Eyyoo yazarınızdan yeni bölüm🤗 umarım bu kurguyu beğenmişsinizdir. Bu bölüm 3. Kişi ağzından olacak. Ki eğik yazdıklarım karakterin ağzından olanlar oluyor. Neyse iyi okumalar♥️
Bir anda arkadaşının sorduğu soru ile yerinde gerildi Chan. Biraz önce söylemesin diye Jisung'un ağzını kapatırken bu herif ne yaptığımı düşünüyordu acaba? Gergin bakışlarını karşısında ona boş gözlerle bakan kıza çevirdi. Garip bi şekilde bu kızda onun ilgisini çeken bir şey vardı. Belkide dünkü hali hoşuma gitmiştir? Ah gerçekten iyiydi. Aklına dün gecenin gelmesiyle Chan'ın yüzünü çapkınca bir gülüş kaplamıştı. Gerçekten sexy. Garip bi şekilde bu kız hem sexy hem de tatlıydı. Bunu nasıl beceriyordu bilmiyordu ama Chan'ın çoktan radarına yakalanmıştı. bu yüzden onun gözüne batmak istemiyordu. Ancak yanındaki iki arkadaşı onunla inat edercesine Chan'ı rezil ediyordu.
İki arkadaşının da ondan bir cevap ver dercesine bakmasıyla belli belirsiz kafa salladı Chan. Karşısındaki kız yeni hedefiyken geçmiş sex hayatından bahsetmek istemiyordu. Bu kızın diğerleri gibi olmadığının farkındaydı ki bu olayı daha çekici kılıyordu. Yatağıma çok yakışacağına eminim. Büyük ihtimalle arkadaşları şu anda içinden geçenleri duysa kesinlikle onu sikerlerdi. Tam bir şerefsiz gibi davranıyordu ama böyle davranmasında hiç bir sorun yoktu. Onu bu hale getiren kızlardı. Ne zaman ayırdığını bilmediğini gözlerini yeniden karşısındaki genç kıza çevirdi Chan. Genç kız güneş gözlüğü taksa bile buradan bakışlarının buluştuğunu biliyordu.yeniden yüzüne çapkın bir ifade yerleştirip kıza çapkın çapkın bakışlar atmaya başladı.
Genç kız ise öğrendiği gerçekle yünü buruşturup Chandaki bakışlarını kafeteryaya çevirdi. Harika! Yuna sürtüğü her yere göt atmış! Acaba Chan'dan vaz mı geçsem? Şu anda bir itici gelmedi değil.
"Dürüst olmak gerekirse ekipte Yuna nounayla yatmayan 2 kişi falan var. Onun dışında Chan hyung oldukça paylaşımcıydı."
Jisung'un konuşmasıyla Chan arkadaşının başını masaya geçirme isteği ile dolarken genç kız bakışlarını Jisung'a çevirerek "eee ne olmuş?" bakışları atmakla meşguldü. Ben gerçekten çok yanlış kişilerle arkadaşım. Genç kız başını siz iflah olmazsınız anlamında sallayıp Chan'a ters bir bakış attı. Bu ne mezhep genişliği, bu ne midesizlik?! Genç kız ciddi anlamda Chan'dan soğumak üzereydi. Tamam Chan hakkında böyle bir kaç dedikodu duymuştu ama bunun sadece dedikodu olduğunu düşünüyordu. Şu anda Jisung bu konuda konuştukça belli etmese de sinirleri bozuluyordu.
"Gerçekten merakımdan soruyorum o vizyon sahibi olan 2 arkadaşınız kim? Baya zevk sahibi falan olmalılar. Alınlarından öpebilirim!"
Genç kızın gerçekten merak ettiği detayla sorduğu soruya sadece göz devirmekle yetinmişti Chan. Genç kız ne kadar ev arkadaşlarının ekibini tanımasa da merak etmişti. İtiraf etmekten nefret ettiği bir gerçek vardı. Yuna ciddi anlamda sexydi ve işinde ehli olduğu her halinden belliydi. Nasıl bir erkeğin onu reddettiğini merak etmişti. "Hadi cevap ver artık!" bakışlarını Jisung' a gönderirken Chan boğazını temizleyerek arkadaşına "şu konuyu kapat artık aq!" uyarısı vermeye çalışıyordu.
"Eğer çok öpesin varsa öpebilirsin. Hyunjin! Jeongin!"
Genç kız ev arkadaşının arkasında bir yere bakıp hunharca el salladığını görünce arkasına bakma ihtiyacı hissetmişti. Yavaşça arkasına döndüğünde gördüğü 2 yakışıklı erkeğin el salladığını fark etti. Uzun boylu olan çocuk kıza oldukça tanıdık gelirken Hyunjin, Na Ree'nin dönmesiyle nefesinin kesildiğini hissetti. O burada! Hyunjin aklına genç kızla tanıştığı gün gelince yüzünü geniş bir gülümseme sarmıştı. Verdiği parayı gerçekten de Maskesiz gülücükler topluluğuna bağışlamıştı. Ama kendisi maskesiz gülücükler de falan değildi. Genç kızla tanışmak için böylesine saçma bir yol izlemişti. Ve şu anda arkadaşı bu fırsatı altın tepsi ile önüne sunmuştu bilmeden.
"Hadi Gelin!Na Ree sizi öpecek!"
Jisung'un söylediği şeyle Hyunjin'in üzerinde bakışlarını Jisung'a çevirip ağzına vurmaya başlamıştı genç kız . Hyunjin ise doğru anlayıp anlamadığını sorarcasına yanındaki arkadaşına baktı. Jeongin'in bilmiyorum anlamında omuz silktiğini görünce derin bir nefes aldı. Acaba Jisung yine ne saçmalıyordu? "Gidelim mi?" anlamında Jeongin'e baktığında çoktan yürümeye başlamıştı Jeongin. Çünkü yanındaki oğlan hakkında en bildiği şeylerden biride Hyunjin'in masadaki kıza karşı olan hisleriydi.
Tada daaaam. Kısa da olsa yeni bir bölümle karşınızdayım. Umarım bölümü beğenmişsinizdir. Bu arada okumalarınız ve yorumlarınız için çok teşekkür ederim. Sizi seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YES, DADDY | Bang Chan✓
FanfictionAnanas sevdiğimi söylemiş miydim? 13.02.2020 08.02.2022 #1 in 06.02.2022 #1 3racha 27.02.2022 #2 Bangchan 11.04.2022 #4 Chan 09.10.2022