Mám taky někoho zabít, abych se ti zalíbil? Přečetla jsem si zprávu od Maxe.
Byla jsem ráda, že jsem k nim byla zády, protože jsem určitě nabrala červeň do tváří.
Zkusit to můžeš, ale nic ti neslibuji. Odpověděla jsem mu a mobil radši odložila.
Max se mi líbil, to ano. Sice ne natolik, abych se do něj zamilovala, ale líbil. To jsem popřít nemohla.
Líbil se každé holce, která ho kdy jen zahlédla. Nechápala jsem to.
Nebylo na něm zase něco tak zvláštního nebo krásného. Byl jako každý druhý, nebo třetí soudě podle jeho bratra a mého bratra.
Max už mi na to neodpověděl, protože jsem jim nakázala, aby si šli vzít večeři.
Nebyla jsem jejich služka, abych jim to strčila pod nos. Chtěli se odstěhovat od rodičů, museli si zvykat.
Užívala jsem si chvilky, kdy jsem s nimi mohla být. Za pár týdnů se měli odstěhovat celkem daleko.
Jackson na vysokou ještě dál, než ti dva. Ani jsem nevěděla proč.
Měli plno škol v okolí, které byly dobré a kam by zapadli. Budou mi chybět.
Během večeře jsem si psala s Ashley, protože ji začalo být hrozně zle, takže odvolala noc u Jamese.
Začala jsem se dusit, když mi napsala, že si myslí, že je těhotná.
Kluci na mě koukali jako na zjevení a ani jeden mi nepomohl. Nechali by mě umřít!
,,musím si zavolat" rychle jsem se zvedla od stolu, vykašlala zbytek mých plic a vytočila Ashleyno číslo.
Zvedla to až po několikátém pípnutí. Nejspíš se připravovala na to, že budu šílet.
,,těhotná?!" vykřikla jsem a pak si zakryla ústa, protože mi došlo, že mě kluci ve vedlejší místnosti uslyší.
,,já nevím! Blake měl jednou nehodu a..." ,,Blake?! Děláš si prdel? Tys věděla, že nepoužívá... bože můj Ashley! Jestli to bude pravda, tak ti přísahám, že to z tebe vykopu. Byla by to pro to dítě laskavost" dala jsem si ruku na čelo.
Bylo mi z toho zle. To, že by byla těhotná nebylo tak hrozné jako kdyby byla těhotná s Blakem.
Byl to snad největší blbeček na škole. Nebyl děvkař, ale byl úplně blbý.
,,já byla zoufalá a..." ,,takže jsi ze zoufalství skočila po tom největším kreténovi? Bože můj však ty jsi ještě blbější než on!" vyšilovala jsem.
Jak to mohla dovolit? Jak vůbec mohla být s Blakem?! Byla vážně zoufalá.
,,zítra si hned koupíš test a pokud bude pozitivní, tak tě stáhnu z kůže a budu ji nosit jako kabát" pohrozila jsem ji.
Byla jsem z toho úplně mimo. Bylo ji šestnáct a měla být těhotná?
Nebylo to tak hrozné, v šestnácti byla těhotná každá druhá, ale fakt, že by otec měl být Blake...
,,dobře, ale já si ho nemám kde koupit a kdybych řekla mámě aby mi zastavila, tak mě stáhne z kůže ona" to je taková...
,,fajn, koupím ti ho já, ale přísahám, že jestli to ten starý lékárník řekne mojí mámě, tak tě vezmu do hrobu s sebou. Nazdar" položila jsem ji to.
Srdce mi bušilo tak silně, že jsem myslela, že mi zlomí hrudní koš.
Ani by mi nevadilo, kdyby byla vážně těhotná. Děti jsem milovala a těšila jsem se na to své.
Hlídala bych ho kdykoliv bych mohla a rozmazlovala bych ho jako správná 'teta'. I kdyby to mělo být Blakea.
Vrátila jsem se do kuchyně a posadila se zaraženě ke stolu.
Všichni tři se zastavili v rozhovoru a podívali se na mě se zvedlým obočím.
Asi neslyšeli, jak jsem na Ashley křičela do telefonu a vyčetla ji pomalu i to, že se narodila.
,,hodil bys mě zítra do školy, prosím? Potřebuji se stavit v lékárně pro těhotenský test" udělala jsem na Maxe psí oči.
On a Mark se zadusili stejně jako já před pár minutami.
Jackson se naopak začal radovat, dokud mu nedošlo, že jsem, aspoň pro něj, byla stále panna.
U Marka jsem zděšení čekala, ale Max reagoval podezřele.
Kdyby kuci nebyli tak mimo z toho, co jsem řekla, tak by jim to určitě všechno došlo.
,,proboha ne pro mě. Jste debilní? Pro Ashley" protočila jsem očima.
I přesto jsem se ale začala smát, protože jejich výrazy byly vážně vtipné.
Na Maxovi šlo vidět, že se mu ulevilo, ale mně to v tu chvíli všechno došlo.
Ani na pláži, ani u mě nepoužil ochranu. Do prdele. Já ale neměla být ta, co na to měla myslet.
Bylo to mé poprvé, to on byl z nás dvou ten, co byl zkušený. Až moc.
S testem jsem tedy musela vzít i plán B, pro jistotu. Slyšela jsem o tom jen jednou, ale prý to pomáhalo proti otěhotnění.
Rozhodně jsem nechtěla dopadnout jako Ashley a bát se, jestli nejsem těhotná.
,,co to máš sakra za kamarádky?" pokroutil hlavou Mark, ale já mu na to neodpověděla.
Vlastně jsem byla stejně blbá jako ona, když jsem ani já nepoužila ochranu. Stane se.
,,už máš šaty?" změnil téma Jackson, když se podíval na znechuceného Marka.
Naklonila jsem hlavu na stranu, ale pak mi v ní svitlo. V pátek měli mít jejich dlouho očekávaný maturitní ples.
Šaty jsem neměla a ani jsem neměla v plánu si je brát. Už sukně byla má hranice.
,,zapomeň. Nebudu si dávat šaty" ohrnula jsem nos. V tomhle jsem nebyla jako ostatní holky.
Šaty mi přišly až moc odhalující a bylo mi to nepříjemné.
Radši bych si na sebe dala mikinu o deset čísel větší než nějaké šaty, se kterými jsem si musela dávat pozor na každý krok.
Jackson se mě snažil ještě pár minut přemluvit, ale já ho stále odmítala, takže to nakonec vzdal s tím, že tak či tak oslavíme moje narozeniny i bez šatů.
Od večeře jsme se přesunuli do obýváku, kam jsme si donesli deky a roztáhli gauč, takže jsme se tam vešli všichni.
Dokonce jsme si k filmu mohli i lehnout a udělat si tak ještě větší pohodlí.
Tohle jsme nepodnikli už dlouho. Nadchlo mě to, ale nadšení zmizelo, když jsem musela jít mezi Jacksona a Maxe. Tohle je karma?
ČTEŠ
Tajemství minulosti✔️
Teen Fiction❗️2. díl knihy Vyvrhel❗️ ‼️nenech se zmást předsudky o dobrém konci‼️