15.

49 3 0
                                    

Max bez mého svolení vešel, zavřel za sebou a posadil se ke mně na postel.

Odtáhla jsem se co nejdál jsem mohla. Byla noc a on za mnou přišel po tom, co jsme měli nedořešené věci.

Nevypadalo to vůbec dobře. Co od toho mám čekat?

,,chci si promluvit" sepjal ruce a nespouštěl ze mě pohled, ze kterého mě mrazilo po celém těle.

Kývnutím hlavy jsem ho pobídla, aby pokračoval.

Nevěděla jsem o čem konkrétně chce mluvit, proto jsem radši nic neříkala.

Nejspíš by ze mě ale i tak nevyšla ani hláska, jak jsem byla překvapená a znechucená zároveň.

,,nechci to hodit za hlavu, Car. Líbíš se mi, i když bys neměla" sedl si ke mně blíž a klouby na ruce mě pohladil po tváři.

Nechala jsem ho, protože jsem byla jako opařená.

Ráda bych mu řekla to stejné, ale nemohla jsem. Nerada jsem totiž lhala.

Max byl sice hezký a nejmilejší člověk, kterého jsem kdy poznala kromě své mamky, ale to bylo všechno.

Nechovala jsem k němu žádné hlubší city nebo sympatie. Brala jsem ho jako hodně dobrého kamaráda.

Na druhou stranu jsem si řekla proč bych se tomu měla bránit.

Nemusela jsem ho milovat, ale mohl mě připravit na mnoho věcí, které jsem chtěla prožívat s milovanou osobou.

,,kam tím míříš?" vyhrkla jsem, protože se mi zdálo, že jsem přemýšlela až moc dlouho.

On si povzdechl a stáhl ruku zpět k tělu. Doufala jsem, že řekne to, co jsem chtěla slyšet.

Kdyby řekl, že bude lepší, abychom se nevídali, tak by mi zkazil všechny plány.

A taky by to znamenalo, že by se méně stýkal s Markem. Nechtěla jsem zkazit jejich vztah.

K nim domů skoro nikdy nechodili. Byli hlavně u nás, kvůli jejich blbým hrám.

Znamenalo by to tedy, že by se vídali jen ve škole, nebo tehdy, kdy bych nebyla doma.

To neznělo moc dobře. Nějaké otužování vztahů si nemohli dovolit.

Za pár týdnů se spolu měli odstěhovat, začít spolu bydlet a jít spolu i na vysokou.

Nemohla jsem být příčinou rozpadu jejich přátelství. To bych si do smrti neodpustila.

Bylo to to stejné jako kdyby Mark zapříčinil rozpad přátelství mezi mnou a Jacksonem. Do konce života bych s ním nepromluvila.

,,nemůžeme to udělat oficiální, kvůli našim bratrům, ale chci tě. Tebe celou" sklonil se ke mně a políbil mě na odhalené rameno.

Měla jsem na sobě Markovo tričko, co mi bylo hrozně velké, takže mi viselo jen na jednom rameni.

,,tebe se vším všudy" přesunul polibek na krk. Nemohla jsem si pomoct.

Naklonila jsem hlavu na stranu a zapletla mu prsty do vlasů na týlu hlavy.

Můj plán mi vycházel. Brala jsem ho jako takového pokusného králíka. Měla jsem příležitost se všechno naučit.

Jen jsem doufala, že od toho nebude čekat něco víc a nebude do toho tahat city.

Max nebyl kluk, kterého bych kdy dokázala milovat a nechtěla jsem mu ublížit.

,,a co Candy?" trochu jsem ho od sebe odstrčila.

Mezi mnou a Andym to bylo ztracené už dávno, ale oni měli celkem hezký vztah, až na posledních pár týdnů.

Byli spolu déle než já a Andy. Pochybovala jsem o tom, že by spolu zůstali po Maxově odjezdu, ale i tak.

,,to nějak vymyslím. Ale radši si ji nechám v záloze. Co kdybys mě totiž omrzela?" zasmál se a políbil mě na rty.

Rukama mi zajel pod tričko, vzal mě za boky a položil mě na postel.

,,blbečku" pokroutila jsem nad ním hlavou, ale nechala ho, když mi přetáhl tričko přes hlavu.

Cítila jsem, jak se mi do tváří hrne horko. Dala jsem mu ruce na krk a tím si aspoň trochu zakryla nahý hrudník.

Byl první, před kým jsem byla takhle odhalená.

Předešlou noc se to obešlo bez svlékání, kdybych nepočítala kalhoty, ale tentokrát to chtěl se vším všudy.

,,nemáš se za co stydět, Car. Jsi krásná" vzal mě za zápěstí a ruce mi dal za jeho krk.

Políbil mě na klíční kost a rukou mi přejel přes břicho. Hlavně potichu, Caro.

Max si lehl vedle mě a přitáhl si mě za pas k sobě, ale já sykla, protože mě zabolel bok, kde mi stále sídlila modřina.

,,promiň, zapomínám na to" políbil mě do mokrých vlasů.

Přitulila jsem se k jeho hrudi a spokojeně vydechla. Najednou mi to přirozené přišlo.

Sice to byl stále Max, ale i tak to bylo krásné.

Už jsem toho ani nelitovala. Nejspíš to tak mělo dopadnout. Aspoň na chvíli jsem mohla na všechno zapomenout.

Už zbývalo jen vyřešit záležitost 'Andy' a zatím to tajit před Jacksonem.

Prvně jsem ho na to musela připravit, kdybych se rozhodla mu říct celou pravdu.

,,nemám rád odcházení po sexu, ale budu to muset udělat. Kdyby nás tu ráno Mark našel, oběma by nám zakroutil krkem" pohladil mě po vlasech.

Já se ale přitáhla blíž k němu. Aspoň chvíli jsem chtěla ještě relaxovat.

,,pár minut tě nezabije" natáhla jsem se k jeho obličeji a políbila ho. Bylo to poprvé, co jsem to udělala já a ne on.

On se usmál, což jsem brala jako souhlas a znovu se k němu přitulila.

Byl to divný pocit, ale zase to bylo něco nového. Aspoň jsem byla upřímně šťastná.

Na Maxovi jsem usnula, ale ráno už u mě nebyl, což bylo i dobře.

Měl pravdu, když řekl, že by nás oba Mark zabil, kdyby nás našel spolu, v moji posteli a nahé.

Měla jsem hodně času, než bych musela jít do školy a spát už se mi nechtělo, tak jsem si zašla do sprchy.

Měla jsem spocený každý milimetr kůže a bylo to dost nechutné.

Když jsem vyšla ze sprchy, tak už jsem v kuchyni slyšela hlasy, takže jsem se rychle převlékla a šla tam.

Myslela jsem, že budou vzhůru jen rodiče, ale u stolu seděli i kluci.

Všem jsem popřála dobré ráno a s Maxem si vyměnila krátký pohled, po kterém jsem měla určitě červené tváře.

Bylo vzrušující, že jsme měli takové malé tajemství. Skrývání neznělo zase tak špatně a určitě to bylo pro všechny nejlepší řešení.

,,chceš vzít do školy?" zvedl se Max a hned po něm i Mark.

Podívala jsem se na hodiny, ale bylo ještě moc brzo, takže jsem odmítla.

Oni měli nějakou akci ve škole, proto tam museli tak brzo, což jsem jim nezáviděla.

Hned bych si to s nimi ale vyměnila, protože když jsem přišla do školy, tak mě Ashley začal hned vyslýchat. Sakra.

Tajemství minulosti✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat