,,Jacksone prosím mluv se mnou" chytla jsem ho za paži, když mě chtěl obejít bez toho, aby se na mě vůbec podíval.
On se mi vytrhl, ale otočil se na mě. Byl hrozně naštvaný.
Nechtěla jsem se s ním hádat. Jen jsem mu to chtěla vysvětlit a dát mu čas, aby to vstřebal.
,,tys o tom snad se mnou mluvila? Neřekla jsi ani slovo! Jak dlouho to trvá?" rozhodil rukama.
Ze školy začali vycházet další lidé. Dva z nich mi připomínali spolužáky Andyho. Prosím ať nevyjde i on.
,,od minulé soboty" objala jsem se kolem pasu a sklonila hlavu.
Ze školy vyšel i Andy. Nechtěla jsem, aby k nám šel a chtěl řešit to, co jsme nestihli na plese.
Divila jsem se, že mi přes víkend ani nenapsal. Stejně bych mu neodepsala.
,,spala jsi s ním?" překvapil mě otázkou. Snažila jsem se neplakat, ale po jeho otázce to jinak nešlo.
Samozřejmě, že mu to došlo, ale i tak se nenechal odbít.
,,tak spala jsi s Maxem nebo ne?" zvýšil hlas. Zvedla jsem k němu oči, ale pohledem zamířila za něj.
Andy k nám vážně šel, ale když to slyšel, tak se zastavil na místě.
Těkala jsem pohledem z jednoho na druhého. Když se ale Andy vzpamatoval a odešel, zůstala jsem s Jacksonem.
Teď už jsem mu aspoň nemusela říkat o co jde a proč s ním chci mluvit.
Slyšel, že jsem ho podvedla, takže konec byl jistý, ale vůbec mě to nemrzelo.
,,Jacksone" vysoukala jsem ze sebe, ale on zavrtěl hlavou.
,,prosím nech mě ti to vysvětlit. Stalo se to hrozně rychle. Chtěla jsem ti to říct, vážně, ale nechtěla jsem se s tebou hádat" už jsem musela být upřímná.
Nebyla jiná cesta než upřímnost. Lhát jsem mu nedokázala nikdy a ani by mi to nepomohlo, když znal pravdu.
,,měla jsi mi to říct! Nebýt toho, že jsem vás nachytal, bych se to dozvěděl bůh ví kdy" pokračoval dál a rozhazoval rukama.
Nechala jsem slzy stékat po tvářích a jen na něj koukala jako na ducha.
Hrozně mě mrzelo, že jsem mu to neřekla mnohem dřív. Kdybych mohla vrátit čas, řekla bych mu to hned v sobotu.
,,on měl na rozdíl od tebe fungující vztah. Candy miluje už dlouho, Caro. Nekaz jim to" udělal několik kroků dozadu, otočil se a rychle odešel.
Zůstala jsem tam stát jako solný sloup. Měl pravdu.
Candy miloval, i když se nevídali. Možná proto spal se mnou, protože dlouho neměl sex.
Byla jsem jen náhrada za Candy, když ona nemohla přijít a dát mu co chtěl.
A taky byla pravda to, že to mohlo ohrozit jejich vztah, kdyby se to Candy dozvěděla.
Můj vztah šel do kytek už dávno, ale jim to fungovalo. Nikdy si nestěžoval. Co jsem to dopustila.
Domů jsem přišla s pláčem. Chtěla jsem mu to jen vysvětlit, ne to ještě zhoršit.
Lidé říkali mnoho zlých věcí v afektu, ale on mi tím jen otevřel oči. Musela jsem to ukončit.
Nechtěla jsem nikomu ničit vztah jen proto, že ten můj nevyšel.
Nic jsem k němu necítila, o to to mohlo být snazší. Stačilo to jen ukončit. Tak, jak jsem to chtěla udělat s Andym.
Zabouchla jsem za sebou dveře, skopla tenisky z nohou a šla rovnou k sobě.
Kluci seděli v obýváku a Mark na mě něco volal, ale já ho úspěšně odignorovala.
Zavřela jsem se v pokoji a zhroutila se na postel, kde jsem si složila hlavu do dlaní. Takhle to nemělo skončit.
Jackson byl můj nejlepší kamarád už mnoho let. To to mělo skončit kvůli mojí pitomosti?
Dala bych cokoliv za to, abych se s ním usmířila. Obětovala bych i Maxe, což jsem hodlala udělat.
,,Car" vešel ke mně do pokoje Max, zavřel za sebou a chtěl mě obejmout, ale já vyskočila na nohy a couvla.
Už jsem se nemohla nechat zvyklat. Jackson mi za to stál.
Spálila bych za sebou klidně všechny mosty, jen abych mohla být s ním.
,,prosím, nech toho. Právě kvůli tomuhle se tohle všechno děje. Maxi já nemůžu. Jackson je pro mě nejdůležitější člověk. Tohle bylo špatně už od začátku. Neměli jsme to dopustit" vybalila jsme to na něj.
Muselo to skončit. Hned. Než se to stihli dozvědět další lidé.
Už bych nedala, kdybych se musela hádat i s Markem nebo rodiči, i když ti by to tolik neřešili.
Taky jsem měla výčitky svědomí. Max Candy vážně miloval.
Možná to po tom roce nebylo tak silné, ale Max nebyl takový, že by držel silou vůle jako já.
Kdyby ji nemiloval, rozešel by se s ní. Aby měl volnost. Proč by měl být s někým, kdo by ho držel zkrátka?
Nezávazný sex si mohl najít kdekoliv. Třeba u mě. Nebyl by s ní, kdyby nechtěl.
,,jak to myslíš?" chtěl mě pohladit po tváři, se já od něj odstoupila.
Kdyby se mě dotkl a začal mi to vymlouvat, nejspíš bych vyměkla.
,,skončeme to. Ty máš Candy a klape vám to. Nezahazuj roční vztah kvůli... tomuhle. Bude to tak lepší jak pro nás, tak pro naše rodiny" držela jsem se, abych nebrečela.
Jako chvilková sranda to bylo dobré, ale už to začalo ubližovat ostatním. Čas na to to skončit.
,,Car..." ,,prosím, Maxi" naléhala jsem. Teď už jsem nemohla couvnout.
On chvíli stál, ale nakonec se s kývnutím sebral a odešel z mého pokoje.
Měl hrozně neutrální výraz. Nevěděla jsem jestli je naštvaný, smutný, nebo je mu to jedno.
Přecejen měl stále v záloze Candy, ale zakázala jsem si na ni žárlit.
Chtěla jsem to tak? Chtěla. Dostala jsem to, oč jsem žádala a nešlo to vzít zpátky.
Dveře jsem si pro jistotu zamknula, padla na postel a naplno se rozplakala do polštáře.
Opakovala jsem si, že Max bude šťastný s Candy a s Jacksonem to vyžehlím.
Ale čím déle jsem nad tím brečela, tím méně jsem tomu věřila. Hlavní je Jackson, Caro!
ČTEŠ
Tajemství minulosti✔️
Teen Fiction❗️2. díl knihy Vyvrhel❗️ ‼️nenech se zmást předsudky o dobrém konci‼️