všechny mé obavy pramenily od Andyho.
Ať se jednalo o Maxe nebo Jacksona, bála jsem se že dopadneme stejně.
Po probuzení mě na telefonu čekala jen jediná zpráva. 'Bohužel' ale byla od Maxe.
Dobré ráno, Růženko. Jak se cítíš? Pousmála jsem se a lehla si zpátky do postele, abych mu mohla odepsat.
Dobré. Abych pravdu řekla, tak hůř než včera. Špatně jsem spala. Co ty? Vrátil se Jackson v noci domů? Odeslala jsem odpověď.
Modlila jsem se, aby mi napsal, že se vrátil. I kdyby se pohádali...
Hlavní bylo, že bych aspoň věděla, že žije a nic se mu nestalo. Neodpustila bych si, kdyby se mu něco stalo kvůli mně.
Je u táty a máme mu dát pokoj. Nech mu pár dnů, musí to vstřebat. To jsem věděla i bez něj.
Aspoň ale byl u Thomase, který na něj dohlížel, aby neudělal žádnou blbost.
Po naší první a taky poslední hádce rozbil skoro všechno v jeho pokoji.
Už jsem si ani nepamatovala kvůli čemu jsme se hádali, protože to byla nejspíš blbost.
Tohle ale blbost bohužel nebyla. Tedy byla, ale jen ta moje.
Já vím. Chci mu to všechno vysvětlil. Totálně jsem to posrala. Odložila jsem telefon.
Do očí se mi tlačily další slzy a já se je ani nesnažila zastavit.
Bylo by to horší, kdybych byla do Maxe zamilovaná? Pravděpodobně ano.
Nedělalo by mi problém to s ním ukončit, kdyby si to Jackson přál, ale kdybych ho milovala? To by bylo těžší.
Přátelství mi ale bylo milejší než vztah s kýmkoliv na světě. S Maxem jsme mohli být i nadále kamarádi.
Posrali jsme to oba, Car. Jedeme v tom spolu. Mám přijít? Nechci tě v tom nechávat samotnou.
Hrozně ráda bych mu odepsala aby přišel, ale měla jsem hrozný strach, že se to dozví i Mark.
Hádku s ním bych v takovém stavu nesnesla a ještě k tomu, kdyby se nehádal se mnou, ale s Maxem.
Oba jsme na tom měli svůj podíl viny. Nemělo se to stát, ale stalo a já za to byla i celkem ráda.
Neměl bys. Nechci aby na to přišel i Mark. Aspoň ne teď. V duchu jsem si doplnila radši.
Jackson reagoval jen tím, že utekl a neozýval se, ale u Marka by to bylo tak milionkrát horší.
Neboj se. Přijdu jak budu moct, slibuju. Na to už jsem mu neodepsala.
Když chtěl riskovat, fajn, ale zařekla jsem se, že si to potom bude žehlit sám.
Z postele jsem se vyhrabala až odpoledne po tom, co jsem se dala aspoň trochu dohromady, hlavně vzhledově.
Mamka se na nic neptala, nejspíš si myslela, že jde o rozchod s Andym.
Táta doma nebyl a Mark byl u sebe a skoro celý den spal, protože měl kocovinu, takže jsem se vyhnula vysvětlování.
Večer se ale vzbudil a byl čilý, takže jsem trávila čas s ním a hrála nějakou hru.
Aspoň na chvíli jsem na všechno zapomněla a dokázala se i smát, což mi v noci ještě přišlo jako něco nemožného.
,,máma má noční, tak jsem nechtěl být doma sám" odpověděl mamce Max a skočil na sedačku mezi nás.
Vyměnili jsme si lehký úsměv, ale víc neproběhlo, protože u toho byl Mark.
Max mi pomáhal porazit Marka v nějaké blbé hře, ale ani společnými silami se nám to nepovedlo.
,,a proč s tebou nepřišel i Jackson, Maxi? Dlouho tu nebyl a na plese jsem ho taky neviděla" přidala se k nám mamka.
Max zvedl hlavu od ovladače a prvně se podíval na mě, ale já uhnula. Jsem zvědavá co si vymyslí.
ČTEŠ
Tajemství minulosti✔️
Teen Fiction❗️2. díl knihy Vyvrhel❗️ ‼️nenech se zmást předsudky o dobrém konci‼️