Yes daddy.
Bang Chan insanların hareketleniş sesini duyduğunda başını yasladığı sıradan yavaşça kaldırarak gerindi. Geleneksel Kore Müzikleri-II. Bu dersi aldığı güne cidden lanetler okumaya başlamıştı genç çocuk. O kadar ders varken seçtiğim derse bak arkadaş! Geleneksel müzik kültürünü öğrenerek yeni müzik kültürüne uyarlayıp yeni özgün şarkılar yapma umudu ile seçtiği dersin kitabı bile bu umutlarını yerle bi etmek için yaratılmış gibiydi resmen. Kitabı birine atsam cinayete teşebbüsten içeride yatarım. Kafasını kapıya doğru çevirdiğinde ona sırıtarak bakan arkadaşına her zamanki gibi çaktırmadan el hareketi çekerek yavaştan kalktı.
Sıradan ayrılmadan önce sıranın üzerinde duran lacivert cekete gözü takılmasıyla yüzündeki gülümseme yavaşça büyürken ceketi burnuna götürerek ceketten gelen kokuyu ciğerlerine çekti. Ciğerlerine nüfuz eden koku genç çocuğu sarhoş edecek düzeye getirse bile ceketi burnundan uzak tutmak istemiyordu Bang Chan. Sebebi ise çok açıktı. Na Ree'nin ceketi, Na Ree'nin kokusu...
Ceketi eline aldığında Na Ree'nin yanına geldiğini hissetmemesi Bang Chan'ı üzerken Changbin'in yanına ulaştığında elindeki kitabı Changbin'e fırlattı. Changbinle beraber dolaplara doğru ilerlerken her zamanki gibi Changbin'in ne dediği ile gram ilgilenmiyordu Bang Chan. Önceleri çok konuştuğunu düşündüğü için dinlemediği dostunu şu anda onu ilgilendiren bir kısım olmadığı için dinlemiyordu 'Dostum akşamki partiye gelmeliydin. Öyle kızlar vardı ki!' Diye başlayan cümleden sonra dinlemeyi kesmişti. Sonuçta artık bir ilişkisi vardı ve kız arkadaşını kaybetme tehlikesini bir kere yaşamıştı ve bu duyguyu bir daha yazmaktan ölesiye korkuyordu.Bu durumun yeniden aklına gelmesiyle dolabını açıp Changbinden aldığı kitabını resmen dolabın içine fırlattı. Bir anda boynuna dolanan bir el ve ardından sağa doğru çöken ağırlıkla şaşırırken aslından buna hala nasıl şaşırdığına anlam veremiyordu. Han Jisung normal girişlerin adamı değildi. Sağ kolunu Changbin'in boynuna sol kolunu da Chan'ın boynuna dolayıp ayaklarını havaya kaldırmıştı ve tüm ağırlığını arkadaşlarına veriyordu. Bu sefer Chan kendini bir anda çekmesiyle yere düşen Jisung'a ikili sen iflah olmazsın bakışı attı.
Chan dolabını kapattığında dolabının üzerinde olan post-it ve hemen yanındaki lolipopu görmesiyle kocaman bir kahkaha attığında etrafındaki bir kaç insanın bakışlarının ona döndüğünü hissetti. Bu durum genç çocuğu bir kaç saniye utandırsa da ona göz kırpan post-it ve lolipop bu utanmayı hemen unutturmuştu. Önce lolipop'u alıp ağzına gönderirken dikkatlice post-iti çıkardı Chan.
"Chan's babygirl'den
Hayatının
Aşkına
Nabeeer??"Uzun zamandan sonra gördüğü akrostiş katliyamı yüzünde kocaman bir gülümsemeye sebep olurken elindeki kağıdın hemen arka tarafını çevirdi Chan.
PS: Profesör ek ders koydu bebeğim. Dersten geç çıkacağım. O zamana kadar sigara içmek yok ama lolipop'a devam.
-Chan's Babygirl daha doğrusu haşmetli bebek Na Ree❤️Genç kızın yaptığı küçük sürpriz Bang Chan'ı gülümsetirken yüzündeki kocaman gülümsemeyle sevgilisini beklemek adına fakültesinden çıktı. Sevgilisinin fakültesine ilerlerken yaşadıkları birer birer zihninde dolaşırken etrafımdaki enerjik aurayı herkes fark ediyordu.
Bu süreçte ne mi oldu?
Genç kızın ona attığı mesajdan sonra buluşmak için üniversiteye yakın bir kafede anlaşıp buluşmuşlardı. İkili kafede buluştukları zaman bir süre gerginlik-utanç duygularının etkisiyle konuşmasalarda Bang Chan'ın, Na Ree'ye bir anda onu özlediğini söylemesiyle arkası ip söküğü gibi gelmişti. İkili bir süre orada bazı şeyleri konuşsalar bile Chan yaşananların içine sinmemesinden dolayı bu durumu yeniden konuşmak amacıyla ileriki günlerde Arim ile konuşmuşlardı. Üçlünün konuşması Kuzey Kore-Güney Kore hükümetlerinin bir araya gelmesinden daha gerici olurken Chan iki kız arasında ecel terleri dökmüştü. Üçlü geçmişte de olanlar da dahil olmak üzere uzun uzun konuştuktan sonra Arim, Bang Chan'dan; Bang Chan da Na Ree'den özür dilemesiyle günü kapatmışlardı. Ancak Bang Chan güven duygusunun ne kadar zor kazanıldığını bildiğinden dolayı konuyu bir türlü kapatamamış o geceki clubun kamera görüntülerini de alarak Na Ree'ye izlettirmisti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YES, DADDY | Bang Chan✓
FanfictionAnanas sevdiğimi söylemiş miydim? 13.02.2020 08.02.2022 #1 in 06.02.2022 #1 3racha 27.02.2022 #2 Bangchan 11.04.2022 #4 Chan 09.10.2022