#31

1.2K 65 36
                                    

Galiba ilk adımlar artık atılıyor.























    Genç kız Hyunjin'nin yatak odasından çıktıktan sonra mutfağa doğru ilerledi. Buraya gelişinin 4. Günün idi  ve duyduğuna göre Bang Chan evden taşınıyordu. Sıkıntıyla derin bir nefes aldı. Ne kadar Bang Chan onu ekip başka bir kızla vakit geçirmiş olsa da genç kızın içinde anlam veremediği bir his vardı. Bang Chan'ın son zamanlarda ki davranışları kızı kandırmaya yönelik falan değildi, genç oğlanın içinden geliyordu samimi tavırları. Yani en azından genç kız bu yönde düşünüyordu. Ancak oğlanın kızı unutup gelmemesi üstüne başka bir kızın söz konusu olması kızı ikileme düşürüyordu. Bu da kızın yüzleşmeye cesaretini kırıyordu. Çünkü biliyordu ki eğer Bang Chan onunla oynamışsa bunu kaldıramazdı. Bang Chan'ın bu konulardaki namı da bilinen bir gercekti.

     Genç kız yeniden derin bir nefes alıp mutfağa girdiğinde sevgilisi ile görüntülü konuşan Felix ile karşılaştı. Felix'e kocaman gülümseyerek ekrandaki kıza el salladı Ree. Şu 3 gün içerisinde Felix ile çok iyi anlaşmışlardı. Hatta Hyunjin derse gittiği zamanlarda ikisi yalnız kaldığında beraber kurabiye pişirip dedikodu yapıyorlardı. O sırada öğrenmişti oğlanın sevgilisini Ree. Felix'in Avustralyalı olmasından mütevellit kız arkadaşı da oralıydı. Felix'in üniversite okumak için Kore'ye gelmesiyle aralarına mesafe girmişti ancak ikili pek de bunu dert etmeden ilişkilerini yürütüyorlardı. Felix ile tanıştıkları ilk gün yine böyle mutfağa girdiği sırada kızla konuşan Felix'in kadrajından Ree'nin fırlamasıyla Felix'in kız arkadaşı cidden sorun yaratmıştı. Kıskançlık krizlerine giren kızı sakinleştirmek amacıyla Ree'yi Hyunjin'nin sevgilisi olarak tanıtmıştı kız arkadaşına Felix. Diğer ikili de Felix'e uyum sağlayarak rol yapmışlardı. Bu süreç içerisinde Ree-Hyunjin ikilisi arasında garip ama eğlenceli bir ilişki olmaya başlamıştı.

" Hyunjin derse mi gitti Ree? Yine yalnızsınız galiba?"

    Telefondaki kızın Ree'ye ithafen sorduğu soruyla içtiği suyu zorlukla yutkundu Ree. Ne kadar genç kızı Hyunjin'nin sevgilisi olarak tanıtmış olsalar bile telefondaki kızın Ree'nin sevgilisinin evinde olmasından pek memnun olduğu söylenemezdi. Ayrıca gariptir ki telefondaki kızda Ree-Hyunjin ikilisinin çift olduğuna pek inanmıyormuş gibiydi. Bu durum yüzünden Felixle kızın ayrılmaları dan korkuyordu Ree. Çünkü belliydi Felix'in o kızla mutlu olduğu. En azından tanıdığım birinin aşktan yana şansı var.  Şimdilik.

"  Birazdan gelir. Zaten bu gün evime geçeceğim. Ne demişler misafirliğin kısası makbul. "

    Telefondaki kızın artık rahatlamasını istediği için istediği cevabı kıza verdi Ree. Ree'nin verdiği cevaptan sonra telefondaki kız yüzündeki mutluluğu bir iki saniye saklamaya çalışsa da becerememiş ve gözlerindeki mutlulukla bakışlarını erkek arkadaşına çevirmişti. Kızın yüzündeki ifadeyi gördükten sonra gözlerini devirmekten kendini alamadı Ree.

" Ben geeldiiim. "

    Yarım bıraktığı suyunu içerken evin kapısından gelen sesle istemsizce gülümsedi Ree.

" Hyunjin mi geldi?"

    Telefondaki kızın meraklı meraklı soru sorması üzerine yeniden gözlerini devirdi Ree. Bu kız neden böyle? Telefondaki kız cevap beklercesine ekrana bakarken sevgilisi onu onayladığı sırada mutfağa giren Hyunjin ile bakışlar ona döndü. Bakışlar ilk ona döndüğünde ilk başta afallasa da Ree'nin kaş göz yapmasıyla bakışları ev arkadaşının telefonuna kaydığında gördüğü yüzle aydınlandı Hyunjin.

     Normalde ev arkadaşının sevgilisini pek sevmese bile onun sayesinde Ree ile yakınlaşma fırsatı bulmuştu ve bu durumu avantaja çevirmekten de çekinmiyordu. Bir kaç kere böyle görüntülü konuşma sırasında kızla fiziksel temas kurmaktan cekinmemiş, kızın absürt tepki göstermemesinden gaz alarak bunu normal zamana da ufak ufak yaymaya başlamıştı. Eskiden kız istemediği sürece ona dokunmazken şimdi rahatlıkla elini omzuna atabiliyordu Hyunjin. Bu durum onu mutlu ederken bu gün yeni bir şey denemek istiyordu Hyunjin. Geçen akşam beraber otururlarken Felix, kız arkadaşının onların çift olduğuna inanmadığını söylemişti. Bu durum ikilinin pek umrunda gibi görünmese de ikisi de Felix'in mutluluğunu önemsiyordu. Bu yüzden ikili kızı inandıracak bir şeyler yapmaları gerektiğinin farkındaydı. Ve bu gün Hyunjin hayatının en büyük risklerinden birini alacaktı.

YES, DADDY | Bang Chan✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin