Beni sevme. Ben kırıklarla dolu bir kızım. Bu kadar kırığın arasına seni çekersem eğer o kırıklar seni yaralayacak. Bu sefer sen kırıklarla dolacaksın. Canın yanmasın bırak. Ben bu kırıkları ya kendim toplayacagım ya da bu kırıkları oluşturanlar toplayacak.
'Dünya müzik tarihinde vurmalı çalgıların yeri' konusunun işlendiği derste uyumamak için kendini zor tutuyordu Bang Chan. Profesör Kim bu dersi büyük bir tutkuyla anlatmaya devam ederken dersin en eğlence kısmı profesörün örnek olarak getirdiği vurmalı çalgılardı ki çok gürültü oluyor diye onları da çaldırmıyordu maalesef. Bir anda sağ kolundan dürtülen kalem ile bakışlarını oraya çevirdiğinde Changbin gözüyle sıranın üzerini işaret etmesi üzerine bakışlarını oraya çevirdi Bang Chan. Yan yana ve onlarla kesişen doğruların sol köşesine atılmış bir X işareti istemsizce gülümsedi Chris. Changbin'in X'nin tam zıt köşesine koyduğu O koyduğunda Changbin de ona sırıtmıştı. Bir anda cebindeki telefonun titremesi ile ilgisi oraya kaydığında çaktırmadan telefonu çıkardı Bang Chan.
Profesör derste telefon konusunda oldukca hassas bir öğretmendi ve dersinde telefon oynanması dersten kalmak için yeterli bir sebepti. Bu yüzden genellikle dersinde telefon oynayan pek insan olmazdı. Bang Chan da bu kurala uyanlardandı ancak dersin sıkıcılığı karşısında artık dayanamadı.
Na Ree ❤️
Acilen buluşmamız lazım Bang Christopher Chan.Bang Chan gördüğü mesaj ile önce gözleri büyümüş sonra da hemen ayağı kalkmıştı. Büyümüş gözlerle sıranın üzerine koyduğu telefona bakarken doğru görüp görmediğini kontrol etmek amacıyla bir kaç defa gözlerini açıp kapamıştı. Heyecanla yanındaki Changbin'e döndüğünde karşılaştığı gerçeklikle gözlerini yumdu. Ay sikeyim ben dersteydim!
"Bir sorun mu var Bang Chan?"
Profesör ün ona seslenmesiyle gelen çaresizlik duygusuyla inledi Bang Chan. Bir anda aklına gelen fikirle kollarını karnına dolayarak daha acı dolu bir inleme bıraktı sınıfa. Bütün gözler ona dönerken bazıları endişeli gözlerle çocuğa bakıyordu.
" Noldu lan?"
Yanındaki Changbin şaşkınlık dolu bir fısıltı ile sorduğunda Bang Chan yardım dolu bakışlarını Changbin'e çevirdi. Bana destek çık!
" Hocam çok kötüyüm ah!"
Bang Chan yeniden acı dolu bir inleme sınıfa bıraktığında Profesör endişeli bakışlarla Chan'ın yanına doğru ilerlemeye başladı. Profesörün geldiğini hisseden Chan bulunan gerginliği gittikçe artarken yeniden bir inleme bıraktı.
" Hocam galiba apandisitim patladı çok feci bir ağrı çekiyorum. Ahh! "
Bang Chan yalancı acı çığlıklarından birini attığında Changbin fark ettiği detayla sonunda olayı kavramış ve olaya el atması gerektiğini anlamıştı. Bang Chan bacağında hissettiği dürtülme ile bakışlarını Changbin'e çevirdiğinde Changbin ağzını oynarak bir şey söylüyordu. Bir kaç defa daha inleme koyarak Changbin'nin ağzını okumaya çalışıtı Bang Chan.
Apandisit diğer tarafında salak!
Sonunda Changbin'nin ağzını okuduğunda gözlerini büyüterek sol tarafındaki elini sağ tarafına çevirerek yalancı acı çığlıklarından birini daha attı. Profesör sonunda yanına geldiğini hissetmesinin yanında profesörün elini sırtında hissettiğinde içinden bildiği tüm duaları okumaya başladı Chan. Umarım yutar! Umarım yutar!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YES, DADDY | Bang Chan✓
FanfictionAnanas sevdiğimi söylemiş miydim? 13.02.2020 08.02.2022 #1 in 06.02.2022 #1 3racha 27.02.2022 #2 Bangchan 11.04.2022 #4 Chan 09.10.2022