Genç adam sarhoş arkadaşının başında dikilirken kiminle konuştuğunu anlamaya çalışıyordu. Sarhoş arkadaşı saçma bir şekilde kahkahalara bürünürken telefonun elinden kaymasıyla telefonu son anda tuttu Chan. Derin bir nefes alıp hala gülmekte olan arkadaşıma kızgın bakışlarını yönlendirdi. Yavaş adımlarla kulübün çıkışına doğru ilerlerken ekranda isme baktı. Tamam en azından kayıtlı bir numarayı aramış. Roommate penqueen?
"Alo?"
Karşısındakine seslendiğinde karşı taraftan ses gelmemesiyle telefonu kapattı mı diye telefonu uzaklaştırdığında hala açık olduğunu gördü.
"Alo"
Karşı taraftan gelen ince kız sesiyle Chan telefonu tekrar kulağına yaklaştırdı.
"Alo, merhaba ben Minho'nun bir arkadaşı. Siz de?"
"Na Ree! Adım Na Ree. Minii'nin ev arkadaşı."
Demek sakladıkları ev arkadaşlarının adı Na Ree'ymiş.
"Minii yani Minho sarhoş mu oldu? İsterseniz Jisung'u arayıp onu almasını isteyebilirim."
Genç kız telefonla konuşurken sesinin titrememesi için çaba göstere göstere konuşmaya çalışıyordu. İlk kez onunla konuşuyordu. Mesajlaşmaları hariç. Telefondaki genç adama olan hisleri ne düzeydeydi hiç fikri yoktu ama onunla konuşmak bile onu heyecanlandırıyordu.
"Aslında Jisung'ta sarhoş"
"Ha?"
Genç adamın cümlesinden sonra genç kız kendini tutamamış ve anormal bir ses bahşetmişti. Ev arkadaşlarının sarhoşluklarını biliyordu ve ciddi anlamda bir insanın başına gelebilecek en kötü şey olduğu gerçekti.
"İkisi de şu anda sarhoş. Onları bir şekilde eve ulaştırmam gerekiyor. Ancak ..."
" Ev adresimizi bilmiyorsun?" Diyerek Chan'ın cümlesini tamamladı Na Ree. Han Jisung ve Lee Minho size ne yapacağımı biliyorum. Şu ana kadar ne Jisung'un ne de Minho'nun arkadaşlarını evde görmüştü. İkisi de genç kızın rahatsız hissedeceğini düşünerek eve getirmemişti. Ve birazdan genç kız onlar adına onları davet edecekti.
"İstersen Minho'nun telefonuna konumu gönderebilirim. Sizde onları eve getirirsiniz. Senin için uygun mu?"
Genç adam Minho'nun sarhoşken yaptığı en mantıklı hareketim ev arkadaşını araması olduğunu farkedince küçük bir gülümseme yaydı yüzüne. En azından kız acımasız değildi.
"Peki. Konumu atarsın. Geldiğimizde seni tekrardan ararım. Kapatıyorum."
"Tamam" diyerek telefonu kapadı genç kız. Aman Tanrım. Bang Chan evine gelecekti. Tabi iki sarhoş ev arkadaşıyla. Genç kız telefonunu yatağın üstüne atıp odasında boy aynasının önüne geldiğinde pasaklılıklığına baktı. Hemen kendimi toparlamalıyım. Genç kız banyoya doğru ilerlerken aklına gelen şeyle adımlarını tekrar adımlarını telefona yönlendirdi. Konum atmayı unuttum. Genç kız hemen evin konumunu ve daire numarasını Minho'nun telefona attı. Adımlarını banyoya yönlendirmeye başladığında boy aynasının önüne geldiğinde durup yeniden kendisine baktı. Acaba saçlarımı nasıl yapsam? Dağınık? Açık? Toplu? Topuz? Genç kız aynanın önünde ne kadar vakit geçirdiğini bilmeden saç denemeleri yaptı. Sonunda bir karara varamadığını anladığında hırsla giysi dolabına yönlendirdi adımlarını. Saten bordo pijamalarında karar kıldı. Sonuç olarak evde elbise giymesinin hiç bir mantığı yoktu. İp askılı ve şorttan oluşan bordo takımı seviyordu genç kız. Çünkü onu sexy gösteriyordu. Ve Bang Chan evine gelmek üzereydi.
Genç kız vaktinin daraldığını fark ettiğinde hemen adımlarını banyoya yönlendirip duş almaya başlamıştı. Duşu elinden geldiğince hızlı almaya çalışırken birden zilin çalmasıyla kız bakışlarını kapıya çevirdi. Bu kadar hızlı gelmiş olamazlar değil mi? Genç kız hemen duştan çıkıp kurulanmaya başladı. Kız pijamalarını eline alırken acı bir gerçekle alnına geçirdi. Ben iç çamaşırı almayı unuttum. Zilin alacaklı gibi çalmaya devam etmesi üzerine genç kız iç çamaşırları olmadan pijamalarını üstüne geçirdi. Büyük olasılıkla ne Jisung ne de Minho bu detayı farketemeyecek derecede sarhoştular. Bu yüzden genç kız hemen duştan çıkıp kapıya doğru koştu. Kapının önüne geldiğinde derin bir nefes aldı ve heyecanını sakinleştirmeye çalışıyordu. Umarım başkası değildir.
"Yaaağğ Kim Na Ree! Aç gapıyığğ"
Genç kızın içinden geçirdiği cümleden sonra Jisung'un sarhoş sesini duymasıyla az da olsa rahatlamıştı. Bir başkası değil en azından. Genç kız kapının kolunu kavrayıp yavaşça kapıyı açmasıyla Minho'nun üstüne yığılması bir oldu. Bu nereden çıktı? Na Ree bir anda üstüne yığılan Minhoyu tutmaya çabalarken bir yandan da nefes almaya çalışıyordu. Sonunda çok da kötü olmayan bir pozisyon belirledikten sonra gözleri Jisung ve Chan'ı aramaya başladı. Nerede bunlar? Biraz önce Jisung'un sesini duyduğuma eminim. Tam Minho'ya soracakken merdivenden gelen gürültüyle bakışlarını merdivene çevirdi. Neden Jisung ve Bang Chan yukarıdan geliyor? Ve neden Bang Chan Jisung'u omzuna atmış? Genç kız heyecanlanması gereken yerde ev arkadaşlarının rezilliği yüzünden heyecanın h sini yaşayamıyordu.
Yakışıklı oğlan, genç kızın ev arkadaşını omzuna atmış kızın önünde duruyordu. Gerçekten de sakladıkları kadar varmış. Diye geçirdi içinden genç adam. Genç kız ise karşısındaki manzarayı sindirmeye çalışıyordu. Çünkü karşısındaki manzara sıradanlığın çok ötesindeydi ve nereye odaklanması gerektiğini bilmiyordu Na Ree. Bang Chan'ın kaslarına mı? Jisung'un biçimli poposuna mı? Yoksa Chan'ın bakışlarına mı?Kasları muhteşem görünmüyor mu? Ve o nereye bakıyor? Kız Bang Chan'ın bakışlarını takip edip nereye baktığını anlamaya çalışıyordu. Na Ree bakışların yörüngesini takip ettiğinde bakışları önüne düşmüştü ve o düşmeyle genç kız aydınlandı. Çünkü genç kız yanındaki sarhoş arkadaşını tutmak için hafif eğilmişti ve göğüslerinden frikik veriyordu. Ayrıca bir dip not bu kız iç çamaşırı giymeyi unutmuştu. Genç kız bakışlarını tekrar Bang Chan'a çevirdiğinde yakışıklı çocuğun dudaklarını ısırdığını gördü.
"Şeyy sarhoşları değişelim mi?"
Genç kızın sorduğu soruyla genç adam girdiği fantezi dünyasından çıktı. Ne demişti o? Sarhoş arkadaşları değiştirmek? Chan aklına Jisung'un gelmesiyle ayakkabılarını çıkarıp evin içine doğru ilerledi. İlk gördüğü odanın kapısını açıp Jisung'u yatağa attı ve odadan çıktı. Arkasından Jisung'un bir şeyler söylendiğini duysada aldırış etmedi ve dış kapıya doğru ilerlemeye başladı.
Genç kız ise o sırada ev arkadaşını eve taşımaya çalışıyordu. Tanrı aşkına ayakta duramayacak kadar neye içtin? Bir anda üstündeki ağırlığın gitmesiyle yalpaladı genç kız ve Minho'yu omzuna almış Chan'ın suratına boş boş baktı. Chan 1 dk anlamında işaret parmağını kaldırıp genç kızın odasına doğru ilerledi. Genç kız her zamanki favorisi olan şeyi yaptı. Bang Chan'ı takip ederek odasına ulaştı. Yatağının üzerinde yatan Jisung'un üzerine Minho'yu atmasıyla şaşkın şaşkın bakışlarını Chan'a çevirdi. Chan işlem tamam anlamında ellerini birbirine vurarak silkti. Bakışlarını genç kıza çevirdiğinde yavaşça ona ulaşıp kolunu kavradığı gibi odadan çıkardı. Dış kapının önüme geldiklerinde genç kız kolunu Bang Chan'dan kurtardı.
"Orası benim odam. Keşke bana sorsa-"
" Ordan herkül mü görünüyorum. Bardan beri onları taşıyorum ve o gerzeklerin hesabını ödediğim için param kalmadı taksiye binecek. O yüzden ilk odaya attım. Kusura bakma"
Genç kız bir anda sözünü kesmesiyle önce kızsa da Bang Chan'a acımıştı. Gerçekten iyi bir dost. Genç kız tamam anlamında başını salladı. Bang Chan tamamdır anlamında baş sallayıp yavaşça kapıyı açıp ayakkabılarını giydi. Bang Chan tam gidecekken genç kız yakışıklı oğlanın kolunu tutarak 1 dk işareti yaptı. Hemen kapının yanındaki büstiyerde olan çantasına uzanarak genç adam için bir miktar para çıkarıp genç adamın avcuna bıraktı. Bang Chan şaşkın bakışlarını genç kıza yönlendirirken genç kız cevapladı.
"Minhoların parası olduğunu farzet. Ben onlardan alırım."
Genç adam teşekkür anlamında başını sallayıp arkasını dönüp ilerlemeye başladı. Son anda aklıma bir şey gelmiş gibi arkasına dönerek genç kıza yaklaştı. Bu süreç içerisinde Na Ree bir an bile bakışlarını çocuktan ayırmamıştı. Bang Chan kızın yanına ulaşıp elini kızın göğsüne doğru uzattı. Kız şaşkın bakışlarla Chan'a bakarken Chan usulca kızın geceliğinin yakasını düzeltti.
"Böyle daha iyi." Diyip genç adam arkasını dönüp merdivenlerden inmeye başladı arkasında nasıl biri bıraktığını bilmeden.
Ayy en uzun bölümlerden biri oldu. Biliyorum aşırı yavaş ilerliyor ama gelecek bölümler daha güzel olacak. Öpüldünüz 🥰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YES, DADDY | Bang Chan✓
FanfictionAnanas sevdiğimi söylemiş miydim? 13.02.2020 08.02.2022 #1 in 06.02.2022 #1 3racha 27.02.2022 #2 Bangchan 11.04.2022 #4 Chan 09.10.2022