#22

1.5K 76 95
                                    

Onu aşka küstüren birileri...
























    Burnunu evin ziline yaklaştırdığında sinirlı bir nefes aldı genç kız. Bang Chan marketten sonra apartmana kadar Ree'yle gelmiş ancak eve gelmeyeceğini acil bir işinin çıktığını söyleyerek genç kızı alışveriş poşetleriyle yalnız bırakmıştı. Bunun üzerine genç kız apartman girişinde eline alabildiği kadar poşet almış ve evin bulunduğu kata gelmişti. Ancak o kadar poşet almıştı ki elindekileri bırakırsa büyük ihtimalle içindeki eşyalar her yere dağılacaktı ve bu ölüm gibi bir şeydi.  Bundan ötürü genç kız cebindeki anahtara ulaşamadığı için burnunu evin ziline bastırmaya çalışıyordu. Sonunda amacına ulaşıp zili çaldığında derin bir nefes aldı.  Burnum acıdı.

   Kapının ardından gelen 'sen aç!', 'hayır sen aç!' bağırışlarıyla homurdanıp hafifçe kapıya tekme attı. Kollarım yerinden kopacak şimdi embesiller! Açın artık şu kapıyı!

"Aman be! Patlama geldik işte! Bir de ikinizde benden zeki olduğunuzu savunur- "

    Jisung'un söylene söylene kapıyı açmasıyla karşılaştığı ters bakışla cümlesi yarıda kalmıştı. Ree'ye karşı sevimli olduğunu düşündüğü gülüşünü gönderirken genç kız elindeki poşetleri jisung'a fırlatır gibi uzatmıştı.

"Chan hyung nerde?"

    Jisung poşetleri zorlanmadan içeri taşırken genç kız şaşırmıştı. Piçe bak! Kız tavlamaya gittiği spor salonunda harbiden kas yapmış!

"Acil bir işi çıkmış. Filme yetişirim dedi."

  Genç kızın cümlesinden sonra Han şaşkın bakışlarını genç kıza gönderdi.

" Garip. Ödevleri teslim ettik o olamaz. Bizimkilere ilgili bir şey olsa çoktan haberim olurdu. O da olmaz. Bu aralar garip bir şekilde karı kızdan elini ayağını çekti. Acaba kıza mı gitti?"

    Genç kız Jisung'un söylediklerini kulak ardı edecekken son iki cümlesi ile olduğu yerde kaldı. Kazanova ve ve çapkınlığı ile bilinen Chan bu işlerden elinde ayağını mı çekmişti? Bakın işte ben buna garip derim!
Ki gerçekten de garip gelmişti genç kıza bu durum. Çünkü son günlerde Chan'ın davranışlarında gözle görülebilir farklılıklar vardı. Ki bunu Minho'dan da duymuştu. ' Bang Chan eskisi gibi olmaya başladı' demişti geçenlerde üniversitesinin kafeteryasıda otururken. Kız 'eskisi gibi' derken ne demek istediğini soracakken gereksiz kredi kartı satıcıları yüzünden araya kaynamıştı sorusu. Galiba haklıydı genç kız. Bang Chan'ın hayatını mahveden birileri vardı. Onu aşka küstüren birileri...

"Filmi Seçtiniz mi?"

"Minho Hyung seçmeye çalışıyor."

" Seçeneklerden birini seçsin işte. Neyse ben odama gidiyorum ve duşa giriyorum. Çıkana kadar her şey hazır olsun."

    Genç kız odasına doğru giderken Han tamam anlamında başını salladı.

✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

    Genç kız duştan oldukça rahatlamış bir şekilde çıktığında yerinde gerindi. Oh be dünya varmış!
"Gırrhh"

    Gelen garip sesle bakışlarını karnına indirdi. Ne ara acıktım ya?  Kara delik gibi midem var! Anlamıyorum ki inek de değilim 4 midesi olacak! Asla doymuyorum! (Pandemi dönemindeki yazar temsili)

   Ree kendi kendine söylene söylene mutfağa adımlarken dış kapının sesini duymasıyla adımlarını yavaşlatıp bağırdı.

" Ramen pişirecegim. Kimler yiyor?"

YES, DADDY | Bang Chan✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin